11 Mayıs 2013 Cumartesi

Gratis & Watsons Anneler Günü İndirimi

Merhabalar,
Anneler günü indirimini kaçırmak olmazdı elbette ! Gratis & Watsons'da falan indirim olduğu zaman hele ki işteysem ooooff içim gidiyor resmen çünkü her şey kapışılıyor geriye bir şey kalmıyor. 


Anneler günü indirimini




Aslında ihtiyacım olan bir kaç şey aldım. The Balm standı neredeyse boştu sadece primerı vardı elledim elledim bıraktım nedense almadım. Aynı şekilde Bahama Mama allık sanırım bana her ne kadar bronzır gibi gelsede .. onu da almadım ! Bana çok koyu geldi testerdan biraz sürdüm yanağıma çok kötü durdu bende sevmedim  kısacası...

essence tekli far

Farlarda % 50 indirim vardı. İndirimsiz fiyatı 5,55 TL ancak sanki ürünlerin olduğu stanttaki fiyatlar daha azdı 4,75 Tl gibiydi diye hatırlıyorum kasada ne yazık ki fiyatlar biraz artıyor ve indirim kasada ki fiyat üzerinden geçerli. Birkaç forum da okudum the balmda nude palet kimi arkadaşımız indirimli 20 TL'ye almış kimisi daha pahalı yanlış hatırlamıyorsam 27.5 TL demişlerdi yorumlarda !! Bu da gerçekten doğruysa ki bana doğru gibi geldi çok büyük pazarlama sahtekarlığı !!!

Farlara gelince ben renklerini çok sevdim daha önceki yazılarımda söylediğim gibi ışıltılı farları daha çok seviyorum.

yüz maskesi


Maskeleri denemek için aldım. Maskelerin birim fiyatı 2,00 TL  % kaç indirim vardı hatırlamıyorum.

L'Oréal 3 Etkili Koruyucu



L'Oréal 3 Etkili Koruyucu Ve Nemlendirici Krem Kuru ve hassas ciltler için.
%30 indirim vardı. Normal satış fiyatı 19.75 TL

Diadermine Soin Jour Hydratant pH 5 50 ml Koruma Etkili Nemlendirici Bakım Kremi.
%40 indirim vardı. Normal satış fiyatı 10 TL
Normalde Diadermine nemlendirici kullanıyorum çok memnunum bakalım bunları ilk kez deneyeceğim. 

Evet bunla da ilk kez deneyeceklerimden.
Essence'den I love Extreme rimel normal satış fiyatı 9.55 TL bu fiyat üzerinden % 50 indirim yapıldı.
Essence'den I Love Punk Jumbo Eyeliner Pen normal satış fiyatı 8.55 TL bu fiyat üzerinden % 50 indirim yapıldı.
Essence'den essence stay natural concealer normal satış fiyatı 6.95 TL bu fiyat üzerinden % 50 indirim yapıldı.
Birde WATSONS'dan aldığım NYC liquid eyelinerı 6,99 TL bu üründe indirim yoktu zaten WATSONS indirim olayına pek girmemiş bence !!

Tüm bu ürünleri youtube da ya da bloglarda çok övdükleri için aldım bakalım deneyelim görelim nasıl olacak :)

Golden Rose ultra rich color lipstick

Bu renge bayıldım Gratis'te bitmişti WATSONS'da buldum.
Golden Rose ultra rich color lipstick 57 numara creamy olan. 
İçeriğinde E Vitamini ve Shea Butter olduğu yazıyor.
Fiyatı 6,25 TL daha ne olsun.


İşe giderken giydiğim tek ince çorap Penti Fit 15 :)  1.75 TL olması gerek.

PARMEX Aseton 3.50 TL, BENRI Kare pamuk 3.25 TL indirim yoktu sanırım. Bu pamuğu ilk kez aldım çok sevdim gördükçe alırım ileride.




FLORMAR Supermatte Oje 1.95, RIMMEL Lycra Pro. Oje 2,50  TL ojelerde indirim yoktu. Oje almaktan nefret ederim çünkü bazı arkadaşlarımız gibi ellerim pamuk gibi değil oje güzel durmuyor maalesef :(

Fotoğraflar çok net değil i-phone'la çekiyorum idare edelim :)
Bu makyajda aldıklarım arasından Essence far ve concealer , NYC eyeliner ve Golden Rose ruj var.


20 yorum :

  1. Güle güle kullan hepsini canım :)
    Çok güzel olmuş makyajında,kendinde çok güzelsin zaten! :)

    YanıtlaSil
  2. güzel sözlerin için teşekkürler sende çok güzel şeyler almışsın hepsini güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Bende I Love Punk var ve ben hiç beğenmedim :( Renk vermiyor resmen, sende nasıl? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. henüz kullanma fırsatım olmadı şu anda kajalın bir ürününü kullanıyorum...

      Sil
  4. Essence farların renkleri ne güzelmiş, ben tekli far almayı sevmiyorum sanırım palet daha pratik geliyor :) bir de ben indirimin ilk sabahı gittim balmlarımı aldım ama ikinci gün mesela brandiuma gitmiştim oradaki gratiste balmın tüm ürünleri baya baya vardı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. renkler çok güzel tam yazlık baharlık kullanışlı olacak, paletlerinde renk çok kalmamıştı. biraz önce brandiumdan geldik haklısın stantlar dolu her şey vardı :)

      Sil
  5. Aldıklarını güle güle kullan. Makyajın çok hoş olmuş, güzelliğine de maşallah diyorum:) sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel şeyler almışsın :)
    Bu arada makyaj da çok güzel ama sen daha güzelsin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) , yanımda eşim olmasaydı daha da alırdım anca bu kadar dayanabildi :)

      Sil
  7. Cnm rujun rengine bayıldım gerçekten beğenmekte haklıymışsın güle güle kullan;)
    İlk fırsatta bende bakıcam belki benimde favorilerime girer :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim :) fiyatıda çok uygundu

      Sil
  8. Nude tude paleti ben 22 bucuga almistim arkadasim alicagi zaman 30 a cikmisti cok ilginc

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kasada fiyatları yanlış girebiliyorlar muhakkak reyondakiyle karşılaştırırım bu yüzden birde fiyatları artırıp indirim yapma huyları var maalesef :)

      Sil
  9. gule gule kullan canım :) Su essence peel of u da bir bulsam :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bulursun çekmecelerde vs de tutuyorlar bazen ürünleri standta yoksa sor mutlaka

      Sil
  10. BEN ŞU İNDİRİM SAHTEKARLIGINA KATILIYORUM YARI FİYATINA DİYORLAR.. ETİKET FİYATINA %50 KOYUP İGÜYAA İNDİRİM DİYE LANSE ETTİRİYORLAR....
    WHATSONS DAN ALIŞVERİŞİ SEVSEMDE ŞU SIRALAR ALIŞVERİŞ YAPMA EĞİLİMİNE GİRMEMEM LAZIM BATIKLARDAYIM:))
    http://morlumutfak.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. etikette yazan indirimle aldığın fiş arasında acayip fark oluyor yok bu o marka için geçerliymiş ama o üründe yokmuş zırt pırt.... zaten fiyatları şişiriyorlar ne anladık o işten :(

      Sil
  11. bahama mama allık değil zaten bronzer'dır.

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum ama herkes allık diyor :// görevliler bile :(

      Sil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie