4 Şubat 2014 Salı

Çanakkale Seramik Modelleri

Merhabalar,

Tam bir kararsızlık timsali olan ben mutfakla tezgah arasında ki kısım için hala nasıl bir şey kullanacağıma karar vermiş değilim.

Çeşit çok olunca karar vermek daha da zor o yüzden sizlerinde fikirlerini almak istedim. Aşağıda göreceğiniz tüm seramikler Çanakkale Seramik’ten alıntı.
Fiyatlarını henüz bilmiyorum tahminince ucuzda olmayacaklar ama zaten ne kadarcık alacağız ki J

Heee bu arada mutfak dolaplarımız beyaz, ankastreler siyah ve tezgah içinde alttaki renkte karar kıldık 




İşte çeşitler bunlar, siz hangilerini beğendiniz.





Kapitone Krem  Quilted Cream

CITIES KOLEKSİYONU

*Çanakkale Seramik katalog sayfasına gitmek için tık tık
Ben karar veremedim sizce hangisi güzel olur yada varsa diğer markalardan beğendiğiniz seramikler varsa aşağıya linklerini bırakırsanız sevinirim J



4 yorum :

  1. hepsi güzel ya.
    ilk foto olsun.
    ben cam metal filan seviyom yani.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy karar veremiyorum her bakışımda yok bu olsun yok öbürüü ayyyy ne çektim :)

      Sil
  2. Yüzeyleri girintili olanları tercih etme ederim.
    Çünkü mutfakta zaman içerisinde yağlı buhar birikmesi sonucunda fayansları temizlemek güç olabilir;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde aklımda o soru var ama çok güzel duruyor :)

      Sil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie