31 Mayıs 2014 Cumartesi

Zigavus.com Sporsorluğunda Kullandığım Ürünler

Merhaba,
Instagramdan takipçimseniz eğer yakında Zigavus.com sporsorluğunda bir çekiliş düzenleyeceğimi biliyorsunuzdur. (Takip etmek isteyenler tık tık yapabilir, ancak profilim malum birkaç kötü niyetli saldırı sebebiyle gizli, o yüzden takip etmek isteyenlerin foto albümleri açık olmalı ve Atatürk’e hakaret, aşağılama vs içermemeli aksi halde arkadaşlığını kabul etmeyeceğim)

Çekilişle ilgili yazımı yakında paylaşacağım, öncesinde benim kullandığım ürünleri sizlere tanıtmak istiyorum. 

ZİGAVUS MARKA ÜRÜNLERİM
Şampuan

Eskiden sarımsak özlü şampuanı kullanmıştım, herhangi bir sarımsak kokusu içermiyor merak etmeyin J ancak saçlarımı kurutmuş ve mutlaka sonrasında krem yapmam gerekmişti. Uzun vadede kullanmadığım için uzatma sağlıyor mu yorum yapamıyorum ancak okuduğum kadarıyla uzun süreli kullanımda memnun kalanlar var.

Ancak yeni kullanmaya başladığım şampuanda sarımsaklı da olduğu kadar bir kuruma yaşamadım. Zaten kullandığım şampuan çeşidi Sertleşmiş ve Boyalı Saçlar İçin olan Pirinç Kepeği Ekstraktlı Şampuanı. Çoğu şampuanda olduğu gibi SLS içeriyor ama kullandığım neredeyse tüm şampuanlarda var o yüzden beni çok rahatsız etmiyor.


Saç Maskesi

Tüm saç tiplerine uygun olması çok güzel. Saçlarımı ağırlaştırmaması ise en sevdiğim özelliği oldu. Ürün Aloe veralı ancak bildiğiniz arko krem gibi kokuyor. Ben kokusuna bayıldım resmen çoçukluğuma gittim J  

Kullanımı her saç kremi &maskede olduğu gibi; saçlarınızı yıkadıktan sonra yeterli miktarda maskeyi saçlarınıza baştan uca eşit miktarda uygulayıp, en iyi sonuç için 10 dakika bekletip ve daha sonra bol su ile duruluyorsunuz.

Anti-Aging Beyaz Kil Maskesi

Bilenler bilir kil maskeleri bende kaşıntı, kabarma yani alerji yapmakta. Gerçi daha önce çok çeşitli markalar denemedim sadece AVON’un kil maskesini kullandım ve bana yaramadı. O yüzden diğer markalardan da almak içimden gelmedi açıkçası, bu ürün elime ulaşınca 1 kez denemek istedim kaşıntı vs yaparsa anneme yada arkadaşıma verecektim ki hiçbir şey yapmadı J (Ferahlatma etkisi olan bir maske bu kullananlar için Clinique tonik gibi diyebilirim) 

Uygulaması; temiz yüze ince bir tabaka halinde uyguluyorsunuz, gözleri hassasiyetle koruyoruz yani göz çevresine getirmiyoruz. Uygulandıktan 15 dakika sonra kuruyan maske ılık su ile yıkayıp cildimizi temizliyoruz.

Ürünün vaatleri arasında gözenekleri sıkılaştırarak cilt üzerindeki fazla yağı almak var uzun vadede kullanımla belki yapabilir o yüzden gözeneklerim sıkıştı diyemem ancak derinlemesine temizlik sağlar ve doğal bir parlaklık vermesine %100 katılıyorum kesinlikle yüzümde aydınlık yarattı.

Besleyici Saç Bakım Spreyi

Yıkanmış ve hafif nemli saca uygulanır ve sonrasında durulanmaz. Kullanmadan önce iyice çalkalamalısınız çünkü çift fazlı bir ürün. Bu arada tüm saç tipleri için uygun.

Aynı saç maskesi gibi herhangi bir ağırlık yapmadı. Kokusu çok güzel bu sebeple küçük bir şişeye doldurup iş yerimdeki çekmeceme de koydum ara sıra kuru olan saçlarıma da sıkıyorum sonrasında yumuşacık oluyor (kuru saça uygulanması ile ilgili bir uyarı vs yok).

Zigavus Calendula Krem

Calendula özlü nemlendirici bakım kremi. El ve vücut için kullanılabiliyor. Ürün hemen emiliyor bir kremden isteyebileceğim tek şey sanırım. Yapısı ne çok yoğun ne çok sulu orta kıvamda. Sürdükten sonra çok kısa bir süre yağlı bir his bırakıyor ancak yaklaşık 2-3 dk içinde kayboluyor. 
Nem verme özelliği çok fazla o yüzden kuru ciltler için daha uygun olduğunu düşünüyorum. 
Firma sayfasında krem içeriğindeki Calendula'nın yara iyileştirici olarak kullanılır. Akne, mantar, sedef vb deri rahatsızlıklarında etki ettiğine dair bilgi yer alıyor.
İçeriğinde ayrıca Allantoin, AloeVera, Panthenol, Jojoba Yağı da bulunuyor.


Yukarıdaki ürünler bana Zigavus.com tarafından denemem için gönderilmiştir. Tüm yazdıklarım kendime ait düşüncelerimdir.
Önümüzdeki hafta Zigavus.com işbirliği ile yapacağımız çekiliş için takipte kalmayı ve bloğuma abone olmayı unutmayın.
Bloğumu takip etmek için aşağıdaki linkleri kullanabilirsiniz;
GFC ile takip için tık tık 
Bloglovin takibi için tık tık 

4 yorum :

  1. Seninde cildin kuru o zaman ;)
    Bende ne zaman yapsam kil maskesi yüzüm inanılmaz kızarıyo dayak yemiş gibi :)
    Öperim ki seni kocaman :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet demi kaşı kaşı kaşıııı daha da kötü oluyor :)
      bende seni öperim kiiiii bananeee :***

      Sil
  2. İnstagram kullanmıyorum, twitter da açtım ama hiç ısınamadım ve kullanmıyorum, kozmetik zor konu, anti aging görünce
    hemen dikkatimi çekti:)))benim yaşımda ençok bu iki sözcük dikkat çekiyor:))))ah Hazel'ciğim şu kırışıklıklarımı yok edecek mucize bir krem olsa keşke:( ama neredeeeee:(((? güle güle kullan canım
    sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. twitter kullanıyorum ama bende ısınamadım samimiyetsiz geliyor bana da :((
      anti age olayına bende yavaş yavaş giriyorum ama dediğin gibi öyle mucizeler yaratmıyorlar maalesef...

      Sil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie