18 Mart 2014 Salı

Kuş Kafesi Örtüsü

*Belgin Abla'ya beni bloğuna konuk yazar olarak davet ettiği için teşekkürler eğer siz Belgin Abla’yı hala takip etmiyorsanız buradan hemen ışınlanın

Merhabalar,

Biliyorsunuz bizim iki  küçük kalpli arkadaşımız vardı. Ama birini kaybettik. Limon oldukça hastaydı 1 yıl dayandı ama sonunda aramızdan ayrıldı. Instegramda onunla ilgili oldukça fazla paylaşım yaptım. Burada tekrar anlatıp o günlere dönmek istemiyorum… Bilo yanımızda şu anda Limon gideli bize daha bir alıştı işi gücü üzerimize konmak, gagaklamak, ısırmak, öpmek oldu J

Eşi gidince biraz da dağınık oldu Bilo. Yem kabuklarını dışarı atmaya başladı kafesin içinde istemiyor bide bu aralar cırcır her yere pisledi.. ama olsun “napıyorsun Bilo popona bez bağlıcam senin” diye evde bağırsamda kuş bu anlar mı ?? 
Kafesi aldığımızda zaten tülden bir zımbırtısı vardı ama son zamanlarda  yıpranmıştı, bu günlerde dikiş nakışa da merak sarınca evde balkon tülünden kalan parçaları hatırladım ve soluğu annemle beraber komşuda aldık J Dikiş nakışa ben merak saldım ama dikiş işini onlara bıraktım J

kuş kafesi örtüsü


tül kumaş

kuş kafesi örtüsü

Ve işte son hali J Elimde daha çok kumaş var sanırım bir dahaki sefer biraz daha büyük yapmalıyız çünkü Bilo yemleri hala üzerinden dışarıya atıyor J
kafes örtüsü
Nasıl olmuş ama hihiii JSizler dostlarınız için neler dikiyorsunuz bakalım yorum bırakmayı unutmayın, görüşmek üzere by byyy….

17 yorum :

  1. Örtü yazıyor diye örtü görcem sandım ya :))
    Kafes torbasıymış meğer :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihiiii yaa adına ne denir bilmiyordum torba mı doğrusu ^.^

      Sil
  2. kuş ya da kedi, köpek onlar bizim adeta kız, oğul gibi evlatlarımız oluyorlar, Limon'a üzüldüm:(( Allah sabırlar versin:(( Bilo da çok tatlıylım maşallah uzun sağlıklı ömürler dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun yaşar inşallah gözüm gibi bakıyorum bir şey olmasın diye :)

      Sil
  3. çok güzel olmuş :)) ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pek ben diktim sayılmaz ama sağ ol :)))

      Sil
  4. ayyy kuş bakmak mı artık eşimle aramız bozulmaya başladı bu kuşların pisliği yüzünden ..
    bizim kuşlar cennet papağanıydı karı kocanın büyükçe bir kafesi vardı bi de küçük yavrularının kafesi okadar kirletiyorlardı ki etrafi bir yıl dayanabildim artık son aylarda çekilmes oldu evde kuş dahi beslenilmez görüşündeyim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet pisletiyorlar bu bir gerçek :)) hatta bizimkisi hususii kabukları dışarı atıyor, uçarken her yere pisliyor duvara bile isabet ettiriyor :)) ama yinede bakıyorum hizmetçisiyim resmen ^.^

      Sil
    2. Benimki bir ara tek ayağını tüneğe takıp kendini aşağı sallandırıp kanatlarını çırparak kafesin içindeki bütün tüyü yemi dışarı sıçratıyordu sanki bilerek yapıyor yaaa :))

      Sil
    3. oooh tam dayaklık :P

      Sil
  5. canım ben teşekkür ederim konuğum olduğun için muckssssssss

    YanıtlaSil
  6. cok guzel olmus ..emegınıze saglık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bu ilk seferdi acemiliğe denk geldi yakında farklı kumaşlardan da yapıcam ( bu sefer ben dikicem) :)))

      Sil
  7. cok sirin olmus ellerine saglik :) kusun iyilesti mi artik ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Teşekkürler, maalesef Limon oldu Aner'cim arkadaşı yalnız kaldı...

      Sil
  8. Paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. Paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie