19 Ağustos 2013 Pazartesi

Hiç Sorulmamış Sorular Tag

Merhabalar,

birvarimbiryokum.blogspot.com’un sahibesi Bengü’de gördüğüm ve benimde yapmak istediğim bir mimle karşınızdayım. Kendimi anlatmayı pek sevmem ancak beni daha yakından tanımanız için güzel bir paylaşım olacağını düşündüm. Haydi başlayalım…..

1. Nerede yaşıyorsun?
Doğma büyüme Eskişehir’liyim. Annemin tarafı Selanik göçmeni babam Ankara’lı babamın babası Türkmen anlayacağınız ben ortaya karışık denilenlerdenim :) Evlilik sebebi ile şu an İstanbul’da yaşıyorum.

2. Medeni halin?
2011’de evliliğe adım attık. 3 Eylül’de 2 yıl olacak :)

3. Birinin ismi mi sana verildi?
İsmim Hazel, aslında 2 ismim var diğer ‘Gonca’ ama kullanmıyorum.
Hazel ise ailemin Hazal isminden türetmesi ile ortaya çıkmış uyduruk bir isim anlamı var mı yok mu bilmiyorum araştırmadım da ama son zamanlarda bu isme sahip bir çok kişiyle tanıştım demek ki bilinen bişiiiii :)

4. Saç ve göz rengin nedir?
Saç rengim kumral, gözlerim ise yeşil. Saçlarımı sarı dışında her renge boyadım. Siyah yaptım, kızıl yaptım, hatta Hürrem’in gibi bile yaptım. Bir iki gün önce denizden geldim saçım açıldı hadi biraz açık renge boyayım dedim şu anda karamel kumral bakalım sıkılına kadar bu renkle devam.

5. Okuyor musun çalışıyor musun?
2009 yılında mezun oldum. Yüksek lisansın devam ediyor 2011 de bitmesi gerekirden yıl oldu 2013 Eylül ayında inşallah teslim edeceğim. Birde çalışıyorum tabi ki :)


6. Fobilerin nelerdir?
Bütün hayvanları çok severim sadece arı benim için ölümcül tehlikedir, arı olan bir yerde imkânsız duramam :)

7. Küçükken hep ne olmak isterdin?
Küçükken ya yazar olmak ya da aşçı olmak isterdim. Elim lezzetlidir, ancak sebze ya da et olsun yemekleri az pişmiş severim hatta bazı yemekleri nerdeyse sadece 5-10 dk pişiririm :)

8. Sence en kötü makyaj hatası nedir?
Makyaj hatası sayılır mı bilmem ama rujun dişlere bulaşmasıdır.

9. Hayatta yapmaktan nefret ettiğin ama mecburiyetten yaptığın şey var mı?
Bengü gibi bende bulaşık makinesi yerleştirmekten nefret ederim. Eve yemekli misafir çağırmaktan nefret ederim arkadaşlar da sıkıntı yok da hısım akraba olayını sevmiyorum..

10. Asla yapamam dediğin bir şey var mı?
Kulağıma çok çabuk su kaçar denize, havuza atılmak ya da havuz kaydırağından kaymaktan hoşlanmam çünkü sonrasında orta kulak iltihabıyla uğraşıyorum.
Bide birilerine yalakalık yapamam kimse kusura bakmasın !

11. Aklında kalan etkilendiğin bir film söyle?
Kasımda Aşk Başkadır favori filmimdir ancak bir daha izlemem çok üzülüyorum…

12. Sence sende eksik olan şey ne?
Boyum az daha uzun olaymışım J 1.60’ım 1.70 olmayı çok isterdim.

13. Sana yapılmasından en nefret ettiğin şey?
Bana hikaye anlatılmasından hoşlanmam, benimde bildiğim şeyleri ben bilmiyormuşum gibi anlatmaya çalışan insanlardan NEFRET ederim !


14. Şu aralar yapmaktan en çok keyif aldığın şey?
Bu aralar youtube videolarına sardım, ufak tefek kendimde bir şeyler yapıyorum onları düzenlemeyi bu aralar takmış durumdayım. İzlediğim yabancı diziler var genel anlamda onları izlemekten zevk alırım ancak şu anda ya sezon arasındalar yada yeni bölümler 2014’te …

İşte böyle beni biraz daha yakından tanımışsınızdır umarım. Benim mimledikleri iseeee,
http://www.naslii.com/ sahibesi Nazlı



16 yorum :

  1. Ellerine sağlık, bu sayede daha yakından tanımış oldum seni.. Ama Bengü ne kadar yanlış bir isim baksana, sen de Begüm demişsin :) Az daha yaşlanayım değiştireceğim zaten :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok özür dilerim :) yazarken arkadaşım Begüm geldi aklıma onunda kardeşinin adı Bengü aklım karışmış birden hemen düzeltiyorum :))

      Sil
    2. Ayy yok, ben çok güldüm, kalsın bence öyle, hem ne dediğim daha iyi anlaşılıyor işte, Bengü diye isim mi olurmuş, pehh :)

      Sil
    3. Adaşım aynı sorunu bende yaşıyorum. ^^
      Bengi,Begüm diyorlar hatta Bengisu bile diyorlar.Bengü yok :D

      Hazelcim Kasımda Aşk Başkadır'ı bende çok severim,ama üzücü cidden.

      Sil
    4. :) nasıl böle bir aptallık yaptım hiç sevmem isimleri yanlış sölemeyi ... evet film gerçekten etkileyici :)

      Sil
  2. Ismin bence kulaga çok hos geliyor :) bende Eskişehirliyim ;)
    Blogunu takibe aldim canim banada beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vaaay bi Es Es'li daha hemen bakıyorum canım :)

      Sil
  3. seni daha da tanimak çok iyi oldu.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel cevaplar.. İsminiz de çok güzel. Hazel ismi çok değişik sık rastlanan bir isim değil çok iyi o yüzden bence..
    Çok güzel bir mim olmuş..
    Bu arada Bengü hanım a birşey söylemek istiyorum.. Bengü hayatımda inanılmaz sevdiğim bir isimdir. Bir kızım daha olsa Bengü koymak isterdim adını..:))Orta ve Lise döneminde en yakın arkadaşımın ismi Bengü idi malesef koptu iletişimimiz..
    Selam ve sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Bloga mim yazmıyorum,instadan paylaşacaktım ama sayfa yetmedi yazılar çok küçük oldu :) O yüzden buraya paylaşayım dedim (:

    Bu arada çok çok güzelsin,bir gün nazarım değecek..


    1. Nerede yaşıyorsun?
    Doğduğumdan beri Eskişehir’deyim,hayatım Istanbul
    Ankara Eskişehir arasında geçiyor:)
    2. Medeni halin?
    Şimdilik bekar:)))
    3. Birinin ismi mi sana verildi?
    Babamın en sevdiği şarkıdan verildi.
    4. Saç ve göz rengin nedir?
    Kumral,yeşil
    5. Okuyor musun çalışıyor musun?
    Okuyorum,çok çalışıyorum ama ders:)
    6. Fobilerin nelerdir?
    Örümcek,böcek.Yazarken bile kalbim dışarı çıkacak
    gibi oluyor :(
    7. Küçükken hep ne olmak isterdin?
    Polis!!! Ama iyi ki olmamışım.
    8. Sence en kötü makyaj hatası nedir?
    Cilt tonundan 2-3 ton açık/koyu fondöten sürmek
    9. Hayatta yapmaktan nefret ettiğin ama mecburiyetten
    yaptığın şey var mı?
    Sevmediğim insanlarla kavga etmemek için sessiz sakin durmam.
    10. Asla yapamam dediğin bir şey var mı?
    Never say never diyorum :)
    11. Aklında kalan etkilendiğin bir film söyle?
    Aklımda kalmayıp etkilenmediğim bi film söylesem?
    12. Sence sende eksik olan şey ne?
    Hız ve çev,iklik,bazen çok uyuşuk oluyorum.
    13. Sana yapılmasından en nefret ettiğin şey?
    Zaten bildiğim şeylerin söylenmesinden ve karşımdakinin
    hava atmasından hiç hoşlanmam.
    14. Şu aralar yapmaktan en çok keyif aldığın şey?
    Buzlu kahve-yeşil çay içip tüm gün film/dizi seyretmek :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ayy burda paylaşman daha çok hoşuma gitti bir nevi konuk yazar oldun bana :))
      benimde sana nazarım değecek bir gün :))

      Sil
  6. eğlenceli bir mim olmuş :)

    YanıtlaSil
  7. Güzel bir mim olmuş, kumral üstüne hafif sarı gölge de yakışabilir ama koyu renkler o güzel gözlerini hep daha çok ortaya çıkaracaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında amacım öyleydi ama boyayı yapınca sonuç bambaşka oldu :)

      Sil
  8. Hazelcaaan bende anne tarafından Selanik göçmeniyim :) bide yemekli misafiri hiç sevmem özellikle de çalışan insanın evine illa haftaiçi akşam gelmeye çalışanlardan nefret ederim. Zaman doldurmaya çalışıyorlar sanki haftasonuna hep bir bahane :) ay bak yine gıcık oldum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözdecim ne kadar çok ortak noktamız var ama kardeş olsak bu kadar olmaz :)) Evet çok gıcıklar :))

      Sil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie