7 Aralık 2013 Cumartesi

Telefon Simgelerinizi Degistirin

Merhabalar,
Bugün instegramda görüp acilen indirdiğim bir uygulamadan bahsetmek istiyorum. App store için uygun olduğu gibi android app içinde uygun.
Uygulamanın adı “Cocoppa” buna benzer muhakkak daha fazlası vardır ama en güzeli bu. 
İnternet sitesine ulaşmak için tık tık.
Cocoppa
Görsel buradan alınmıştır.

Uygulamayı indirdikten sonrası biraz karışık ama youtube sağ olsun herkes farklı bir uygulama için video çekmiş.
*Onlardan bir tanesini izlemek için tık tık.
Telefon ekranında gördüğünüz simgeleri istediğiniz yüzlerce simgeyle değiştiriyorsunuz hepsi birbirinden eğlenceli ancak sadece bir kötü yanı var değiştirmiş olduğunuz simgenin aslı telefonda durmak zorunda ! Buna en kolay çözüm gerçek olanlar için bir klasör yapmanız.

Görsel buradan alınmıştır.

Hepsi birbirinden güzel değil mi ?
Haydi bakalım telefon başına J
Sevgiler, Hazel

8 yorum :

  1. AAa ben de denemek istiyorum biraz teknoloji özürlüyüm ama belki becerebilirim.. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. çok şekerlermiş:))))
    blogun da sen de çok tatlısınız!!! takibindeyim beklerim ben de cnm

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, hoşgeldiniz :)
    Sizinde bloğunuz çok güzel özelikle alışveriş yapmadan önce mutlaka okunmalı :)

    YanıtlaSil
  4. Blogunu cok begendim canım takibe aldım bende bloguma beklerim sevgilerr:):)
    busragenc.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Denedim ama beceremedim galiba :)

    YanıtlaSil
  6. Deniycem çok merak ettim :) teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. Şimdi indiriyordum ücretsiz yazıyor ama indirirken kredi kartı bilgisi istedi :(

    YanıtlaSil
  8. Kredi kartı doğrulama istiyor bende de oldu uygulama da ücretsiz sonuçta bende herhangi bir çekim yapmadı.
    Ama i phone da bazı tanıdıklarımda da kredi kartı doğrulaması istiyor örneğin başka bir oyun ücretsiz oyun indirirken falan tuhaf bişi !

    YanıtlaSil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie