23 Ocak 2015 Cuma

Günlük Hayattan Kesitler # 17 | Keçeden Kuş Yapımı

Haydiii haydiii İstanbul yolcusu kalmasııııın !!

Hepinize günaydınlar J hava süper bugün eee birde Cuma tadından yenmez değil mi J
Bu aralar beni IG’de takip edenleriniz varsa bilirler bir el işlerine düşkünlük sardı. Önce etaminler şimdi de keçelere sardım J Ama kabul etmek gerek keçe işi sandığımdan meşakatli …Neden mi? Çünkü bende makine yok dikişleri istediğim gibi şık durmuyor… sonuç olarak bana komşu yolu göründü J
Günlük Hayattan Kesitler # 17  Keçeden Kuş Yapımı

Etamin’i aldığım mefruşatçıdan bir de fuşya renk keçe aldım, biraz da boncuk ilk deneme için çok malzeme ziyan etmek istemedim. Bir tane miniminnacık kuş yaptım J içine de pamuk doldurdum…
Günlük Hayattan Kesitler # 17  Keçeden Kuş Yapımı 2

İçine lavanta koyacaktım evde de çok vardı ama bulamadım. Şimdilik mutfakta benimle beraber takılıyor.
Günlük Hayattan Kesitler # 17  Keçeden Kuş Yapımı 2

Önümüzde ki günlerde birkaç renk daha alıp güzelce makinadan geçtikten sonra minikcan için oyuncak yada kapı ağırlığı yapmak istiyorum. İstek çok bende bakalım kabiliyet var mı J

Hepinize güzel hafta sonları diliyorum J

28 yorum :

  1. harika olmuş..marifetin var ve keçeden bir sürü şeyler yapabilirsin.
    sevgiler.. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) şöyle yakınımda iyice bilenler olsa çok şey öğrenicem :)

      Sil
  2. Çok güzel olmuş . Parça keçelerim vardı bana da fikir verdin

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş, eminim diğer renklerde harika olacaktır. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ersincan çok teşekkür ederim :) bakalım en kısa sürede alıp kesip biçicem :)

      Sil
  4. Bende amatör olarak yapıyorum arada bir keçe ile el işleri cok zevkli oluyor.Sizinki de cok tatliş olmus ellerinize saglik :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :) vaktin nasıl geçtiğini anlamadım yaparken çok eğlenceliymiş :)

      Sil
  5. ÇOK GÜZEL YA BEN DE İSTİYORUM YAPMAK AMA KEÇE NEREDEN ALINIR BİLMİYORUM BEN DE KALP YAPMAK EV YAPMAK İSTİYORUM :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. incik boncuk satan yerlerde oluyormuş, kumaş satan yerde de kesin vardır :)
      mutlaka denemelisin hem stres atıyor insan :)

      Sil
  6. kabiliyet olmasa bu sevimli kuş çıkarmıydı ortaya! çok sevimli olmuş, hadi bakalım minikcan için yapımlar başlasın o halde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sebuuuş çok teşekkürler :) minikcan için hepsi vallaha yoksa ben hiç anlamaz etmezdim bu işlerden :)

      Sil
  7. Emeğine sağlık Hazel.Oyuncakları görmeyi merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) inşallah güzel olurlar yoksa utancımdan yayınlamam :)

      Sil
  8. Atoşa keçeden bebek şekeri yapmıştım. Gagasında kalp taşıyan minik kuşlar, sen de düşünebilirsin belki. Hamileliğin son anlarını yatarak geçirince hem zamanımı değerlendirdim hem de çok tatlı bir anı oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hmmmm evet olabilir :)
      şimdilik bir heves var ama bakalım sonralara doğru nolucam :)

      Sil
  9. keçe işi güzel ya. Ama sahiden de çok uğraştırıyor bayaa emek harcıyorsun:) En azından bende öyle bende her şeyi elde diktiğimden çok zorlandım. yeni doğan yeğenime keçeden kapı süsü yaptım. o süsü yapmak bir haftamı aldı:) Çok uğrastım yahu. Hiç bu işlerden anlamazken daha önce hiç yapmamışken birden bire direk bu süsle başladım hal böyle olunca tabii ki zorlandım:))
    ama güzel oldu. hem zor hem zevkli.
    Sayfamda var fotoğrafı, çekip koymuştum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet göründüğü kadar kolay değilmiş ..
      kapı süsü bende istiyorum zaten asıl amaç biraz alıştırma yaptıktan sonra ona geçmek :) sayfana mutlaka bakıcam :)

      Sil
  10. El oylamak değil mi, varsın makine olmasın, gönülden isteyip yapmak en güzeli, emek verilen hersey bır başka güzeldir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki aynen öyle :)
      Instagramda neler neler gördüm nasıl güzel şeyler yapmışlar özeniyor insan :)

      Sil
  11. Bende Esenden özenip bir şeyler denedim ama öyle göründüğü gibi değil çok uğraştırıcı seninkiler çok sevimli olmuş Hazel, bence minikcan çok sevecek bunları eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kolaymış gibi geldi bana da amaaan ne var kesip dikiyorsun dedim de hiç de öyle değilmiş :)
      inşallah bebiş gelene kadar daha güzellerini yaparım :)

      Sil
  12. Kapı ağrılığı yapmak için "oyuncak kalıbı" şeklinde aratınca bir sürü kalıp çıkıyor Hazel, aklında bulunsun;)
    Başlangıç için kuş en iyi figür sanırım:))
    Bir de içine elyaf doldurunca daha iyi olabilir. Pamuk sıkışırsa basılır, elyafa asla ve kata bir şey olmuyor:))
    Elyafın da boncuk elyaf ve metrelik elyaf olmak üzere iki çeşidi var.
    Ay ne doluymuşum! :))
    Ha birde, A101'lere 200 tl'ye Singer marka dikiş makinesi düşüyor bazen, takiplemekte fayda var;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamamdır aramayı böyle yapayım Pinterest'te buldum çok tatlı şeyler vardı.
      Elyaf bilerek almadım ama adam akıllı yapmaya karar verince elyaf alıcam zaten daha yumuş yumuş oluyor dediğin gibi :)
      aaah işte o fırsatı kaçırdım alamadım, ama planlarım var bu konuda :)

      Sil
  13. Keçeler bir sarınca bırakamıyorsun taa ki evde parça pincik keçeleri temizleyemez hale gelene kadar :) sonra bir cinnetle hepsini kaldırıveriyorsun. Bir sürü malzeme alıp ortaya dökmemen iyi olmuş Hazelcan :) Ve kuşun çok sevimli eminim minikcana çok güzel şeyler yapacaksın. Benim aklımda da minikkuşuma oyuncak yapmak var bakalım ne zaman elim gidecek.
    Öperim çok

    YanıtlaSil
  14. El emeği ürünler gibisi var mı? Yalnız benim el işlerinde ki becerisizliğim yüzünden çoğu heveslenip, yapmaya kalkıştığım işler olmuyor istediğim gibi ama pes etmiyorum! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende senin gibiydim biraz ucundan başlayınca tecrübe kazanıyor insan :)

      Sil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie