8 Ocak 2015 Perşembe

Yeni Merakım Kanaviçe/Etamin/Çarpı İşi

Blogcanlar merhaba, nasıl gidiyor kar çamur ?


İstanbul’da kar tuttu, şimdi nasıl yağıyor bir görseniz bu gidişle işte mahsur kalacağız !!
İşim de çok fazla yok, bende nette minikcan için bir şeylere bakıyorum. Bu aralar sizde fark ettiniz mi bilmiyorum ama kanaviçe/etamin/çarpı işi artık ne diyorsanız pek bir moda. Bende bu işe gönlümü kaptırdım ama henüz malzemeleri almaya gidemedim. Ne almam gerek bilmiyorum da internetten baktım, videoları izledim ama bakalım yapabilecek miyim?!


Yeni Merakım Kanaviçe/Etamin/Çarpı İşi
İlk başlayanlar için tek renk çalışmalar öneriliyor ama ben öyle sıkılırım direk desenlere geçmek istiyorum hatta iki tane çok tatlı bir desen buldum. Umarım zaman bulup yapabilirim J



İşte seçtiklerim bunlar. Şimdi bu işten anlayan biri bana kaç numara ip, ne marka ip vs alınmalı anlatabilir mi J

18 yorum :

  1. Ya ben seni yemeyeyim de ne yapayım ne güzel bir merak bu ;)
    Ben de zamanında düşünmüştüm ama bir hadi başlıyorum diyemedim. Canım benim cok guzel şeyler yapacağına eminim. Güzel güzel fotoğrafları bekliyorum. Seni seviyorum Hazelnut'ım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben seni yerim :))
      bıcır bıcır her yerdesin bu aralar :) sergiler, oyunlar nereden bu enerji sırrı ne :)
      öperim seni kocaman :**

      Sil
  2. Anchor mulinelerin üç katını ayırıp kullanabilirsin :) Domino 8 numara da olur. Etamin iğnesi de mühim ama ucu çok küt olmayacak ve çok kalın da olmamalı ;) Klasik etamin kumaşı alırsan çok rahat yapabilirsin...
    Kolay gelsin, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oooohhh! hazine bulsam bu kadar sevinemezdim sanırım :)
      süper hemen not alıyorum bunları çok teşekkürler :)

      Sil
  3. Hazel'ciğim hiç anlamam bu işlerden.. Hep izlerim başkalarını da..
    Ben sana başka şeylerden bahsedeyim ister misin?:)

    YanıtlaSil
  4. Ben de bu bilgiyi arıyordum teşekkürler her ikinize de :)

    YanıtlaSil
  5. Hazel ilgini çeker mi bilmem ama hazır goblenler satılıyor.İçinde iplikleri filan da oluyor.Sen desene göre iplikleri çıkarıyosun kutudan ve işliyorsun. (Çocukken yaptığımız kitap boyama mantığına benzetebiliriz)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. internetten baktım ama onlar hep tablo gibi yapamam ki onları :(

      Sil
  6. Elimde hızlı ilerleyecek küçük ama sevimli bir kaç modelin şablonu var Hazel, mailini verirsen atabilirim sana;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok mutlu olurum :) hazioz2013@gmail.com

      Sil
  7. bilgim olsa al senin olsun hazelcim:)
    ama istemek başarmanın yarısı derler ya sonucun güzel olacağına eminim!
    kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  8. el işleri çok uzun zaman yaptım bende bir çok desen var istersen sana göderirim iğne işi çok zevkli ve kafa dağıtıcı işler bu aralar farklı bir hobilerle ugraşıyorum :)))

    YanıtlaSil
  9. Bende bir hevesle başladım bir tane de civcivli model yaptım ama ip seçimi konusunda tuhafiyenin yönlendirmesiyle karar verdim.. Delikleri geniş bir etaminle işlemek daha kolay olur, ayrıca çelik kasnaklar daha iyi geriyor daha kullanışlı gibi geldi bana... şimdiden kolay gelsin :))

    YanıtlaSil
  10. bende yaptım biara okulda öğretmişlerdi :)) çok kolay ve zevkli kolay gelsin sana :)

    YanıtlaSil
  11. El işlerini bende çok seviyorum.
    Sizi takibe aldım benim bloğumada gelirseniz sevinirim.
    http://elisiaskina.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  12. Merhaba , bloğunuzu google + tesadüfen keşfettim .güzel dostlukların pekişeceği inancındayım . Sevgilerimle
    tigrisdriver.blogspot.com Minik Meleklerim

    YanıtlaSil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie