11 Ağustos 2013 Pazar

Eskişehir Turu - Şehir Merkezi 5

Merhabalar,

Tatilden dün döndük çok güzel zaman geçirdik eğlendik ve tatili bitirdik geldik :) Nerelere gittik neler yaptık bu hafta yazı, video ve fotoğrafları toparlamaya çalışacağım gitmeden önce aşağıdaki yazıyı hazırlamıştım. Ben tatille ilgili son toparlamaları yaparken aşağıdaki yazımı okuyabilirsiniz..

Kozmetikle ilgili son zamanlarda biraz fazla paylaşım yaptım sanırım biraz gezip eğlenelim istedim. Bloğuma üye olanlar arasında hemşerim olan birçok kişiyle tanıştım onlar zaten paylaştıklarımı biliyorlardır ancak bilmeyenler gezip yeni yerler keşfetmek isteyenler için Eskişehir tam şehri :) Takip ettiyseniz  turları partlar halinde yayınladım şimdi sırada Kentpark var.

Görsel buradan alınmıştır.

Bu parka gelip ne yapacağım derseniz ohoooo bir sürü aktivite var. Biliyorsunuz ki Eskişehir İç Anadolu’da Ankara, Bursa ve Afyon’un komşusu yani karasal iklim görülüyor normalde denizi yok ama artık var. Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen’in şehrimize bir katkısı da bu oldu.

300 dönümlük sahaya kurulan parkta Akdeniz sahillerini aratmayan (biraz abartı fena olmaz) 350 metre boyunda plajı ve havuzuyla bir çok yerli ve yabancı turist için vazgeçilmek bir eğlence alanı oldu.

Bir başka açıdan,
Görsel buradan alınmıştır.

İster denize ister havuza girin isterseniz de park içerisinde yer alan Manej’de ata binme eğitimini çocuklarınızla beraber yaşayın..
At biniş ücreti 10 TL diye hatırlıyorum.
Unutmadan şehir merkezinden Porsuk Çayı'ndan botlara binerek de buraya ulaşabilirsiniz ...

Görsel buradan alınmıştır.

Eğer bu kadar aktivite yapıp acıkırsanız hemen park içinde gölet üzerine kurulu Adapark Restaurant'a gidip kahvaltı, öğlen ve akşam yemeklerinizi yiyebilirsiniz.
Umarım beğenmişsinizdir,

Sevgiler, Hazel

7 yorum :

1. ayyy daha iki gün önce o resimdeki atları sevdim. İnan ki büyük şehirlerden dediğimiz Ankaradan bile daha güzel Eskişehir. Tail yeri gibi sürekli hareketli ve herkes dışarlarda. Çok beğendiğim bir yer ve tam gençlere hitap eden bir şehir............

2. beğenmenize çok sevindim güzeldir memleketim daha önceki yazılarımdaki yerlere de gitmişsinizdir umarım :)

1. Çoğu yerlere gittim. Zaten 2 kere ziyaret ettim ama yazılarından birinde yazdığın cumhuriyet tarihi müzesini gidemedik. Müze manasında bir tek balmumundan yapılmış ünlülerin müzesini gezebildik. Şehrin zaten çoğu yerini gezdim Eşimde bende Eskişehiri çok sevdik, sanırsam her sene mutlaka bi kere gideriz. Her gidişimiZde görmediğimiz yerleri tamamlıyoruz zaten.. Eskişehirli olduğun için şanslısın

3. Çok güzel bir yazı olmuş. Farkettim ki 2 ayda bile özlemişim Eskişehir'i..
    Kentpark'ta Rosa Luna 'yı da çok seviyorum ben :)

1. bende çok özledim hem şehrimi hem ailemi...

4. Eşimle bebeğimiz yokken yani 3-4 sene önce gitmiştik.. Çook sevmiştik.. o zaman tren vardı tren keyfi yapmıştık.. plaj daha yapım aşamasındaydı.. şimdi minik oğlumuzla da gideceğiz inşallah..
    Yazınızı görünce o günler geldi aklıma...

1. Şimdi de hızlı trenle gidersiniz, hem daha hızlı böylece vakitten kazanırsınız :)
      Plaj çok güzel olmuş yazın oldukça kalabalık oluyormuş, testleri vs düzenli yapılıyor diye duymuştum en son :)
      Bu arada bloğuza uğradım en kısa sürede bol bol okuyacağım :)

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)