15 Ağustos 2013 Perşembe

Tatilde Neler Yapıldı? Part 2 Kemer Öncesi

Merhabalar,
Sırada Antalya yolunda hadi girelim hadi girelim dediğimiz Kurşunlu Şelalesi var.
Giriş ücretli, burada müzekart geçmiyor çünkü özel bir işletme.
Fiyatlar uygun yetişkin 3.5 TL (yanlış hatırlamıyorsam), öğrenci 2.0 TL … (Hala yüksek lisans öğrencisi olduğumdan bir kere olsun işe yaradı ben öğrenci bileti alabildim
Çektiğim videolarda cırcır böceklerinin sesi muazzam mutlaka kısık sesle izleyin













İlgili videoyu yayından kaldırdım :(




4 yorum :

  1. merhaba kaç senedir antalyada yaşıyoruz her yere gittim ama kurşunlu şelalesine daha gidemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Antalya'da yaşayanları ayakta alkışlıyorum :) nasıl sıcak Allah'ımmmmm
      bir ara gitmelisiniz çok sevdik biz :)

      Sil
  2. Çok guzel :) Manavgat şelalesine gitmiştim ama burayı ilk kez duyuyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Ohh ozledım oraları cok guzelll !!

    YanıtlaSil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie