7 Nisan 2015 Salı

Bebeğim İçin Hatıra Defteri Yapımı

Cumartesi günü 30. Haftamıza girdik. Minikcanım kıpır kıpır sürekli oynama halinde sanırım artık dışarı çıkmak için sabırsızlanıyor J ama daha dursun yerinde değil mi ablaları abileri biraz daha büyüsün J


Diğer çekirdek aile blogumda söylediğim gibi hastane süslerini ve hatıra defterini kendim yapıyorum. Hastane kapı süsü için >>tıklayın<<
Bebeğim İçin Hatıra Defteri Yapımı
Bebeğim İçin Hatıra Defteri Yapımı

Anı defteri ve kalemi içinde yine kendim bir şeyler yaptım. Henüz kalemi yapmadım, defteri için de belki bir iki inci süslemesi daha ekleyebilirim.

Bebeğim İçin Hatıra Defteri Yapımı

Anı defteri için elimde müşterimden gelen içi tarihsiz bir ajanda vardı tamda işimi gördü.
Defteri cildinden kaldırdım ve elimde kapı süsü için kullandığım beyaz saten kumaşı silikonlayarak başladım. Sonrasında yine arta kalan tülü büzerek en alt kata yapıştırdım.


Bebeğim İçin Hatıra Defteri Yapımı


Bebeğim İçin Hatıra Defteri Yapımı

Üzerine saç bandı projem için aldığım kendinden lastikli pembe bordürü geçtim. Onların üzerine de yıllar önce cola ile hediye verilen ayıcığın yavrusunu yapıştırıp birkaç yerine inci serpiştirdim.

21 yorum :

  1. Annesi onu pek çok sevecek, seviyor.
    Çok şanslı bir bebek o :)
    Beğendi müpte fena halde bğendi :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müpte applası çok sağ ol :)) öpüyormuş seni bak öyle diyor

      Sil
  2. nefis olmuş bu anı defteri! minikcan için de geri sayım başladı, ah nasıl tatlı bir heyecandır bu böyle..
    sağlıkla gelsin minikcan.. adı belli değilmi hala?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır isim bulmak çok zormuş :(( yakında kura çekicem artık o safhaya geldim :)

      Sil
  3. tüm hatılarını fotoğrafları ile eşleştirmeni tavsiye ederim:) ellerine sağlık harika olmuş canım:)Çocuklarımla böyle etkinliklerim çok oluyor.ilk fırsatta bende bloğumda paylaşmak istiyorum..tek tek albümlerimi karıştırıp resimlerimizi toplamam lazım en zor kısmı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok fikir :) bu defteri daha çok hastaneye gelen yakınlarımız ilk duygu düşüncelerini yazsın diye yaptım içine ara ara mimikcanımın fotolarını da koyucam :)

      Sil
  4. Hazel gerçekten çok becerikliymişsin.İçindeki cevher bir anda ortaya çıkmış gibi ardı ardına güzel şeyler paylaşıyorsun.Ellerine, emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya öyle oldu gibi :)) annem de şok oluyor bunları yaptıkça :))

      Sil
  5. Hazeell, nasıl güzel olmuş! Ne kadar zarif ve güzel duruyor. Minikcan, çok şanslı... Odasını da çok yakışacak bu defter. :) Çok beğendim gerçekten...

    YanıtlaSil
  6. bayılıyorum senin bu emek harcayarak yaptıklarına şahane bir evlat yetiştireceksin sen eminim ;) çok öpüyorum seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim çok sağ ol senin gibi 2 çocuk annesinden böyle güzel bir yorum duymak sevindirdi beni bende öpüyorum :***

      Sil
  7. çok beğendim canım özellikle üzerinde ki süsü hazır sandım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa bak öyle sandıysan güzel yapmışım demek ki :)) ayıcık yerine keçeden kız yapacaktım ama zaman kalmadı artık ..

      Sil
  8. Oldu mu o kadar yav, ne çabuk geçiyor zaman. Hamilelikteki duygularını, meraklarını da not al mutlaka, bebeğin için ileride çok kıymetli olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç aklıma gelmedi daha önce bu akşamdan başlıyorum notlarıma :)

      Sil
  9. becerikli anne, eller,ne sağlık. sandalyen de çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
  10. Merhaba benim böyle bir etkinliğim var katılır ve duyurursanız çok sevinirim =)
    http://manolyadan.blogspot.com.tr/2015/04/kitap-okuma-etkinligi.html

    YanıtlaSil
  11. Bebeğime hatıra defteri yapmak inşallah bir gün banada nasip olur :) çok güzel olmuş ellerinize sağlık sizi blogumda görmek beni çook mutlu eder seve seve ağırlamak isterim sizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah Allah isteyen herkese nasip etsin :)
      sana da kısa zamanda uğrayacağım :))

      Sil
  12. Çok tatlı olmuş ya..Güle güle kullansın inş sahibi ):
    Sevgilerler..
    http://fernoce.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie