13 Mayıs 2015 Çarşamba

PS4 The Last of Us Oyunu

Daha önce PS4 oyun incelemesini Ozan’la beraber yapmıştık. Hatırlamayanlar için >>tık tık<<

Bu sefer aldığımız oyun The Last of Us. Ben yine izleyici koltuğundayım Ozan ise konsol başında. İzlemeyi oynamaya tercih ediyorum oyunda bazı yerler kısa film gibi J Bir nevi The Walking Dead zaten oyun.

PS4 The Last of Us Oyunu2


Oyunun detaylı incelemesi şurada  çoook güzel yapılmış, merak edenler okuyabilir.

Oyunda sevdiğim ve sevmediğim şeyler oldu. Tıkırık mıkırık diye tipler var bunlar artık zombi değil bir nevi uzaylı olmuşlar, yakaladıkları gibi sizi öldürüyorlar çıkardıkları ses insanı sinir ediyor JŞişko tıkırık var öldürmek için yarım saat geçirdik bunun kolay bir çözümü olmalı mutlaka J

Sevmediğim bir özellikte oyunda bir harita yok öyle Allah ne verdiyse J ( Varsa söyleyin olur mu) Hee birde cephane sorunu var yani koskoca silaha 3-5 mermi yeter mi hiç ?! Hemen bitiyor, birde çakılar hemen kırılıyor iki zombi öldürmeye kalmıyor o derece dandik J

Kısa gösterimlerini sevdim, yüz ifadeleri vs çok güzel ve bana inandırıcı geldi. Seslendirmeler İngilizce ancak Türkçe altyazılı olarak süper bir seçenek sunuluyor.


Yinede ben sevdim, geceleri oyun oynarken saat 02.00 oluyor bu biraz bizim için antrenman olacak gibi J Oyunu alan oynayan varsa siz neleri sevdiniz sevmediniz yada almayı düşünen var mı yorum bırakırsa sevinirim. 

3 yorum :

  1. Biz de oynadık bunu :)) Eşim zombi hikayelerinin olduğu her şeyin hastası olduğu için buna da o niyetle başladık. Ancak dediğin gibi zombiden çok uzaylı gibi acayip bir şeyler olmuş yaratıklar. Hani oynadık, bitti ama bayılmadık açıkçası... Şuan Walking Dead oynuyoruz, bilmem kaçıncı sezon, onun hikayesinden ve oyunundan çok daha keyif aldık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper :)) bizim gibi birileri daha var :))
      ben hikaye kısımlarıyla ilgileniyorum, konsol işi pek benlik değil.
      WD telefondan oynamıştım onun aynısı falan demişlerdi onun için ps formatını tercih etmedik, ama onda tercihler falan daha önemliydi, şimdi o oyun daha güzeldi bencede.

      Sil
  2. Merhabalar bloğunuzu blog keşif etkinliğinde keşfettim ve izlemeye aldım bana da beklerim :) http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie