8 Nisan 2014 Salı

Loreal Ombre Boya Deneyimi

Ne zamandır görüyordum şu Loreal Ombre Boyaları en sonunda IG’den Sevgili Dilan’da gördüm gaza gelip bende aldım. Onunkiler sarı olmuş benimki kızıl oldu ilginç Kutudan çıkan siyah eldiveni sevdim. Eskisi gibi şeffaf, devler için yapılmış eldivenler yerine tam elimin ölçüsünde oldukça sıkı ve kalın bir eldiven koymuşlar aferin size.
Loreal Ombre Boya


Saçlarımı ortadan ikiye ayırdım ve ışıltı katmak istediğim yerlere uyguladım, kutunun içinden çıkan broşürde çeşitli modeller için size öneride bulunuyorlar. Ben kulak hizamdan aşağı olan kısımları komple boyadım ama boya bana yetmedi saçlarım uzun bazı yerleri boyamamışım J

Loreal Ombre Boyanmış hali

Boyayı sürdükten 25 dk sonra yıkadım, broşürde 35 dk geçmeyin diyordu ancak çoğu yabancı blogger 40 dk falan bekletmiş saç renginize göre değişik tonlarda açılma sağlıyor haberiniz olsun. Benim için değişiklik oldu ne zamandır saçımla oynamayı düşünüyordum ancak uçları yıpranmış olan saçlarımı daha da yıprattı şu an kesilmesi gerek

Loreal ombre boyanmış hali

Bir süre kullandıktan sonra komple kahve tonuna boyarım gibi geliyor J

Loreal Ombre Boya

Çok da kötü olmamış siz ne dersiniz ?
Yapmayı düşünüyor musunuz, yorumlarınızı bekliyorum J

24 yorum :

  1. ben de çok merak ediyorum bunları:) doğal bir ışıltı olmuş saçlarında güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimki pek ombre olmadı aralara balyaj atılmış gibi oldu :)) Saçları açtığı için yıpratıyor yaparsanız aklınızda olsun ^.^

      Sil
  2. Saçların çooooooook güzeeel :)) Benimki de kızıldan ziyede bildiğin kırmızı olmuştu koyu saçta tam bir felaket bu boya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Teşekkür ederiiiim ama yaktım sanırım :)))
      Evet daha açık renkte ki saçlar için daha uygun bence de :))

      Sil
  3. Sanki kızıl balyaj atılmış gibi ama duruşunu beğendim ben.
    Benimkinde de kızıllık olmuştu ama zamanla o yoğun renk açılıyor.
    Sanırım saçın doğal rengiyle alakalı...

    Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yıkaya yıkaya akacak tuhaf bir şey olacak sanırım ^.^

      Sil
  4. bence çok güzel olmuş, maşa da çok yakışmış :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  5. Hazel'cim bu güzel saçlarına keşke hiç boya değdirmeseydin dedim ben:( o kadar güzel ki zaten rengi, boya bak yazmışsın yıpratır, ne gerek var senin yaşında? İnşallah benim yaşlarıma gel, beyazlayınca boyarsın:) yazık etme güzel saçlarının doğal dokusuna, boyanan saç kuruyor:( keçeleşiyor...:( ama kötü mu olmuş hayır?:)))güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapana kadar mızıkladım yaptıktan sonra da keşke yapmasaydın diye :)) Evet zaten kuruydu iyice kötü oldu bu gün uçlardan şöyle 5-6 cm kestireceğim :((

      Sil
  6. hazel'cim ben de Müjde gibi düşünüyorum, boya saçları çok yıpratıyor. Bir keresinde saçlarımı sarıya boyattım ve kurtulana kadar canım çıktı... Ama saçların harika görünüyor... Güle güle kullan... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yalan söyleyeyim bende sizin gibi düşünüyorum ama artık yaptık bir kere :)))

      Sil
  7. Maviş güzelim harika olmuş! zaten sana yakışmaması mümkün mü? ne yapsan yakışır:)))) ama gerçekten ışıltılar harika durmuş, İg^de gördüm ama tam anlayamadım şimdi daha net daha güzel gözüküyor... Ben de çok istiyorum böyle ışıltılar ama saçım boyalı ve uçlarda eskiden kalan röfleler var sanırım yıpratabilirim kendim yaparsam...
    güzel günlerde kullan cnm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ayyy güzeller güzeli biri gelmiş buraya :)) Teşekkürler şimdilik sevdim ama uçlar çok yıprandı sende de öyle bir sorun varsa kesin yanar hiç bulaşma bu işe derim :)))

      Sil
  8. Genellikle bu ombre setleri alanlar çok memnun değiller ama sende çok fazla açılmamış görünüyor bir ara saçlarımın uçlarını açmayı düşündüğüm için ve kuaförde ben açmam dediği için bende bu seti alsam mı dedim ama ben hala saçlarımı tedavi etme aşamasındayım :)) malum bir röfle kazası olmuştu 1 yıl oldu ama ben sürekli kestir bakım kestir bakım şeklinde devam etmekteyim çok az uçlarında kaldı yıpranmışlık onlarda gidince :)) belki olabilir tabi ben tekrar doğal bir tonda yapabilirim amonyaksız boyalardan..
    Fakat senin kadar uzunmu uzun saçlarım olsa uçlarda dener beyenmezsem keser atardım o kesin :))):
    Maşllah saçlarına canım ya fıstık gibisin zaten saçlarına ayrı bayıldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Saçlar uzun ama şimdi boyadıktan sonra hafif bir yanma oldu sanki dün uçlardan azıcık aldıracaktım kıyamadım iyice yıprandı sende bak diyorsun rehabilite aşamasındayım diye bence hiç bulaşma :))

      Sil
  9. Canım bence hiç de kötü olmamış,yakışmış :) Ama saçlarını kahverengiye değil siyaha boyamalısın komple boyayacaksan.. Sana inanılmazzzz yakışıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Teşekkürleeer, yıllar önce siyah yapmıştım ama simamı çok keskinleştiriyor oda :(

      Sil
  10. canım bence çok yakışmış
    kızıl gibi olması da ayrı bi hava katmış kesinlikle
    bende düşünüyorum ama saçlarım o kadar bakıma rağmen senelerce röfle yaptırdığım için hala yıpranmış şekilde
    kararsız kaldım doğrusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı boya herkeste farklı sonuç vermiş saç rengimiz Dilan'la neredeyse aynı onun sarı olmuş :)) ama kesinlikle yıprattı yapmanı önermem hiç kararsız kalma direk yakar :((

      Sil
  11. Ben çok beğendim canım çok doğal olmuş yoğun bir açılma olmaması çok güzel göstermiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ben daha açılır diye düşünmüştüm ama olmadı neden olmadı bende anlamadım :))

      Sil
  12. bence çok hoş olmuşsun,çok doğal olmuş.benim sorum var tabi ki:) ben 2 ay önce saçımı ilk kez siyaha boyadım.daha önce hep kahve tonlarına boyadığım için artık kahveden çok siyaha yakın oluyordu. şimdi sorum şu:) bu kadar boyanın üstüne boyasam bu ombreyi tutar mı?

    YanıtlaSil
  13. saçların çok hoş ve doğal olmuş,güle güle kullan bence:)benim uzun bir sorum var:) yıllardır saçımı hep kahve tonlarına boyadım.sonra artık boyadıkça dipler açık uçlar koyu olmaya başladı.ben de 2 ay önce siyaha boyadım renkler düzelsin diye. şimdi de bu aralar bu ombreye takmış durumdayım. ama sonucu ne olur bilemiyorum:( kendim becerebilir miyim bu setle?

    YanıtlaSil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie