28 Şubat 2014 Cuma

Sinema Keyfimiz #12

Merhabalar,

Cuma günü sinema köşeme hoş geldiniz J Hafta sonu için izlemeyi planladığım filmlerimizi ayarladık bile inşallah ters bir şey çıkmaz JGeçen haftalarda izlediğimiz bir diğer film olan The Internship’i masaya yatırıyoruz …

theinternship

Görsel buradan derlenmiştir.


Haydi oyunculara bakalım …
Çoğu oyuncu zaten tanıdık olduğundan yabancılık çekmiyorsunuz... 

Görsel buradan derlenmiştir.

Film konusu zamanında satış alanında çalışan ve çok başarılı bu iki arkadaş zamanla teknolojinin gelişmesine ayak uyduramamış ve sonunda işlerini kaybetmişlerdir. Ama şans onlara Google’da stajyer olarak çalışma fırsatı vermiştir….

                                                   
Yetişkinlere hitap eden belli bir yanı olsa da genel anlamda genç arkadaşların izlerken daha çok zevk alacağı bir yapım bence. Genel anlamda film izlerken anlamadığım teknolojik terimler olunca sinirlerim geriliyor  hele ki konusu Google, yazılımlar vs vs olunca eee  niye anlamadığım şeyi izleyeyim diyorum !? HTML5, C++, Java, Python, TCP/IP ne bunlar yaaa olduğum doğrudur J ama işin içinde oyunlar, espriler olunca amaaaaan anlamasamda olur diyebiliyorsunuz :)



Sonuç itibariyle çocuklarınızla izleyebileceğiniz bir yapım.
 Geçen haftadaki wolfiii’yi hatırlayan var mı o neydi öyle yaaa J

Sizlerden ricam yorum olarak en beğendiğiniz korku filmini yazmanız umarım içinde izlemediğim çıkar J hepinize iyi hafta sonları diliyorum.
Daha önce neler izlemişiz fikir almak isterseniz tık tık.
Görüşmek üzere, by byyy J

5 yorum :

  1. Boş zamanda izlenecek bir filmdi bence bu. :)
    Google çok büyüleyici gelmişti bana. :)

    YanıtlaSil
  2. Keyifli bir filmdi. Gençler arasında 2 orta yaşlının (teknolojik) şaşkınlığı izlemeye değer!

    Aklıma gelen, beğendiğim korku filmlerini hemen ekleyeyim:
    The Shining (Korkudan ziyade gerilim)
    The Conjuring (Yakın zamanda izlediğim güzel bir film)
    Insidious 1(Bazı sahneleri yerimden zıplattı beni, itiraf ediyorum :p)
    Silent Hill serisi (Muhtemelen izlemişsindir ama yazayım dedim)
    Sevimli bebek (!) Chucky (Bir klasik)

    İyi seyirler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen teknolojiyi kendilerince anlama çabaları eğlenceliydi :))
      The Shining izlemedim bir tek bu akşama program yaptım süper olacak :)) teşkür teşkür teşkür :)))

      Sil
    2. ruhlar bölgesi 2 yi izlememişiiiiim şimdi onu açtım :))

      Sil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie