23 Mayıs 2014 Cuma

Penny Dreadful ve Salem Dizileri

Bu hafta ve geçen haftalar da çok film izleme şansım olmadı, keyfimde olmadığı için bugün bir sinema filmi değil ama dizilerden bahsetmek istedim. Bu iki diziye müdavimi olduklarım sezon arasında oldukları için başlamıştım şimdilik sevdim zaten henüz yeniler. 

İçinde izlediğiniz varsa yorumlarınızı bekliyorum.

Penny Dreadful, Salem

Penny Dreadful
Viktoryan Dönemi Londrası’nda geçecek dizi; Dr. Frankenstein, Dorian Gray, Dracula gibi birbirinden ikonik karakterleri işliyor (Kaynak).
Görsel buradan alıntıdır.

Dram, korku ve polisiye türlerine ev sahipliği yapan bu dizi yaklaşık 50 dk sürüyor.

300: Bir İmparatorluğun Yükselişi’nden tanıdığımız Eve Green’in başrolünü oynadığı yeni bir dizi.
Penny Dreadful
Diziyle ilgili olarak konuşmak için çok erken olabilir keza daha birkaç bölüm yayınlandı ancak gerilim müzikleri ve intro kısmı da oldukça iyi aynı şekilde kurgu ve oyunculuklarda oldukça özenli seçilmiş.

İlerleyen zamanlarda çok daha fazla yorum yapacağım bir dizi olacak gibi duruyor. 
Siz izlediniz mi?


Salem

Gizem, macera, tarih ve fantastik türlerine ev sahipliği yapan 2. dizimiz. Henüz 5 bölüm yayınlamış aynı şekilde fikir beyan etmek için henüz erken ama nedense ilk diziden daha çok etkilendim Salem beni biraz hayal kırıklığına uğrattı…


Kısaca konusu;
1685 tarihinde cadı avlarının olduğu Avrupa dönemini anlatıyor. 7 sene boyunca sevdiğinden ayrı kalan John Alden’in (Shane West) geri döndüğünde sevdiğindeki değişimleri konu alan bir dizi görüyoruz. Sevdiği karanlık güçler ile işbirliği içindedir. 7 sene sevdiğinden ayrı kalmasına sebep olan adam, John Alden’in sevgilisinin tutsağı olmuştur (Kaynak).
salem cast
Sizde fark ettiniz sanırım oyuncular çok tanıdık J Fringe’den Seth, Tudors’dan Tamzin, ER’dan Shane, Merlin’den Janet J

salem cadı

Vampirli, kurtadamlı, cadılı ve diğer doğaüstü yaratıkların oynadığı tarz fantastik dizileri seviyorsanız bir göz atın derim. Salem’e her ne kadar ısınamasamda dekor, giysi ve müzik seçimleri gerçekten etkileyici…

Salem
Görsel buradan alınmıştır.

Yabancı dizileri seviyorum çünkü bizimkiler gibi elli milyon saat birbirlerine bakışma sahneleri yok J İzlediğim tüm dizileri yakın zamanda derleyip güzel bir yazı hazırlayacağım.

Sizin yeni izlemeye başladığınız diziler nedir?
Öneri ve fikirlerinizi bekliyorum.

8 yorum :

  1. Salemi bende izliyorum ama diğerini bilmiyodum bakmak lazım :)
    Teşekkür ettim canım benim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha çok beğeneceğini düşünüyorum :**

      Sil
  2. Hazel'ciğim 300'ü merak ettim, Timothy Dalton çok sevdiğim bir oyuncu yıllar önce Jane Eyre mini dizisinde tanımıştım,
    sonra James Bond olmuştu...gözlerine bayılırım o adamın çok karizmatik bulurum...hangi kanalda bunlar?
    nihayet kızkardeşim sayesinde uydu antenim oldu:) paralı kanal değilse ben de izleyeyim...
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Timothy bey amca döktürüyor şimdi de :))
      Henüz bunları tv'de izleyemiyoruz yapılan bir anlaşma yok hepsini internetten izliyorum.
      İzlediğim adres http://www.yabancidiziizle1.com :) bir çok dizi var içinden seçin beğenin :)) paralı değil ( internet kotanız sınırsızsa izlemek sorun değil), üye olmanıza vs gerek yok :)

      Sil
  3. Tadım yok daha kuzum . Hoş dizi de İzlemiyorum ama ara ara istemiyor da değilim... Bu öneriler aklımda olsun. Sevgiler tatIım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anlıyorum ... dünde bugün de olaylar olmuş yine ölenler var nasıl iyi olur ki insan ...

      Sil
  4. Hepsini izleyeceğim tabi zaman buldukça :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) zaman çok çabuk geçiyor hele iş dönüşü .... yemek yap, varsa ütü evi topla oturup şöyle keyifle 3-4 bölüm izleyemiyorum :))))

      Sil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie