25 Temmuz 2013 Perşembe

Oriflame Alışverişim Ve Büyük Hayal Kırıklığım #2 (Güncellendi)

Merhabalar,
Biliyorum bu sefer hak ettim! Yani sürekli şu katalog ürünlerinin albenisine inanıyorum nefret ediyorum bu aptallığımdan !

Bu sefer yalnız değildim yanıma iş yerinden arkadaşlarımı da dahil ettim  hem onlar için hem de kendim için üzüldüm tabii…

Bu yazıda sadece kendi alışverişimi gösterebileceğim çünkü bu gün arkadaşlarımın ürünleri verdim..



Aldığım ürünlerin katalogda ki görüntülerini de görmeniz için ekliyorum böylece daha tarafsız olacağını düşündüm !
Rujdan başlayalım, renk çok güzel hafif pembe ama sürünce yağlı, parça parça tuhaf bir açık renk oldu bende. Kesinlikle hiç renk vermiyor sanırım 7-8 kere sürdüm bir pembelik verdi ama bulamaç gibi oldu dudaklarım. İğrendim resmen bu rengin tatlılığına aldanıp almıştım !!
Daha koyu pembesinin daha iyi olabileceğini düşünüyorum ama kesinlikle almayacağım bir daha ne ruju ne başka bir şeyini !
Söylemeyi unuttum bu Temmuz ayı kataloğu eğer hala almak isterseniz Tık Tık

Diğer ürün makyaj bazı .. Henüz denemedim yalan söylemeyeceğim belki güzeldir işe yarıyordur... Elimin üzerinde far bazı olarak denedim bazlı bazsız hiç bir fark yoktu belki fondöten de farklı bir etki yaratır (ya da ben buna inanmak istiyorum :) 
Aslında bir de şu var aldıklarımın fiyatları belli çok bir şey beklememem gerekir bu da kendi kendime bir eleştiri olsun :)

Alerjik bir bünyem var daha önceki yazılarımı okuduysanız biliyorsunuzdur.
Son günler de havaların ısınmasıyla daha çok terliyoruz ama benim kendi terime karşı da alerjim var hemen kabarıkçıklar oluşuyor bir de iç çamaşırında ki silikon şeyler vardır ya onlar koltuk altıma yapışınca tam bir felaket oluyor. Bu yüzden bende talk pudrası almak istedim. Uzun yıllar önce de bu markadan pudra almıştım ve beğenmiştim kokuları da çok güzeldi. Kataloglarda da  görünce hadi alayım dedim.1 alan 2 tanesi bedavaydı. Sanırım en sevindiğim ürün bu oldu :)
Sevdim sevmesine ama yani .. kapaklarının altında bir koruyucu var yani olması gerekir ama bendekilerin 1  tanesinde bu koruyucu bant açıktı ve kutunun içi pudra olmuştu ! Kullanılmış açık ürün mü gönderiliyor anlamadım ! 
Diğer ikisininde kapağı açılmıyor ki koruyucu bantı nasıl açacağım ooof  yazarken içim sıkıldı !

Sondan 2. lik ödülünü hak eden muhteşem ötesi iğrençlikte olan ürün ise güneş sonrası kremi... yani öyle olduğunu iddaa ediyor.
Bu üründe kesinlikle yapıştırıcı olmalı ! Güneş kremi sürünce olan yapışıklık değil elimde şeker erimiş de yıkamamışım gibi ııyyy  bir tuhaf oldum wallaa...
Yani ben bu kadar felaket bir ürün ne gördüm ne duydum ne olur bu yukarıda aldığım ürünleri alıp memnun olan varsa lütfen yorum bıraksın yani ben mi sevmedim anlamadım moralim sıfır verdiğim paraya  acıyorum ucuz bile olsa neden çöpe atayım ki paramı !!



Son bomba ürün ise listeye 1.sıradan giren benim yanlış kodu yazmamla pudra fırçası aldığımı düşündüğüm ama aslında allık fırçası olan yada fırçacığı olan ürün.
Burada bende 2 hata var.
1. yanlış ürün kodu yazmak
2 yanlış olduğunu görmediğim için doğal olarak fırça boyutunu görmemiş olmak
İşte aşağıda Essence kapatıcı ve benim allık fırçam :)
Paketten çıkınca çok olduğum tam 10.7 cm boyunda bir ürün...
Artık bunu kontür fırçası olarak vs kullanırım sanırım :) 

Buradan da katalogda ki halini görebilirsiniz.

Evet işte böyle bir Oriflame alışverişi hayal kırıklığım serisi 2 bölümünde sonuna geldik. Bir başka bölümde görüşmemek üzere :)
Şaka bir yana siz neler aldınız Oriflame'dan memnun musunuz ne olur söyleyin :) yorumlarınızı esirgemeyin lütfen..
Sevgiler,Hazel.
2013’ün son aylarından itibaren havyam deneyi yapan markalardan ürün almıyorum.
Bundan önceki zamanlarda ne yazık ki oldukça fazla alım yaptım ve stok tuttum. Bu yazı, bundan önce ve sonra ki bazı yazılar ne yazık ki deney yapan firmalardan aldığım ürünler üzerine olabilir.

49 yorum :

  1. :=))) ne güzel yazmışssın hazelcim,hay ağzına öpüyüm senin:0)))
    Ya işte oriflame bazı ürünlerinin kötü olduunu söylerken bunu kastettim insanlara canım ama dikkatli olmak lazım,kremleri çok güzel gerek el kremi gerek vucüt kremi olsun birde lipglossu güzel oriflameda okadar başka birşey göremiyorum belki saç ürünlerindende güzel olanlar vardır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende öpüyüm seni :)
      aynen Avon'dan aldığım ürünlerden hiç şikayetçi olmadım ama bu Oriflame beni en sonunda delirtti :9

      Sil
    2. yalnız değilimmm allahım nekadar rahatladım şuanda :DD. oriflame maduru insanlar kervanına bende katılmışımda haberim yok :)) katologdan imrenip aldığım tüm ürünler evlere şenlikti sinirden oturup kendime saatlerce güldüm :) hele hele balm olarak geçen ürünlerden almıştım inanın numune olarak bedava dağıtılsa daha büyük bişey olurdu heralde..düğme kutusu kadar bişeyde geldi gözlerime inanamadım,,göz kalemleri deseniz ayrı terane :)) yani 100 küsür liramı çöpe atsaydım daha faydalı olurdu diyorum ve ağlanacak halime hala gülüyorum :)))

      Sil
  2. Canım geçmiş olsun pudraları açmakta bende zorlanıyorum. Her ürünü kullanma ben sana neler alacağını söylerim :)) çünkü bu tarz marka ve ürünler hep sorunlu olabiliyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açmak istiyorum açılmıyor, istemiyorum açık geliyor... sevinirim söylersen ama bir daha almam büyük konuşmayım da :)

      Sil
  3. çok üzüldüm parana yazık olmus vallahı :( aslında ben genelde memnunum o rujun bende fuşya rengi var doğal bi pembelik bırakıyor ama o tarz renkteki rujlarda sorun var sanırım avonun bır ruju var bende o renk gıbı kat kat surmem gerekıyor aynen dedıgın gıbı bulamac oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir önceki siparişte bu renk diye daha koyu bir renk almıştım o güzel bak renk veriyor tek sürümde fuşya da iyidir tahminimce ama bu çok kötü ...

      Sil
  4. Katalogdan birşeyler seçmek güzelde umduğunu bulamayınca çok fena oluyor insan haklısın :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( aynen hala akıllanmadığıma üzülürüm :)

      Sil
  5. Aaa çok şaşırdım ben bazı ürünlerini kullandım oriflame in. Bazılarından memnunum ama dediğiniz ürünleri hiç kullanmadım. Bir de nerden alışveriş yaptınız acaba. Site ile ilgili bir problem olabilir mi. Yani pudralardan birinin kağıdının açık olması. Belki hatadır ama ne bileyim bir de fırça cidden minyatürmüş..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim kendi danışmanlığım var direk internetten veriyorum siparişi çok ilginç gerçekten de mesela arkadaşım rimel aldı onda koruyucu bant yok daha önce bende almıştım ama jelatin var mıydı sanki vardı !?

      Sil
    2. Sevgili Hazel Çelik sadece kayıt olup internetten katalog ile satış yapıp ya da ürün alıp bazı yanılgılara düşebilmek çok doğal. Oriflame internet sitesinde her ay bulunduğunuz şehirlerde ürün eğitimleri var. Ayrıca şirket size numune seçeneği sunuyor. Numuneleri alıp görmeden ya da ürünler hakkında eğitimlere katılmadan satış yaptığınız için böyle şeylerle karşılaşabilirsiniz. Hiç bir iş eğitimsiz olmaz. Haksız mıyım? Koruyucu bant olmadan gelen ürün için görmeden bir şey söylemek imkansız. Lakin her işte böyle sorunlarla karşılaşabilirsiniz. Ürün iptali diye bir seçeneğiniz var. Ürünün problemi ile ilgili bir yazı yazıyorsunuz ve ücretsiz olarak şirkete iade edebilliyorsunuz. Sevgiler...

      Sil
  6. Neyse çokta üzülme fırça iyidir, bi şekilde değerlendirilir nasılsa. Güneş sonrası yapıştırıcısını ise kışın kullanmayı dene. Vücut kremi olarak sür gitsin. O beğenmediğin rujuda allık olarak yanaklarına sür derim. Benim aldığım berbat ötesi bi ruj allık olarak çok güzEl görevini yapıo. Pudra sürmeyeceğin zamanlar krem allık gibi bi dene bakalım seversen öyle kullanırsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) fırçayı bu gün kontür için kullandım idare etti, kremi bacaklarıma sürerim artık, rujuda lip balm gibi kullanırım :)

      Sil
  7. gerçekten can sıkıcı bir durum görerek almak en iyisi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)evet ama netten alışveriş de çok rahat :)

      Sil
  8. merabalar bloğunuzu çok beğendim takipteyim bende beklerim:) http://bitteraskina.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba teşekkür ederim şimdi size uğruyorum :)

      Sil
  9. aa şok oldum.ben yıllardır oriflame kullanıyorum,ki çook da severim. ama senin adına üzüldüm beğenmediğin ürünler çıkmasından dolayı. şöyle söliyim açılmayan kırılmış ürünler iiçin dilekçeyle başvurabiliyorsun ve yeni ürün gönderiyorlar. danışmansan kendin başvuruyorsun danışman deilsen durumu danışmanına izah edip o sana yardımcı olur, paran da boşuna gitmemiş olur. makyaj bazını temmuz kataloğndan ben de söyledim ve beğendim kokusu hoşuma gidiyor.benm cildim de çok hassas herhangi bir sorun yaratmadıç yağlı olmasına rağmen bazı bölgelerimde kabuklanma var ve pudra sürdüğümde o kabuklar belli olyor makyaj bazı o kuruluğu alıp dha gzel grnmesini sağlıor. pudra konusunda gelince de yıllaaaaaar önce avondan almıştım kutusunu atmadım ürün bittikçe dalinin paket pudraları var 3 küüsür tl ondan alıp kutuya dolduruyorum.. başım da ağrımamış oluyor.. orflame çok gzel bir marka ama kendin için doğru ürünü seçersen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenenler var tabi ama şanssızlık işte üst üste olunca hoş olmuyor .. geri gönderme olayıyla falan hiç uğraşmaya zamanın yok :) açıkçası bir de numune ürün sorunu var hiç bir zaman istediğim numuneler gelmiyor nedense hep bitmiş oluyor ama hızlı al seçeneğine yazınca sipariş edilebilir yazıyor bir türlü çözemedim bence bilerek numune göndermiyorlar bende artık kasıtlı yapılıyor diye düşünüyorum bilmiyorum danışmanlığımın iptal edilmesini isteyeceğim yakında ...

      Sil
  10. Oriflame den alisverise bu yil bashladim.Yillar önce yengemin aldiklarini hatirliyorum da.çok kaliteliydi.Shimdi shansa kalmish.Mesela ben SUN ZONE gunes kremi beyaz ambalaj serisi spf 10 aldim yapisi ve.s.begendim.iki ruj aldim bendekiler bashka seri begendim, maxi dolgunluk veren lip glossa bayildim,ama açikçasi yuz kremlerine risk edipte almak istemiyorum.sen o rujdan yine almishsin tatlim ama öbur yazinda begenmemishdin.ah shu kataloglar.üzülme,bosh ver.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin adına sevindim, ya bana çıkanlar bir tuhaf ne biliiim :) ilk yazımda haklısın ruju beğenmemiştim çünkü o rengi değil başka bir renk sipariş vermiştim ama benim hatam numarayı yanlış girmiştim :) bu aldığımı da 2 gündür kullanıyorum lip balm yerine hoşuma gitmeye başladı :))

      Sil
  11. O allıklardan geçen sene bende yakın bir arkadaşımdan aldım ve fırça yarı fiyatında olduğu için aldım onu da :( Boyutu kötü ama kontür yapmak için ideal diyeyim :) Allık ise tekli far kadar ama en azından rengi güzel. Neyseki artık Oriflame ürünlerini hayvan deneylerinden dolayı kullanmıyorum ve asla da kullanmayacağım :(

    YanıtlaSil
  12. o fırçayı ben de sipariş verip almıştım ama teslimat merkezinden alacak şekilde sipariş verdiğim için elime geçer geçmez iade etmem kolay oldu. kutuyu açıp içindekileri karıştırırken fırçayı görünce şok oldum. azıcık ele avuca gelen birşey bari olsun umuyordum, bildiğin allıkların yanında gelen uyduruk minik fırçamsılardan biri çıktı.. serçe parmağım kadar birşey neredeyse :))) hemen aide yaptım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok küçük :( kargoya geri ver falan uğraşmak istemedim... senin için güzel olmuş yakınımda olsa gidip kafalarına atacaktım ilk gördüğümde bende şok oldum :)

      Sil
  13. çok üzüldüm hazelcim, geçmiş olsun :)
    ben de oriflame satıyor ve kullanıyorum, hiç üst üste bu kadar sorun yaşamamıştım.
    katalogtan alışveriş yaparken ürünlerin gramajlarını ve boyutlarını çok incelerim, geldiğinde hüsrana uğramamak için. gerçi sen allık fırçasını yanlışla söylemişsin ama neyse. en azından doğal kıl olduğunu söylüyor, sentetik olmasından bir derece daha iyi :)
    after sun ise, ben daha yeni tatilden geldim, tatilim boyunca en sevdiğim ürün güneş kremim ve after sun'ımdı. bende hiç yapış yapış bir etki bırakmadı. bir de beyaz tenliyim, hemen kızarırım, cildimi çok güzel rahatlattı ve nemlendirdi. şaşırdım doğrusu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de bana çıkan ürünlerde bir sıkıntı vardı bilmiyorum üst üste olunca açıkçası markadan soğudum şimdi kim sipariş vermek istese aman aman uzak durun diyorum maalesef !

      Sil
  14. Canim pudrada ambalaj oluyor ufacık düşme ve darbede toz haline gelebiliyor eger şirket hatası ise zaten şirket ürünü geri alıp yenisini gönderiyor en önemlisi ben ne olsa sipariş aldim dememeli müsterini önemsemek lazım bence bir hata var bilgi almak icin 05412385156 zeynep kılıç

    YanıtlaSil
  15. Oriflame Kozmetik ürünlerinin aylık olarak yer aldığı, Oriflame Katalog fırsatlarını sitemiz üzerinden inceleyebilir, üye iseniz Danışman girişi yaparak, üye değilseniz Oriflame üyelik talebinizi bize ileterek oriflame fırsat ürünlerinden yararlanabilirsiniz.

    Oriflame Katalog aylık olarak belirlenen ürünlerin indirimli bir şekilde kullanıcılarla buluşmasını sağlamaktadır. Normal Fiyatları üzerinden indirim uygulanarak kataloga giren ürünleri, üye olduğunuz taktirde katalogta yer alan fiyattan %30 daha ucuz alabilirsiniz. Eğer satış odaklı çalışmayı tercih ederseniz, aldığınız ürünlerden %30 ve grup indirimleri kazanabilir, bu sayede ek gelir elde edebilirsiniz.

    Dünyanın önde gelen kozmetik şirketi Oriflame Kozmetik ile henüz tanışmadıysanız, sitemiz üzerinden ücretsiz kayıt olabilir, Size olarak sunduğumuz ilk ay hediyenizi alabilir, her ay sunulan Oriflame Katalog üzerindeki ürünlere indirimli sahip olabilirsiniz. Üyelik ve tüm sorularınız için lütfen alttaki linke tıklayarak formu doldurunuz.

    http://www.oriflamesiparis.com/oriflame-uye-olun

    YanıtlaSil
  16. Orifleme dan ruj almıştım kırmızı kırmızı ile uzaktan yakından hiç alakası yok 2 kere anca kullanmişimdir şimdi avon kullanıyorum çok ta memnunum

    YanıtlaSil
  17. Orifleme dan ruj almıştım kırmızı kırmızı ile uzaktan yakından hiç alakası yok 2 kere anca kullanmişimdir şimdi avon kullanıyorum çok ta memnunum

    YanıtlaSil
  18. Ay Hazel çelik ne bunalım bişeysin sen hep hatalı ürünlerde sana mı gelmiş kataloğtaki ruj spot ışıklı çekim ruj normal ışıkta çekmişsin kızım sen ne cahil şeysin hiç 2 görüntü aynı olurmu diğer ürünlere gelince atıyorsun kızım yaaa bende kullanıyorum sıkıntı ürünlerde değil sende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaa cahillik akan bir yorum yapmışsınız neyse iyi güldüm hadi selametle..

      Sil
    2. SANIRIM KENDİSİ BİR X FİRMA İLE UĞRAŞIYOR... YAZDIKLARINDA KÖTÜLEMELERDE CAHİLLİK YOK KARŞIT BİR YORUMDA MI CAHİLLİK VAR İLGİNÇSİN HAZEL.

      Sil
    3. Karşıt yorum herkes yazabilir kimse bana cahil vs diyemez derse de cevabını alır... İsteyen kullansın ben bu aldıklarımdam memmun kalmadım o kadar bir daha da almam

      Sil
  19. Bayanlar birakin oriflameyi benden farmasiyi alip deneyin hem türk hem helal sertifikali hem uygun hem kaliteli asla pişman olmazsiniz 😉😉 paraniz boşa gitmez 😊😊Üye olmaniza gerek kalmadan uyeymis gibi siparis verip gelisinden kapida odemeli ister misiniz ☺
    http://www.farmasiint.com/OnlineKatalog/201608/default.aspx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıllardır kullanıyorum Farmasiyi bende çok memnunum. Hemde hayvan deneyi yapmıyor.

      Sil
    2. ORİFLAME HAYVANLAR ÜZERİNDE TEST ETMEZ HAZEL SENİN KULLANDIĞIN VE BEĞENMEDİĞİN ÜRÜNLERİN İÇİNDEN PUDRAYI DÜZENLİ OLARAK KULLANIYORUM VE İNANILMAZ MEMNUNUM RUJ İÇİN BİŞEY DİYEMİYECEĞİM BENCE BİRDE GİORDANİ GOLD SERİSİNİ DENE AYRICA FIRÇA NIN KATALOGDA BOYUTLARI YAZAR EĞER OKUMUŞ OLSA İDİN KÜÇÜK OLDUĞUNU GÖREBİLİRDİN AYRICA BEĞENMEDİĞİN 2 3 ÜRÜN İLE NE KADAR DA KOLAY KARABİLİYORSUN 50 YILLIK FİRMAYI İADE EDEBİLİRSİN HİÇBİR ÜCRET ÖDEMEDEN BEĞENMEDİĞİN ÜRÜNLERİ AYRICA HERKEZ ŞİKAYETÇİ OLMUŞ OLSA İDİ 50 YILDIR VAR OLMAZDI BU FİRMA BATARDI EMİN OL...

      Sil
    3. Herkesin şikayet etmemesi yada memnun olması beni ilgilendirmez... Ben kendi beğenime bakarım. Ayrıca orif. Kendi sayfasında gerektiği durumlarda deney yapıldığı yazıyor açın bi okuyun önce sonra yorum yazın... Kim daha önce iade edebilmiş acaba illa bir bahane söylüyor firmalar .. Neyse siz memnunsanız kullanın herkes istediğini almakta serbest zorlayan yok ..

      Sil
  20. Bayanlar birakin oriflameyi benden farmasiyi alip deneyin hem türk hem helal sertifikali hem uygun hem kaliteli asla pişman olmazsiniz 😉😉 paraniz boşa gitmez 😊😊Üye olmaniza gerek kalmadan uyeymis gibi siparis verip gelisinden kapida odemeli ister misiniz ☺
    http://www.farmasiint.com/OnlineKatalog/201608/default.aspx

    YanıtlaSil
  21. Oriflame üye olmak isteyen arkadaşlar bana ulaşabilir adresinize katalog gönderilir.

    YanıtlaSil
  22. Oriflame üye olmak isteyen arkadaşlar bana ulaşabilir adresinize katalog gönderilir.

    YanıtlaSil
  23. 4sene orda çalıştım,çok temiz ve titiz bir ortam var!devamlı kulaniyorum ürünleri ve gayet kalite buluyorum👍

    YanıtlaSil
  24. 💞💞💞💞 LR💞💞💞
    Yüzünüzde
    👉Doğum Lekeleri, ✔
    👉Güneş Lekeleri, ✔
    👉Lazer Lekeleri mi var? ✔
    👉Yağ bezeleri mi var? ✔
    👉Sivilce mi var?✔
    👉Sivilce izleri mi var? ✔
    👉Gözenekler mi var? ✔
    👉Siyah noktalar mi var? ✔
    👉Eskiden kalan izler mi var? ✔
    👉Yıllara meydan okurken sarkmalar mi oluştu? ✔

    Kazağınıza yemek dökülünce hemen urun kullanip(isim vermeyeceğim) leke çıksın diye uğraşıyorsunuz da en değerli giysiniz cildinize neden yatırım Yapmiyorsunuz? 😒😒

    Yıllar geçtikçe kıyafetler değişir ama cildiniz hep sizinle, ona iyi bakmanız lazım.😉😇

    Mesaj atın detayları anlatayım 👍 👍💖💖LR💖💖

    YanıtlaSil
  25. Hazel Çelik kusura bakma diğer arkadaşlar inanmış olabilir ama ben senin kesinlikle bir Oriflame danışmanı olduğunu düşünmüyorum. Rakip firma çalışanı zihniyetiyle oriflame'i karalamaya çalışıyorsun. Bu yolla hiç bir yere varamazsın. Ben bugüne değin kargo kaynaklı birkaç hasarlı ürünle karşılaştım ücretsiz bir şekilde de iadesini sağladım. O bahsettiğin ürünlerin hemen hemen hepsini kullandım ve müşterilerime sattım. Çok memnun kaldılar özellikle senin o bulamaç dediğin güneş kreminden. Senin çalışan olmadığın işi bilmediğin o kadar belli ki boş konuşmuşsun. Şirketimiz bize iade ve diğer her konuda çok büyük kolaylıklar sağlıyor. Ebatını ve rengini beğenmediğin ürünleri iade etmeye üşenmişsin ama burda onca kişiye laf yetiştirmeye üşenmemişsin. Keşke senin çalıştığın firmanın da Oriflame gibi köklü bir geçmişi ve ürün kalitesi olabilseydi de onları anlatabilseydin. Çok yazık. Diğer birkaç arkadaşa da özet geçeceğim. Oriflame kurulduğu yıldan bu yana hayvanlar üzerinde deney yapmıyor. Bazı yeni kurulmuş firmalar da çok yeni birşey duymuş gibi bizde yapmıyoruz diyorlar. Oriflame bunu 50 yıldır yapmıyor arkadaşlar. Bilmeyenler için söylüyorum.

    YanıtlaSil
  26. Hazel Çelik kusura bakma diğer arkadaşlar inanmış olabilir ama ben senin kesinlikle bir Oriflame danışmanı olduğunu düşünmüyorum. Rakip firma çalışanı zihniyetiyle oriflame'i karalamaya çalışıyorsun. Bu yolla hiç bir yere varamazsın. Ben bugüne değin kargo kaynaklı birkaç hasarlı ürünle karşılaştım ücretsiz bir şekilde de iadesini sağladım. O bahsettiğin ürünlerin hemen hemen hepsini kullandım ve müşterilerime sattım. Çok memnun kaldılar özellikle senin o bulamaç dediğin güneş kreminden. Senin çalışan olmadığın işi bilmediğin o kadar belli ki boş konuşmuşsun. Şirketimiz bize iade ve diğer her konuda çok büyük kolaylıklar sağlıyor. Ebatını ve rengini beğenmediğin ürünleri iade etmeye üşenmişsin ama burda onca kişiye laf yetiştirmeye üşenmemişsin. Keşke senin çalıştığın firmanın da Oriflame gibi köklü bir geçmişi ve ürün kalitesi olabilseydi de onları anlatabilseydin. Çok yazık. Diğer birkaç arkadaşa da özet geçeceğim. Oriflame kurulduğu yıldan bu yana hayvanlar üzerinde deney yapmıyor. Bazı yeni kurulmuş firmalar da çok yeni birşey duymuş gibi bizde yapmıyoruz diyorlar. Oriflame bunu 50 yıldır yapmıyor arkadaşlar. Bilmeyenler için söylüyorum.

    YanıtlaSil
  27. Sana orda burda orif. Savun diye para verdiler sanırım seni inandırnak gibi bir zorunluluğum beğenmedim arkadaş zorla mı hangi kafayı yaşıyorsun sen hadi naş naş

    YanıtlaSil
  28. Oriflame Ailesine katılmak ve tüm merak ettikleriniz hakkında bilgi edinmek isterseniz lütfen http://oriflameüyelik.com web sitemizi ziyaret ediniz.

    YanıtlaSil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie