1 Haziran 2014 Pazar

Blog Yedeğinizi Almayı Unutmayın

Merhaba,
Her ayın ilk günü bloğumun yedeğini alıyorum, eee dedim kendi kendime yapmayayım sizlere de söyleyeyim yedeklerinizi alın J
Eğer blog yedeğinizi almazsanız ne olur bilin bakalım ?? Aynen herhangi bir sorun olursa, blogger kapanırsa yada başka bir problem bloğunuza erişemezseniz işte bu yedek sizin kurtarıcınız olacak.
Nasıl yapıldığını bilmeyenler için resimli açıklamam aşağıda…

Güzel bir Pazar günü geçirmeniz dileğiyle görüşmek üzere J
1.ADIM



2.ADIM


3.ADIM

 4.ADIM

Ne kadar çok yazı giriyorsanız bunu o kadar sık yapın bence sonra bloğum gittiii napcam şimdi beeeen diye tırım tırım aramak zorunda kalmayın :)

28 yorum :

  1. çok güzel bir paylaşım hemen yedekliyorum blogumu =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Mutlaka yapın şablon yedeğinizi alın ne olur ne olmaz onu da blog yardım etiketinden" Blogunuz Icin SEO Uyumlu Temalar" isimli yazımda bulabilirsiniz :**

      Sil
  2. Tatlım her ay yapmanın sebebi sadece o ay paylaştıklarını kopyalaması mı? Yoksa blog yedeğini alınca o ana kadarki tüm paylaşımların mı kopyalanıyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yedek alınca blog yazmaya başladığın andan itibaren olan tüm yazılarını kopyalamış oluyorsun, ben her ay yapıyorum ama istersen daha sık yapabilirsin... diyelim ki en son yedeğini 3 gün önce aldın ve bir sorun oldu o gün içinde yazdığın yazıları tekrar yazmak zorunda kalırsın her ay yapıyorum ama bir sorun olursa son 1 ay içinde yazdığım yazılar güme gider ve hepsini tekrar yazmak zorunda kalırım :(

      Sil
  3. Ara ara eşim alıyordu yedeğini ama periyodik olarak almam iyi olacak. Maalesef kasıtlı olarak hackleyenlerde var..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa kim onlar ya ne gıcıklar :((
      daha sık almalıyım o halde :)

      Sil
  4. Ben hiç yapmamıştım biliyorum ama yapmıyodum işte güzelliğim ;)
    Yani bişey olursa yazmam bende diyebilirim.
    Ama bilemedim şimdi :))
    Teşekkürler boncuk gözlüüüm :**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa nasıl diyebiliyorsun ben çok üzülürdüm :((( yap bak hemen çok kolay :)

      Sil
  5. Çok teşekkürler, valla yapmıyorum Hazel'ciğim üşeniyorum:)..blogspotu da yasaklar mı acaba bizim vatan haini, hırsız, Atatürk düşmanı? bak isim vermedim yarası olan gocunsun:)))
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acaba kim düşün düşün bulamıyorum :p ama en azından bir kere yapın kapatır yakında kafayı yedi çünkü sağı solu belli olmaz :)

      Sil
  6. Tatlim cok yararli bir yazi olmus bir ara yapiyordum ama epeydir ihmal etmistim sayende hatirladim cok tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  7. Canım ne guzel olmus bunu yazman:) Pekı her seferınde tekrar bastan yedeklıyor demıssın bı oncekınımı guncellıyor yoksa farklı dıye oncekı yer kaplamasın dıye sılsek olur mu?:) bunu bılmedıgım ıcın sadece resımlerı arsıvlıyordum sımdı onada gerek yok dımıı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadece son yedekleme kalsa olur önceki yedeklemeleri silebilirsiniz :)

      Sil
  8. Ben de hemen alıyorum bloğumun yedeğini. Öptüm canım...

    YanıtlaSil
  9. Hazel ilk defa duyuyorum bunda sonra yaparım artık paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka yapın yoksa bir problem olursa bende çok üzülürüm :)

      Sil
  10. Hiç bilmiyordum bunu çok teşekkür ederim yardım için (:

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Hazel gayet kolay bir sekilde yedegini aldim blogumun tesekkur ederim, biraz once yayimladigim "Hayat ertelemeye gelmez"de senden bahsettim okumak istersen, sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  12. teşekkürler,şimdi yapıciimm

    YanıtlaSil
  13. hazelcim,
    bu konuda pldukça bilgisizim,denedim ama indirdim,artık blogum sırf yazı hiç foto yok,tıklayınca da açılmıyo,böyle mi olmalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      bloğunuza girdim hem yazı hem foto var ?! yada ben sorunu tam olarak anlamadım.

      Sil
    2. :)))
      indirdiğim masa üstündeki hazelcim,neyse anladım sanırım:)
      teşekkürler ilgine
      sevgiler

      Sil
    3. O indirdiğiniz dosyayı açmayın :)

      Sil
  14. SEN O DOSYAYI AÇMAYIN DEMİŞSİN AMA BEN YORUMUN SONUNA KADAR GELMEYE DAYANAMAYIP AÇTIM :)
    ZATEN OKUYAMADIM DA :)) EE O ÖYLE Mİ DURACAK. HERHANGİ BİR SİLİNME DURUMUNDA NE YAPACAĞIZ? BİR DE OKUNUYOR DEDİM YA NASIL OLACAK O İŞ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba:)) bloğunuz yanlışlıkla silindiğinde vs kayıt dışarı dediğiniz yere gelip bu sefer kayıt içeri diyerek dosyayı geri yükleyeceksiniz. Ancak sakın şimdi geri yüklemeyin yoksa her yaxıdan 2'şer tane olur. bu inen dosya açıp okumak için değil :)) bozmayın dosyayı :))

      Sil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie