19 Aralık 2014 Cuma

Bu Aralar Neler Yapıyorum


Herkese kocaman merhabalar J

Geçtiğimiz 2 hafta boyunca anneciğim buradaydı o yüzden blogger ile çok haşır neşir olamadım. Annem gidince de bunalıma girdim canım hiç istemedi, ara sıra arkadaşlarımın yazıları okudum bırakabildiklerime yorumda bıraktım …

Minikcanı merak edenler varsa her şey yolunda, 3 Ocak’ta kontrolüm var inşallah kesin cinsiyetini öğreneceğiz J Bende bu arada yeni projelere başladım.

Bir inşaat bitti derken şimdi yenisine geeel geeeel diyorum.

Bu Aralar Neler Yapıyorum

Evimiz 3+1. Küçük odanın 1 tanesi giyinme soyunma, ütü ve malzeme odasıydı artık yavaş yavaş bebek odasına dönüştürülecek. Arka balkona da buradan çıkıldığı için önce arka balkon kapatılacak, odanın yerlerini beyaz laminat döşeteceğiz, duvarlar boyanacak, ve duvardan duvara dolap yaptırılacak.

Ben bebek odasını sevmediğim için küçük bebek mobilya takımı almayacağım. Onun yerine büyük açılabilen bir yatak alacağım ki şu yazımda bahsetmiştim.

Yavaş yavaş giysi de almaya başladım, henüz çok erken olduğu için 1-2 tane body ve alt aldım. Bugün gelmesini beklediğim bir kargom da var. Gelince Bir ÇekirdekAilenin Maceraları blogumda paylaşıcam bakmayı unutmayın !!

 

İşte benden son haberler bunlar, annemle eşim çok foto koyma bak nazar değer dedikleri için görselsiz bir yazı oldu kusura bakmayın.

Hepinizi seviyorum, minikcanda öpüyormuş sizi ağabeyleri ablaları :)

Mutlu kalın, güzel hafta sonları dilerim.


7 yorum :

  1. Bebek odası hazırlama işin en keyifli yanı, kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Hazelcim keyfile, mutlulukla hazırlayın minikcanın odasını :)

    YanıtlaSil
  3. evet canım koyma ben de inanıyorum nazara ..
    kendine de çok çok dikkat et .. herşey gönlünce olur inşallah :D

    YanıtlaSil
  4. hazelciğim ben de uzak kaldım buralardan, oğlum için dileklerini aldım, minkcancazı çok öpüyorum...

    YanıtlaSil
  5. Çok sevindim Hazelcim gözün aydın allah tamamına erdirir inşallah miniğide senide çok öpüyorum mutlu yıllar .

    YanıtlaSil
  6. Ben de o civcivli böcekli bebek odalarını sevmiyorum. O yüzden sade bir oda aldım. Büyüyen yataktan aldımki ileride de genç kız odası havasına sokalım onu diye :) diğer yazında bahsettiğin gibi eve koyu renk mobilya ve koltuk aldım öyle pişmanım kii....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh ahh sorma :)
      hele son zamanlarda IG'da ne güzel bembeyaz evleri olanlar var baktıkça kahroluyorum :))

      Sil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie