17 Mart 2013 Pazar

Kitap Alışverişi


Herkese Merhaba,

Uzun zamandır işlerimin yoğunluğu ve yüksek lisans tezimle ilgili yaptığım bitmek tükenmek bilmeyen düzeltmelerin arasında okumaya zaman bulamıyordum. Elime kitap almayalı da yaklaşık altı yedi ay geçti. Oturma odamda karşımda duran kitaplara her baktığımda okumayı ne kadar çok özlediğimi fark ettim. Ancak çalışan bir bayansanız iş sadece ofiste kalmıyor. Eve geldiğinizde de bir sürü iş sizi bekler oluyor. Yemek, temizlik, ütü derken okumak bazen çok lüks gelebiliyor. Ancak okumayı seven birisi olarak da buna bir son vermem gerekti ve her zamanki market alışverişi sırasında dayanamayıp yine kitap reyonuna giderek birkaç kitap aldım.  Bu yazımda size onlardan bahsedeceğim.


İlk kitap Harlan COBEN'den 'Asla Vazgeçme' isimli roman.
Kitap arka kapak yazısında da yazdığı gibi ‘Tamamen bağımlılık yapıcı. Eğer bir sonraki sabaha işleriniz varsa kesinlikle okumaya başlamayın çünkü Asla Vazgeçemeyeceksiniz. (San Fransisco Chronicle).

İkinci kitap ise Graham Phillips’den ‘On Emir’ isimli roman. Bu yazarın kitaplarını daha önce okumadığımdan nasıl bir tarzla karşılaşacağımı tahmin edemiyorum. Romanda  ‘Binlerce yıldır merak edilen, tüm ülkeleri peşinden sürükleyen Hz. Süleyman'ın hazinesi'nin şifresi neydi?’ sorusuna cevap aranıyor.

Bakalım her iki kitap içinde güzel yorumlar duydum, şimdi okuyup beklentilerimi karşılama zamanı…
Sizlerin de yorumlarını bekliyorum. 
Sevgiyle kalın…



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie