20 Eylül 2013 Cuma

Dert Ettiklerim

Merhabalar,

Şu an işteyim öyle bir sıkıldım ki daha fazla bir şey yapmak istemiyorum hava zaten kapalı yağmurlu ve sabah karnım ağrıyordu malum dönemler oofff  çok sıkıcı… Ne yaparsam biraz hem işten hem de bu havadan kurtulurum diye düşündüm ve buldum tabiî ki bloğumla ilgilenmek…
Aklımdan yüzlerde düşünce geçiyor işten eve evden işe gitme rutinini bozmak ve ev işleri haricinde neler yapabilirim diye ama hiç birini uygulayamıyorum sürekli yorgun oluyorum sizlerde böyle oluyor musunuz? Yani sonbaharın gelmesiyle ilgili değil yazında böyleydim yaklaşık 3-4 yıldır böyleyim belki de... Depresyonda değil benimki bi yere gitsem erkenden uykum geliyor, gün boyu sanki taş taşımışım öyle bir yorgunluk…

Dert Ettiklerim



Bugünlerde eve taktım evimizi yeni aldık ilk 1 yıl kiracıydık bizden önce de kimse oturmuyordu yani ilk biz oturduk ama müteahhiti seçimleri için tebrik ediyorum bu kadar zevksiz olabilir evde ki hiçbir eşyayla uymuyor. Ana hol ve koridorlar açık mavi, banyo pembe, mutfak dolapları standart kahve kızıl, odalar klasik tahta parke….

Eşyalar evde kendini göstermiyor bi aksesuar alsam ki alamıyorum sırıtıp kalıyor evde!  Evi temizliyorum temizliği göstermiyor topluyorum iki güne tekrar dağılıyor sinir küpü oldum bu ev beni hasta etti nefret ediyorum kredisini yapılandırdık 10 yıllık kredi çektik bu evi alırken 3-4 ay önce de yapılandırdık 7.5 yıla düştü inşallah bir iki kez daha yapılandırırız faizler düşerde neyse borcu kapatıp yeni bir güzel eve taşınmak istiyorum.

Mutfağı küçük iki kişi yan yana zar zor geçiyor iki büklüm oluyor, evde dolap az eşya çok hiçbir şey sığmıyor en son bez dolap aldık işte ona yatak, yorgan, mont, yastık ne varsa koyduk giysi dolabı biraz olsun rahatladı ama sıkıntı işte…..


Evin içini bir ara yaptıralım dedik hesap ettik kitap ettik 20 bin tl’nin üzerinde masraf çıktı eeee  babamlar da kızım 20 bin lira bu eve harcasan satarken sanıyor musun 20 bin fazla verecekler en fazla 3-4 bin fark eder !!  düşündüm haklılar o zaman dedik evin içini yaptırmayalım bu parayı çekmiş gibi düşünelim evin borcu bitince biraz daha fazla çekeriz… O zamana kim öle kim kala !

Neyse dert ettiğim bunlar olsun Allah sağlık sıhhat versin, siz nelere dert edindiniz bugünlerde azıcık dertleşelim diyorum J
Yorum bırakırsanız sevinirim.
Sevgiler, Hazel 

15 yorum :

  1. Bence malum günlerin de etkisiyle kafana taktıgın ne varsa daha fazla rahatsız etmiş seni..Bi kaç gün sonra hafifler inşallah :) Yorgunlukta b12 eksikliğinden k vitamini eksikliğinden olabilir kuru yemiş yesene çok iyi geliyor , bende de olmustu boyle halsizdim yorgundum hep stres buyuk etken ama en kısa zamanda daha iyi hisstmen dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen böyle günlerde iyice sinirleri geriliyor insanın :) Vitamin eksikliğim yokmuş doktor öyle dedi psikolojik galiba :)

      Sil
  2. Benim de sürekli uykum geliyor Hazel, artık havadan mı sudan mı bulamadım sebebini. Bende kendi evim olsun istiyorum, bekarım ve ailemle yaşıyorum, annem tayin alıp gideceğim diyor, sonra sana ev alacağım evini ayıracağım diyor ama hiç birini yapmıyor :) kendi zevkime uygun bir evim olsa. Ben renkli vintage tarzı ev istiyorum eşyalarım falan, annemin ki klasik kahve salon böö geldi her ev aynı ://

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vintage tarzını çok severim ama mobilyaları çok pahalı :( birde her istediğini alamıyorsun evlenince her kafadan bir ses çıkıyor :)) İnşallah seninde güzel bir evin olur içini istediğin gibi döşersin :)

      Sil
  3. hazelcim saglik en onemlisi iste yurektan olucaktir.benim de mutfak ve oturma odasi iyi bi bakim istiyor.bu yil aralikta 9 seneyi dolduruyoruz artik.mutfak mobilyami ve oturma odasi da komple istiyorum.malum masraf.ama gel gor ki, eshim gitti yine yapacagini yapti yenii araba hayaline dushdu.hayal degil galiba gercek olucak 1 kac haftaya.yani benim isteklerim arka plana gecti;(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle aynen en önemlisi sağlık hem fiziksel hem ruhsal .. bizimki de arabalara bakıyor ama her defasında öyle bir mızmızlanıyorum ki tamam aşkım zaten öylesine bakıyorum demek zorunda kalıyor :)

      Sil
  4. Hazelciğim Allah başka dert keder vermesin.

    Ben de evimle ilgili sürekli içinde değişiklikler yapmayı seviyorum.
    En rahat yapabileceğiniz hemen hoş bir renk boya ya da çok daha pratiği duvar kağıdı yaptırın. O kadar tutmaz imkansız hem de evin havası değişir.. Çok hoşuna gider. Ben boyattım hatta kızımın odasını kendim boyadım. Yakın zamanda retro desen duvar kağıtlasrı aldım onu yatak odama yaptıracağım. İnan 3-4 bin lira ile kurtarırsınız..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duvar kağıdı işine girmek istiyorum kaç zamandır müthiş şeyler var ama işte o yerlerin rengi yok mu beni hasta ediyor yaz diye halıları kaldırmıştım havalar soğudu halıları geri koyacağım onlarda sütlü kahve yani çingene evi gibi töbee töbee :)

      Sil
  5. İnşallah dilediğin gibi hayallerini gerçekleştirirsin kuzum,sen yeter ki allahtan iste,eninde sonundada istediğini veriyor rabbim merak etme hiç.
    Bende hastayım bu aralar boğazlarım ağrıyor çok halsizim daha hiçbirşey yemedim bile tadm tuzum pek yok ühüh :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun sana da en yakın zamanda iyileşirsin inşallah çalışmıyordun öğrenciydin diye hatırlıyorum yat uzan dinlen biraz uyu bişiler ye aç aç olmaz :)

      Sil
    2. Evet cok sağol! yedım sonra mecburen ..

      Sil
  6. Hazel ev sahibi olmak kolay değil, tam istediğin gibi güzel bir mekan için araştırmalar yapabilirsin, kanald de evim şahanedeki mimar harikalar yaratıyor kullandığı parkelerden duvar kağıtlarına objelere kadar bir liste yapsan ortalama 10milyar tutuyor bir oda, zamanla neden olmasın diye düşünüyor insan. Ayrıca ben daha bekarım, ama ilerisi için hayalimde aydınlık, beyaz mobilyalı ve English home tarzı vintage çiçek desenli duvar kağıtları örtüler vs var :) Neden olmasın? yeter ki endişelerini bir kenara bırakıp bütçemle neler yapabilirim diye düşün, her şey zamanla olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Canım teşekkür ederim senin ev için istediklerinin aynısını istedim kalbimiz birmiş ama olmadı benim annem zor bir insandır her şeyde onun dediği olmazsa mutsuz olur eee hadi şu annemin istediği olsun dedim ee sonra eşimin tarafı bari buda bizimksi gibi olsumn dediler tabii en son siz bilirsiniz diyorlar ama arada kalıyorsun o yüzden sana ilk tavsiyem kendi eşyanı ileride eşinle git kendin seç ayy bir büyükte gelsin dersen olmuyor :) O programa başvurdum zaten :)) sıra gelir gelmez bilmiyorum artık :))

      Sil
  7. canım benim ya seni okuyunca kendimi gördüm bir anda:) Benim de eski evim öyleydi işim gereği orada oturmak zorunda kalıyorduk ve ben temizlik bile yapmak istemiyordum çünkü hiç bir şey göstermiyordu, eşim kızıyordu sürekli dekorasyon vb. şeyler takip ediyorsun kendi canını sıkıyorsun diye...şuanki evimiz daha güzel ( hoş daha taşınamadık) ama sağlık olsun aşk olsun hepsi olur, inşallah en güzelleri senin olur..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) 3-4 ay önce Evim Şahane'ye başvurdum kısmet artık yakın zamanda bebek düşünüyoruz evi yaptırmaktan vazgeçtik gibi kafamız karışık :)) Size de güzel günlerde oturmak nasip olsun güle güle oturun :))

      Sil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie