1 Ağustos 2013 Perşembe

Tatil Makyaj Çantamdakiler

Merhabalar,
Tatil hazırlıkları son hız devam ediyor yanıma alacağım renkli kozmetik ve cilt bakım ürünlerini hazırlarken haydi videosunu da çekeyim dedim.


Aşağıdaki linkten izleyebilirsiniz.



Yanıma Aldığım Ürünler
Lancome Bi Facil Göz Makyaj Temizleyici (Ancak Şişe İçindeki Lancome Effacil)
Flormar Göz Makyajı Temizleyici
Diadermine Yatıştırıcı Tonik
Diadermine Nemlendirici Bakım Kremi
Avon Anew Clinical İkili Göz Çevresi Bakım Sistemi
Nivea Yüz Temizleme Jeli Aqua Sensation
Loreal Temizleme Sütü
Diadermine BB Krem
Avon Pink Sunrise Ruj
Essence Xxxl Lip Gloss Rising Star
Valentina By Kejal (Pembe Far)
Magic Lispsick (Pembe Ruj)
Pastel Spring Blush On 10
Essence Lash And Brow Gel Mascara
Flormar Kaş Kalemi
Nyc Liquid Eyeliner
Maybelline Falsies Feather Look
Essence Sun Club All Over Shımmer Brunettes (02 Miami Heat)
Aqua Fresh Lens Suyu
Oriflame Sun Zone Intensive Balm Face And Body After Sun Krem

Fırçalar
Ecotools airbrush concealer brush
Avon açılı allık fırçası
Oriflame Allık fırçası (kontür fırçası olarak)
Markasız bir fırça daha :)

Manikür seti (Malum tırnaklar suda daha çabuk kırılıyor geçen sefer götürmediğime çok pişman oldum inadına hepsi kırıldı dükkan dükkan tırnak makası aradım bu sefer bu hataya düşmedim hemen bavula attım :)

Evet benden bu kadar, benim için uzun ve yorucu bir çalışma yılı oldu şimdi doyasıya dinlenme ve eğlenme zamanı. Bu güne kadar bloğumu takip ettiğiniz ve güzel yorumlarınızı esirgemediğiniz için teşekkürler…
Kısa bir süre buralarda olamayacağım, ancak gittiğim yerlerde bol bol video çekmeye çalışacağım gelince de yayınlanabilecek tarzda olanları mutlaka sizlerle paylaşırım.
Blog sizlere emanet ben yokken eski yazılara göz gezdirebilir benden paylaşmamı istediğiniz konuları vs yorum olarak bırakabilirsiniz.
Şimdiden hepinizin bayramı mübarek olsun ve tabiî ki iyi tatilleeeeeeeer J
Görüşmek üzere hoşça kalın
Sevgiler, Hazel.


Twitter takibi için : ozihazi
Instegram takibi için : hazioz

5 yorum :

  1. iyi tatiller canım. Ama çok şey almışsın iyi taşımalar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Arabayla gidiyoruz o yüzden biraz abartmış olabilirim :))

      Sil
  2. IYI TATILLER.Ben o kadar new az ne cok aliyorum.Ama canim benim en bekledigim hangi parfumu goturuceksin kismi acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Hatırlatma için teşekkür tamamen aklımdan çıkmış eve gidince hemen bavula koyacağım götüreceğim parfüm büyük ihtimalle CK IN 2 U olacak :)

      Sil
  3. İyi tatiller canım aynı dertten bende muzdaripim aldıklarımın bazıları hiç kullanılmadan geri donüyor o yüzden yarın iyi mı eleme yapacagım :)

    YanıtlaSil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie