11 Eylül 2014 Perşembe

Yonca Desenli English Home Yastıklar


Sonunda tadilata başlıyoruz !! Bu cumartesi yer karolarını da alıp, ekibi çağıracağız sonrasında mutfaktaki eşyalar kutulanacak, buzdolabı salona taşınacak içini boşaltmam zor olduğundan çalışır halde kalacak … Tabiî ki evin bütün kapıları kapanıp plastik torba ile geçirimsiz olması sağlanacak ki sonrasında her yer toz olmasın !!

10 maksimum 15 günlük tadilat aralığında aynı sitede hemen çapraz apartmanımda oturan kayınvalidemlerde kalacağız gibi görünüyor belli de olmaz sadece yemeğe de gidebiliriz …
Sonuç olarak mutfak yapıldıktan sonra ev ve eşyalar kendini daha iyi göstereceğinden bende bu aralar dekorasyona sardım. Mutfak için birkaç şey aldım onları tadilat sonrası paylaşırım.Dün koşa koşa English Home’a gittim. Inspirationsathome blogunun sahibesi Emel Hanım’ı takip etmeyen var mıdır bilmiyorum ama onda gördüğüm bu yastıklara bayıldım. Zaten uzun süredir Türkiye’ye gelmesini bekliyordum görünce çılgına döndüm!

Yonca desenli bu yastıkların mürdüm ve sarı renkli olanları da vardı, ben daha gri alt tonlu mint rengi olanını tercih ettim.

English home yastık, English home pillow




Bunların haricinde 1 çift gri çizgili ve 1 çift de su yeşili renk üzerine beyaz puantiyeli olanlardan aldım. Çift kişilik çarşaf takımları 80 TL idi şimdilik almadım, kalırsa indirim vs olursa alırım !
engslih home yonca desenli yastık 2



İyiki de bir yastık aldım her yerde her odada fotoğrafını çektim demek ki beni gerçekten sevindirmişler aldığım için gerçekten çok sevinçliyim. Sadece bir yastık kılıfı beni bu kadar mutlu etmeye yetti J

engslih home yonca desenli yastık 2

Sizin en sevdiğiniz desenler nasıl?
Englih Home en çok beğendikleriniz neler bakalım şekerparelerim benim 


37 yorum :

  1. Bayılıyorum englısh home :)Güle güle kullan canım Nevresim takımı ve yatak örtüsü almıştım :)Yatak örtümde prenses örtüsümüymüş neymiş:)Aslına almayacaktım ama adettendir vs. deyip kanıma girdiler:) 1 Hafta kullandım hoooopp baza altına yolladım bile:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) bende de Sarar'ın var ilk evlendiğimde 1-2 hafta kullanıp dolaba kaldırdım ama ara sıra çıkarıp kullanmak istiyorum ya bu dünya boş kullanalım gitsin :))
      E.H. 'da dün resmen izdiham vardı indirim olunca herkes koşup gelmiş :)

      Sil
  2. hayat enerjisi,tatlı hazel
    işte güzel kalpler böyledir:) bir yastık mutluluğu etrafına yaydırır:))
    herşey arzu ettiğin kadar güzel olsun yuvanda,çok kolay gelsin
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogundan yola çıkarak seni tanımış olmama çok seviniyorum beni böyle enerjik yapan senden gelen enerji seli bence :))
      nasıl tatlı nasıl güzel bir kalbin var seninde :) öpüyorum kocamaaan :****

      Sil
    2. teşekkürler tatlım,sen de beni etkiliyorsun
      bu arada 18 eylül perşembe günü A101 lerde singer marka dikiş makinaları iki model gördüm duyurularda uygun fiyata satışta olacakmış.hani ilgileniyorsun diye haber vereyim dedim,eğer almayı düşünüyorsan mağaza açıldığı anda orada olmalısın yada birini göndermelisin,benim semtte pek popüler,kuyruk oluyor sabahları:))
      sevgiler

      Sil
    3. :))
      evet arıyordum nasıl da unutmamışsın görüyormusun bak !! Kayınvalideme sölesem bekler mi dersin :))

      Sil
  3. Tadilat işlerinde kolaylık dilerim Hazel! bir başladınmı hemencik bitiverir şipşak olsun işlerin.
    bu yastıkları dün englısh home da gördüm bende, benim kuzular ordan nefret ettikleri için! beni çekeleyip durdular alamadan çıktım bende:)) (hele küçük kuzu diyor ki bana, "anne her seferinde buraya girmek zorundamısın!!" bak sen yerden bitmeye:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha valla bak sen bıcırığa ama oyuncakçı olsa hemen dalarlar değil mi :))
      inşallah artık başlayınca sonu gelir !! Bir daha ki yılıda banyo için düşüncelerim var ama önce para piriktirmem gerek :)

      Sil
  4. Her koyduğu yere de yakıştırmış, mutluluk çok uzaklarda değil :) Bazen bir yastık kılıfı, bazende 1,5 metrelik urgan ipinde...
    Görebildiğimiz her yerde... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görmemişin bir yastık kılıfı olmuş bütün gün fotoğrafını çekmiş :))) hep seninle Emel Hanım'ın yüzünden bu dekorasyon merakı ama :)) Çok teşekkürler hayatıma güzellikler kattınız :)

      Sil
  5. English Home'u ben de çok seviyorum.Aldıkların iyi günlerde kullan Hazelcim.
    Tadilat için de kolay gelsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu da gofret reklamı gibi olacak ama E.H. sevmeyen var mı :)) demek geliyor içimden :)
      Belki fiyatları biraz daha uygun olabilir diye düşünüyorum gerçi indirim zamanı güzel oluyor :)
      Çok teşekkürler :)

      Sil
  6. Yoğun günler sizi bekliyor öyleyse,kolay gelsin diyorum :)
    Yastıklar bence de çok güzel...Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bekliyor valla 6 aydır yaptık yapacaz derken sinir geldi :) bitse de kurtulsam :))

      Sil
  7. Cok ferah bir renk. Sanirim tercihim benim de bu tonlar olurdu. Pastel tonlarini seviyorum english home un yani nerdeyse butun urunlerini alirim elimden gelse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten 1-2 yıldır pastel tonlar beni bende aldı :) annem ne bunlar azıcık cıvıl cıvıl şeyler al der hep ama yok olmuyor :))

      Sil
  8. English Home sevmeyen bayan ben görmedim henüz:)
    Her şey iyi hoş ama bir Türk markası olarak neden "English Home" ismini kullanıyorlar, anlayabilmiş değilim:-/

    Telefona gelen indirim mesajlarını takip edince epey kârlı çıkıyor insan:))
    Ama mesaj gelince mümkün olan en erken zamanda yoklamak lazım, zira talan oluyor resmen mağazalarda!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an biraz şoktayım !! Nasıl Türk markası mı !! Woow :) bilmiyordum çok sevindim böyle güzel bir markamız olduğu için, satış potansiyeli açısından demek ki İngilizce isim tercih etmişler..
      Mesaj mail her türlü bildirime açığım :)

      Sil
  9. Evet, Türk Markası (http://www.englishhome.com.tr/hakkimizda/ bakabilirsin buradan da).
    Kumaşlarını Bursa ve Denizli'den tedarik ediyorlarmış hatta (mantıklısı da o zaten:)
    Emsallerine göre fiyatları da gayet normal bence.
    Erkeklerin korkulu rüyası ama:) (çok vakit harcıyor ya bayanlar dükkana girince;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen Ozan'dan gizli gidiyorum eve gelince görüyor :)

      Sil
  10. :) ben de bu hafta yaztık kılıfı aldım ben kardan adamlı aldım köşe takımımla da uyumlu oldu çok beğendim bi ara blogumda paylaşırım.. küçük şeylerle de mutlu olabilmeli tabi insan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardan adam mı !!! ooh yooooo neden ben görmedim: )

      Sil
    2. ahahah yazmamışım ya ben englısh home den almadım zaten :)) bir tanıdık satıyordu ondan beğenip aldım

      Sil
  11. bence ev tadilatdayken evde kalma depresyon sebebi..baktıkça için kararıyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama öle demesene şimdiiii :)))

      Sil
    2. :)) benim ev iki gün doğalgaz döşendi kafayı yiyordum az kalsın evde kaldım yani iki güne bile dayanamadım deneyimli biri olarak söylüyorum :DD
      korkma ama sonucu güzel olacak
      güzeeel bir mutfağın olacak böyle düşün :)

      Sil
  12. Allah kolaylık versin şimdiden. Umarım ustaların iyidir malum en büyük problem bu ülkemizde. Sonra resmen" paramızla rezil oluyoruz".
    yastık kılıflarına bayıldım. Desen hep hoşuma gitmiştir ve mint yeşili de çoook güzel ama. İnşallah nevresimi falan da indirime girer de takım yaparsın . Yoksa normalde gerçekten fiyatları yüksek olabiliyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet inşallah güzeldirler tanıdık sayılırlar daha önce ki referansları kötü bir şey demediler :)
      indirime girincede o modeller zor bulunuyor artık gözümü karartıp alabilirim de :(

      Sil
  13. hazelciğim hadi bakalım kolay gelsin, yakın olsak börek ve çay getirirdim size, eski adetlerdendir, boya badana , taşınma zamanları konu komşu elinde demlik, tepside börek yetişir imdada ....çabucak bitsin....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel olurdu :) artık buradan yaptıklarınıza bakmakla yetineceğim :)
      Allahtan kayınvalidem yakın yemekte sorun olmayacak :)

      Sil
  14. Şimdiden güle güle oturun, yastığını da güle güle kullan. Evet Englishhome güzel şeyler yapıyor, benim tercihim kedili şeyler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kedicikli olanlar bebekler için olanda vardı sanırım :) bücürük'e bir battaniye yakışır :)

      Sil
  15. Bu english home kadınların sonu olacak maddi manevi etkiliyor hepimizi :)) aldıkların cok guzel güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem kadınların hemde eşlerin sonu :)))
      teşekkür ederim daha güzelleri sizin olsun, bıcırdıklarla mutlu hafta sonları :)

      Sil
  16. Hazalcım kolay gelsin, yeni fotoğraflar var demektir bu:) yastığında çok yakışmış, güle güle, harikulade günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba :)) uğradığınız için çok teşekkürler çok sevindim :)
      sizden örnek alarak bir çok şey aldım iyikide blogunuzu bulmuşum :)

      Sil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie