29 Haziran 2013 Cumartesi

Haziran Ayı Sık Kullanılan Renkli Kozmetik Ürünleri

Merhabalar,

Uzun bir süredir blogla ilgilenemedim. Bir yandan iş yoğunluğu, tezimde değiştirmem gereken ufak tefek düzeltmeler ve bir yandan da sağlık sorunları derken zaman geçti, zaten bir de olaylar az da olsa devam ediyor içimden de kozmetikle ilgili bir şeyler yazmak gelmedi. 
Neyse :) bu girişten sonra daha önce bu tarz bir yazım olmayan Haziran ayında en sık kullandığım ürünleri göstermek istedim.






Bu ay neredeyse her gün sevgili  Naslii ♥ Makeup'ın çekilişinden kazandığım Alix Avien'den Anti-Age fondöteni kullandım. Bende ki numarası 404. Bu ürünü sürmeden önce nemlendirici kullanmıyorum çünkü içeriğinde cildi ciddi anlamda nemlendiren hyaluronik asit var.
Sivilce vs hiçbir yan etki yapmadı bende ama cildiniz yağlı ise kullanmamanızı tavsiye ederim.



Far olarak ise Avon’un indirimden aldığım paleti kullandım.
Şekil itibariyle Estee Lauder’ın çakması diyebiliriz :)
Tek sevmediğim renk ortada ki uçuk pembe.
Fırçaya çok zor geliyor ancak kazırsam azıcık geliyor pek kullanamadım.

En alttaki renk hariç hepsinde küçük ışıltılar var, gerçi ışıltısı belli olmadığından kahverengi olanı hem far hem de kaşlarımı doldurmak için kullandım.



Yine Avon’dan annemin aldığı bir allık ve aydınlatıcı paleti aslında far olarak da kullanılabilir. Allık çok doğal duruyor içinde yine minicik ışıltıları var. Açık rengi hem aydınlatıcı hem de kontur amaçlı kullanıyorum nasıl oluyor bilmiyorum ama oluyor :)



Aydınlatıcı olarak ise neredeyse almayanın kalmadığı The Balm Mary-Lou Manizer. Elmacık kemiklerine, kaş altına, dudak üstüne, burun üstüne, göz pınarlarına sanırım her yere sürüyorum
Toz toz değil, sedefli yapısı ise bambaşka tek kelimeyle harika bir ürün almayanlar koşun alın sevgili Bilgen’in deyişiyle bunu da almayanı dövüyorlar :P


Maybelline Dream Touch Blush adlı krem allık ise bende çok uzun zamandır var ama rengini neden bu kadar açık aldım hatırlamıyorum J benim cildim için biraz açık kalıyor ama kullanıyorum işte  çöpe atmak istemiyorum bozulmadı sonuçta kullanabiliyorum bu ayda en çok kullandığım 2. allık oldu.




Sıradaki ürün ise muhtemelen Gratis’ten kasa yanında satılan yerden aldığım toz far en azından ben öyle kullanıyorum. Direkte sürülebilen ya da suyla ıslatarak da sürebileceğiniz bir far. Acayip pigmentli ve sedefli bir ürün simli bile denebilir. Bende bir de Çingene pembesi var ama onu 1-2 kez kullandığımdan bu yazıda anlatmadım. Bu ürünü de daha çok göz pınarlarına uyguladım.

Bu pigmentleri ise yaklaşık 10 yıl önce almıştım. Markası çıkmış ne olduğunu hatırlamıyorum. Dore, lame ve siyah olarak 3 tane rengi var. Siyah olanı daha çok gece makyajında kullanıyorum. Diğer iki rengi de bu ay en çok fondötenle karıştırarak ya da elmacık kemiklerine aydınlatıcı olarak kullandım.


Essence I Love Punk Jumbo Eyeliner Pen Offf! Yani hiç sevmedim ama ısrarla kullandım bu ay boyunca. Hiç renk vermiyor sinir etti beni sürerken J Sürdüm bekledim, sürdüm bekledim herhalde 4-5 kez üst üste sürdüm ehhh işte ancak renk verdi. Israrla atmadığım bir ürün daha çıktı yakın zamanda biter de beni de bu dertten  kurtarır umarım J


Uzun süredir kullandığım  Maybelline Falsies Feather Look mascara ise elimden düşürmediğim bir ürün. Sadece tek kat uygulamama rağmen hem kirpiklerimi tek tek ayırıyor hemde uzatıp volume veriyor. Ayrıca son zamanlarda kirpik kıvırıcı kullanmadan kirpiklerimi kıvarmayı başardığım tek rimel ! (Bu rimel için çok olumsuz yorum okudum ama ben sevdim)


Maybelline’den Fresh Apricot isimli ruju bu ay çok kullandım ki ilk kez bir ruju bu kadar uzun süre kullandım. Yumuşacık dokulu şeftali renkli bir ürün. Kalıcı değil maalesef gün içinde mutlaka tazelemek gerekiyor.


Eveeeet arkadaşlar bu ay en sık kullandığım renkli kozmetik ürünleri bunlardı. Belki ara sıra elim başka şeylere de gitmiş olabilir ama çoğunlukla bunlar vardı. Sizler hangi ürünleri kullandınız vazgeçemem dediğiniz ürünler neler? Bu arada Bloglovin’den beni takip etmeyi unutmayın.

Sevgiler, Hazel.

4 yorum :

  1. fondöteni merak ettim ama cildim yağlı :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yağlı ciltler için olanı var mı bilmiyorum ama bunu kesinlikle alma derim benim cildim oldukça kurudur acayip nemlendiriyor ilk sürüşte bile kayıyor nerdeyse sürerken..

      Sil
  2. Ben sana sormuştum I Love Punk'la ilgili beğendin mi diye :) Kesinlikle iğrenç bir şey değil mi? Bende hiç beğenmemiştim! :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Zaten ilk sürdüm aklıma direk yorumun geldi :))) iğrenç ötesi yok böyle bişi

      Sil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie