25 Kasım 2013 Pazartesi

Yeni Saç Rengim

Merhabalar,
Instegramdan takip edenler bilirler saç rengimi değiştirmek istiyordum ve değiştirdim de…
Kimisi açık renk daha iyi dedi kimisi beni destekledi herkese önerileri için çok teşekkür ediyorum ama ben kararımı koyu renkten yana kullandım.
Saçlarımı kendim boyadım, uzun oldukları için de biraz zorlandım ama gayet başarılı oldu gibi siz ne dersiniz ?? 

palette boya, yeni sac rengi

Palette 3-0 Koyu kakao rengini almıştım gerçi bildiğiniz siyah gibi durdu birkaç yıkamadan sonra açılacağını ümit ediyorum ama açılmasa da sorun değil sevdim çünkü J


palette boya

Ben ve boya hallerim de böyleydi,  çöp torbasını da güzelce giydim ki üstüm başım boya olmasın… 
Komik poz vermeye uğraşırken ki halim hahaaa  töbee  töbee  bu ne hal J


Bu da bugün işe gider ki halim J


Siz de bu günlerde saçlarını boyayacaksanız ve Palette alacaksanız boyanın bir ton koyu renk vereceğini unutmayın.

 Sevgiler, Hazel

27 yorum :

  1. Çok güzel olmuş bence gözler renkli olmasaydı yakışmazdı sanki,sert kaçardı,tenin cok beyaz degıl sanırım ,ama boyle harika olmuş güle güle kullan :-**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen :) kumralım ben beyaz olmayı isterdim ama ...

      Sil
  2. Çok yakışmış maşallah maşallah güzele ne yakışmaz ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sizin saç renginiz de yüzünüze çok güzel gitmiş :)

      Sil
  3. Çok yakışmış, çok tatlı olmuşsun canım :)

    YanıtlaSil
  4. canım cok yakısmıs gercekten cok tatlı cok guzel durmus :)

    YanıtlaSil
  5. bence de çoook yakışmış, güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmş canım.

    YanıtlaSil
  7. Maşallah güzelliğine.. Zaten çok güzeldin tam bir afet olmuşsun.. Koyu renk saç çok yakışmış..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkürler utandım :)) Birazda böyle kullanalım bakalım ..

      Sil
  8. yakışmış bu renk siyah gibi durmuş ama gözler iyice belirginleşmiş canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkür ederim siyah gibi evet içinde çok az kakaoluk var boyanın adı koyu kakao olmasına rağmen :)

      Sil
  9. Sana kesinlikle koyu renkler yakışıyor. Açık renkte iyi ne yapsan gider ama ciddi manada güzelliğini vurgulamış. Sana bir tek sarı yakışma gibi hernekadar ten beyaz göz renkli olsada. Ben çok beğendim bu halini. Güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de sarıya hiç boyamadım bir keresinde kuafördeki olur ya saçlar onların sarısını şöyle bir tuttum da çok yapay ve komik oldum :)

      Sil
  10. Çok yakishmish.Canim bi shey farkettim.ben aslinda siyah saçi “kara kashli,kara gözlü”lere yakishtirirdim ve hafif bugday tenlilere.Ama sende görünce yakishtigini sasirdim bir az.MASALLAH sana:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bende siyah saçı beyaz tende güzel buluyorum bana da gitti sayılır :)

      Sil
  11. çok çok güzel güzel olmuş canım, yeni saç rengin o güzel gözlerini daha da ön plana çıkarmış:) maşallah..

    YanıtlaSil
  12. güzelliğini yerim senin maşallah çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  13. sacınızın tonunu cok begendim benimde sac rengim koyu acaba bende bu tonunu sürsem bendede aynı tutar mı.. sacımda canlı bi ton istiyorum artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu boyodan sonra pek boya yapmadım açıkçası :) renk tonu koyu çıkıyor bu marka boyada ...
      daha canlı renk için kahve tonlarını kullan bence :)

      Sil
  14. bende bu tonu istiyorum sacım koyu renk acaba bendede aynı olur mu

    YanıtlaSil
  15. heyoooo bu ne güzel renkmiş, güzel bu kadın yahuuu!
    Maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiihiiii 2013 de bir ara böyledi tabi :))

      Sil
  16. Harika olmuş ya saçların tabi sene 2013 :) boyadıktan sonra aktı mı acaba çünkü bende çok koyu bi kahveye boyanak istiyorum akmadıysa alcam bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ;) uçlarından hemen akmadı ancak 1-2 ay sonra dipler gelince biraz koyu kaldı tabi. Birde beklediğimden koyu tutuyor renk

      Sil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie