6 Ocak 2015 Salı

Günlük Hayattan Kesitler #16 | Tefal Actifry ile Kestane Kebap Keyfi

Buz gibi bir İstanbul sabahından Merhaba blogcanlar !!

Tefal Actifry iyiki de almışım dediğim mutfak eşyalarından biri. Çeyizim için almıştım. Güzel de bir indirimden yararlanmıştım. Benimki 1 LT olan küçük boyu.

Actifry’ın en güzel yaptıkları ise tavuk but, kanat, patates kızartması ve kesinlikle kestane !!!

Yağ yok, koku yok, temizlemesi çok basit daha ne olsun. Tek olumsuz yönü elektrikle çalışıyor ama henüz ben faturada aman aman bir yansıma görmedim.

Tefal Actifry ile Kestane Kebap Keyfimiz her hafta devam ediyor. Eşim ve ben kestane canavarıyız resmen J

Tefal Actifry ile Kestane Kebap Keyfi



Kestaneler çizilir biraz suda bekletilir, suyu süzülen kestaneler Actifry haznesine atılır ve 20 dk sonra afiyetle yenilir.
kestane kebap2

Almayı düşünenler varsa fiyatı biraz tuzlu ama yaptığı şeye değer bence.

kestane kebap

Sizde varsa en çok hangi tarifleri yapıyorsunuz bakalım. 
Mesela kitabında helva vardı hiç deneyen oldu mu J

21 yorum :

  1. Bende yeni evleneceğim ve çeyizime bunu araştırıyordum.Harika olduğunu gördüm.Sanırım almalıyım.Teşekkürler
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa tebrikler :)
      ne güzel denk gelmiş :) umarım indirime denk gelirsin :)

      Sil
  2. kestane ocakta/fırında çok zahmetli ve uzun sürüyor. süper fikirmiş seninki.... bende mikrodalgada yapıyorum. çok çabuk oluyor. tabi sobanın tadını hiçbir şey veremez o ayrı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak hiç mikrodalgada yapmadım nasıl oluyor merak ettim :)
      sobada ki koku tat tabiki olamaz ama yinede çok benziyor :)

      Sil
  3. Bayalırım kestane kebaba:)) Hazel'im bizde yok ama çok daha ucuz, pazarda satılan köz tavası almıştım, yuvarlak, basit bir şey..aslında patlıcan közlemek için ama kestane de oluyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet annemlerde var :) Eskişehir'e gidince annem hemen tavayı atıyor ocağa :) patlıcanı da güzel yapıyor :)

      Sil
  4. Vallah tam havasında çıkmış yazınız. Can çekti be. Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kar denk geldi :) olsa da yesek geçen hafta yapmıştık çünkü :)

      Sil
  5. Tefal ürünleri pahalı ama on numara:) Afiyet olsun... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen :( işte indirimde bulunca seviniyorum gerçi yine de pahalı oluyor :)
      öpüldünüz :****

      Sil
  6. Aynen canım, bende çok memnunum iyi ki almışım diyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demi ama, bana annem çeyiz için almıştı :)

      Sil
  7. ben de çok beğeniyorum bana da dayım hediye etmişti o şanslıyım :))
    tavuk ve kestane haricinde çoban tavuk sote, et sote, balık , patatesli yumurta, soğanlı yumurta, kabak ve biber kızartmaları çok yaptım sen de mutlaka dene :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo seninki de iyimiş :) bana da annem aldı :))
      balık hiç denemedim parçalar diye korkuyorum !! birde patlıcanı iyi pişirmiyor ya da ben yapamadım :(

      Sil
    2. evet canımm patlıcanı ben de denedim ama olmuyor nedense tuhaf bişey oluyor :)) balığıda tüm şeklinde değilde küçük parça halinde doğramıştık..
      http://gunlukyasamim.blogspot.com.tr/2013/03/cplak-balk_5.html bu linke bir bak :))

      Sil
  8. hazel ciğim, biz hala soba üstünde kebap yapmaya devam ediyoruz. afiyet bal olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süper :) ben ne yazık ki hiç soba üstünde kestane yapmadım ama ondan güzeli olmaz sanırım :)

      Sil
  9. ay du bi bakayım beyoğlunda kestane yemek çok paalıya geliyo yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy onlara para mı dayanır :)) 10 tanesi 5 tl miydi :))

      Sil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie