5 Şubat 2014 Çarşamba

H&M Kozmetik Ürünleri #2

Merhabalar,

Dün iş çıkışı bir heves Brandium AVM’ye gittim dedim üstüme başıma bişicikler alayım ama yee yee yeee otur otur otuuur şiş tabi 38 bedene giremedim 40 lara çıkmak istemedim bişicikde alamadım morallleeem çok bozuk sormayın.

Kendimi H&M’de buldum baktım orda da bişicik yok,  dedim en iyisi kozmetik bölümüne gideyim ben kendime geleyim….

İki parça ürün aldım, bir önceki şu alışveriş yazımda dediğim gibi H&M şöyle der “Kozmetik ürünlerimiz hiçbir şekilde hayvanlar üzerinde test edilmemektedir”. Bu yüzden gönül rahatlığıyla sizlerle paylaşıyorum.

 H&M eyeliner, eyeliner


*Eyeliner çok güzel keçe uçlu, oldukça siyah sevmediğim tek şey gerçekten keçeli kalem gibi kokuyor (ilk sürüşte) sonradan koku uçuyor ama rahatsız edebilir. Birde bunun gliterlı olanı vardı ama o çok iyi renk vermiyor….
*Fiyatı 8.95 TL

H&M eyebrow fix

*Eyebrow fix ise bildiğiniz jel formda sabitleyici, kaşlarımı sertleştirmedi bence bu iyi, makul fiyatlı bir ürün …
*Fiyatı 9.95 TL

Eyeliner

Siz H&M’den hangi ürünleri kullanıyorsunuz bakalım ?

 

4 yorum :

  1. hadiiii ama video yapsan yaaa.
    brandium hiç gitmedim yaaa.
    bi yolumu düşüreyim.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaptım canım dün giderken çektim ama çok kısa sonrasında kendimi alışverişe verince unuttum video çekmeyi :))

      Sil
  2. H&Mden makyaj alışverişlerimde lipgloss aldım rujlar farlar çok güzel görünüyor ama hiç renk vermiyor, açıkçası ürününüzün güzel çıkmasına şaşırdım:) blogunuzu cok sevdim benim bloguma gözatmak isterseniz http://allwhitestuff.blogspot.com/

    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farları çok kötü orda baya tester vardı baktım baktım yok renk çok zor veriyorlar ama bu aldıklarımdan ve lip tintten acayip memnunum :)

      Sil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie