14 Ağustos 2013 Çarşamba

Parfüm Koleksiyonu

Merhabalar,

Başlıkta koleksiyon dedim ama ortada bir koleksiyon olacak kadar parfüm yok :)
Daha önce kullanıp bitirdiğim bir kaç tane vardır ancak şişelerini attım tabi ki onları gösteremiyorum dolayısıyla...

(Fotoda 2 tane eşimin var onların tanıtımını es geçtim)
parfum koleksiyonum, parfumlerim

 Benim için ağır bir kış kokusu olsa da yıllar önce eniştemin teyzeme Amerika'dan getirdiği bu parfüm benim favorimdir. Teyzem uzun yıllar bu kokuyu kullanmıştı. Türkiye'de bir kaç yıl öncesine kadar bulamamıştım. ABD'ye giden bir arkadaşımıza sipariş verdik. 
100 $ gibi bir fiyatı var (bazı sitelerde daha ucuzunu gördüm fakat orijinal midir bilemem).

Ağır parfüm severler denemelidir !!

samsara
Görsel buradan alınmıştır.

Üst nota: Bergamot, limon, ylang-ylang, şeftali ve yeşil notlar.
Kalp: Yasemin, nergis, menekşe ve gül.
Taban: Sandal ağacı, vanilya, Tonka fasulyesi, amber ve misk.
Burun: Jean-Paul Guerlain.
Guerlain hayranları için gerçek bir klasik: Samsara. Duyarlı, sofistike, odunsu bir parfüm olan Guerlain Samsara, romantik buluşmalar için ya da romantizmi günün her anına taşımak isteyen duygusal kadınlar için muhteşem bir aroma sunuyor (Kaynak buradan).

♥♥♥
Bir sonraki Ck In 2u Perfume. Çok sık kullanmıyorum ancak kokusu daha genç ve ferah. Bu aralar kullanmaya başlayacağım yazın hafif bir koku daha güzel olur gibi sanki :)
Fiyatını hatırlamıyorum eşime aldığımız CK Euphoria yanında indirimli almıştık.


Ck In 2u

Görsel buradan alınmıştır.


Gül, Leylak, Müge, Süsen, Kediotu karışımı içeren asil, saf ve eşsiz bir parfüm. Alt notalarda Sandal Ağacı, Misk, Kehribar, Vanilya, Şeftali ve Kayısı kullanılmıştır. Gizemi ve hoş cazibeyi ortaya çıkartır. (Kaynak buradan alınmıştır).

♥♥♥

Bu parfümde annemden, komple set olarak yılbaşında alıp göndermişti. Setin içinde deodorant ve el kremi de vardı. İçinde sandal ağacı esansı olması sevmem için yeterli sanırım



avon far away
Görsel buradan alınmıştır.

Parfümün çiçeksi bir kokusu var aslında. 
Notalarında amber ve sandal ağacı var.

♥♥♥

Bu parfümde yine arkadaşımın yurt dışından getirdiği bir hediye. Düşündüm de parfümler hep hediye gelmiş :) Kokusu kalıcı değil maalesef ! Alt tonlarını alamadığım tek parfüm bu sanırım ben başka kokuları alıyorum sanki !!



hugo boss orange bayan parfüm
Görsel buradan alınmıştır.
Notalarında elma, beyaz çicek ve vanilya bulunan parfüm, tatlı ama aynı zamanda fresh bir kokuya sahip. Özgür, modern aynı zamanda tutkulu, feminen ve spontane kadının kokusu... (Kaynak buradan)

♥♥♥

İki tane de doldurma parfümüm var. Bağdat caddesinde ki Mc Donalds'ın yanındaki parfümeriden alıyorum. 22 TL sanırım ve kokuları çok kalıcı neredeyse orijinalmış gibi!
Ancak Chloe'yi daha çok sevdim, çok tatlı pudralı bir koku kesinlikle en kısa sürede orjinalini alacağım !


Görsel buradan alınmıştır.

Chanel Chance'si Sevgili Bilgen'in önerisiyle almıştım. Onda orijinali var gerçi ama olsun :)
(Bu arada Bilgen'in parfümleri ile ilgili videoyu izlemediyseniz tık tık ).
Tepe Notası: Sümbül, Yasemin   Kalp Notası: Paçuli, İris Özü, Sedir Ağacı   Dip Notası: Beyaz Misk, Fresh Vetiver, Amber, Vanilya Ürün Avantajları Günlük kullanım için uygundur. (Kaynak buradan)


Görsel buradan alınmıştır.

Üst Notalar: Şakayık, Frezya, Liçi
Orta Notalar: Gül, Manolya, Zambak
Alt Notalar: Amber, Bal, Sedir Ağacı
(Kaynak buradan)

Chloe sanırım 250 TL civarında.
Kalıcılığına laf yok bebek gibi kokmak isterseniz kesinlikle alın derim.

İşte bunlar benim kullandıklarım. Siz neler kullanıyorsunuz bakalım?
Sevgiler, Hazel.


11 yorum :

  1. Benim en favori kokum St Dupond Blanch dı. Ama onu bulması baya zorlaştı. Şimdi de elimde Kim Kardashian'ın beyaz gül kokulu olduğu söylenen bir parfümü var. Ama doldurması :)Kendime yeni parfümler bakmam lazım sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parfüm seçmek başlı başına bir iş karar vermek çok zor :)

      Sil
  2. Chanel Chance ve Chloe kokularına bayılıyorum. Ağır kokular seviyorsun benim gibi :)) Koleksiyonun çok güzelmiş artsın azalmasın inşallah :))

    YanıtlaSil
  3. loncome treson favorimdir :) ama ben hypnose kullanır ve severim.

    YanıtlaSil
  4. hypnose üniversitede çok kullandım bende güzel parfümdür :)

    YanıtlaSil
  5. ben şuan dp den bir parfüm kullanıyorum e17 yaz için çok hoşuma gidiyor kalıcılığı da güzel onun dışında gratisten roll-on şeklinde ufak şişe bir parfüm aldım o da çok hoşuma gitti blogumda da yazdım yazısını visnerengi@blogspot.com :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DP bende seviyorum kalıcı oluyor parfümleri :) bloğu en süre sürede ziyaret edicem sende hoşgeldin bu arada :)

      Sil
  6. Sandal ağacı kokusunu ben de çok seviyorum. Erkek parfümlerinde de çok güzel oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kokusu çok dinlendirici birde sandal ağacı yağı kuru ciltlere faydalıymış asıl :)

      Sil
  7. Hafif tatlı ve meyve kokulu kalıcı bir parfüm önerebilir misiniz☺

    YanıtlaSil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie