13 Ocak 2015 Salı

Bilo’ile Yaşam


Muhabbet kuşu deyip geçmeyin yada kedi, köpek artık evde hangi dostunuz varsa…
Onlarda zamanla bizlere arkadaşlık yapıp, yalnızlığımızı, mutluluğumuzu, üzüntü ve sevinçlerimizi paylaşıyor.

Limon öldükten sonra Bilo bizle daha çok vakit geçirmeye başladı. Akşam eve gelir gelmez yaptığımız şey onunla öpüşmek J
Bilo’ile Yaşam HAZİOZ

Öpüşmeyi pek seviyor kendisi, hatta sizi de öpüyormuş.

Kışı yaşadığımız şu günlerde mümkün olduğunda sokakta yaşayan kuş, kedi, köpek vs için lütfen daha vicdanlı olalım. En azından bir kap su ve bayatlamış ekmeklerimizi kapınızın önüne, pencerenizin kenarına koyalım.
Bilo’ile Yaşam HAZİOZ


Hayat onlarla güzel, hepinize sevgiler J

16 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. abisi nasıl da yakışıklı demi ama :))

      Sil
  2. Sana dair herşey bana nedense huzur veriyor Hazelnut'ım. Huzurun hıcbır zaman kaybolmassın :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende ki enerji de bana yaşama sevinci veriyor fulyacan :)

      Sil
  3. Bizimde vardı ama:(
    artık yok.
    Üzülüyorum gittiklerinde, o nedenle artık başkalarının evinde, kafeslerinde sevemeye başladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa çok üzüldüm :(( insan minicik bedenlerine nasıl da kolay alışıyor.

      Sil
  4. Ben kafeste kuşlara dayanamıyorum, Alex, adında bir kanaryayı babama hediye etmişler, naparsın aldıkama balkonda havalanırken sanırım babam kafes kapısını tam kapatmamış, uçtu gitti. Nerede, yaşıyor mu bilememek üzüyor insanı. Çok kısa zaman kaldı ama çok üzdü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. petshoptan hayvan almaya karşıyım ama orada tıkış tıkış kafes içinde kaldıklarını görünce dayanamıyorum. arz talep meselesi birde :((
      dışarıya kaçanlara çok üzülüyorum yaşayamayacakları bir ortama dalıyorlar :(
      Ama bizimki bir nevi özgür tabi ki doğal yaşam gibi olamaz ama evin her yerinde uçuyor yaramaz :)

      Sil
  5. Aman da aman pek bi şekermiş Bilo:)))resimler harika:)maşallah kuş da güzel sevimli
    mutlaka ama ille de kediiiiiii:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooy nasıl öpüyor ama bir görseniz :)
      kedi de güzel olmaz mı mıır mııır kucakta pek sevilir :)

      Sil
  6. Merhaba
    Kızımın muhabbet kuşu vardı. Adını Cici vermiştik, kızımla birlikte...
    Kızımı kaybedince bana arkadaşlık etti, dört yıl boyunca...
    Geçtiğimiz yıl ne yazık ki Cici'mi de kaybettim! Şimdi sizin muhabbet kuşunuzu Bilo'yu görünce çok duygulandım ve bir şeyler yazmak istedim, elimde olmayarak...
    Sevgilerimle


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok üzgünüm, başınız sağ olsun size üzücü bir hatırayı hatırlatmış oldum...
      Allah mekanını cennet eylesin...
      Eminim ki cennette beraberdirler...

      Sil
  7. Teyzesi benim oglusum minnosum da seni cook öpeerr.. biloya selamlar.. bizim gibilerin çoğalması ümidiyle. .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy yerim senin oğluşunu da :))
      bizde öpüyoruz, inşallah canım amin :***

      Sil
  8. neredeyse 15 yıl önce oğlum, balkondaki çamaşır ipine konmuş ve artık ayakta zor duran bir yavru muhabbet kuşunu eve almıştı. biz gündüzleri evde olmuyoruz,( iş - okul zamanları) diye anneanne ve dede sahip çıkmıştı bu yavruya 11 yıl onlarla ömür sürdü. adı fıstık dı. annemler tatile gidince fıstığa bakmak için biz oraya giderdik. gündüzleri televizyonu açık bırakır, anne ve babamın kaydettiğimiz seslerini dinletirdik. aaa hazel nerelere gittim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel bir anı canlanmış :) nasıl mutlu olmuş ki sizinle 11 yıl yaşamış :)

      Sil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie