27 Şubat 2014 Perşembe

E-bay Fırça Siparişim

Merhabalar,

Sonunda e-bay’den fırça siparişimi verdim. Yaklaşık 50 gün içinde bende olacak kii ülkeye göre teslim süresi 15-30 günlere bile düşebiliyor umarım bana da daha erken gelir J

Bu satıcıya tabiî ki sayfasını yüzellibin kez incelediğim Naslii.com’dan ulaştım. 
*Nazlı'nın sitesine ışınlanmak için  tık tık 

E-bay satış sitesine girdiğinizde sizi 3 farklı renk seçeneği karşılıyor altın sarı, gümüş gri ve beyaz. Renge göre fiyat değişiyor ben golden olanı aldım en iyisi o gibi geldi !


Aldığım fırçalar için ekran görüntüsü aşağıdaki gibi.
*Siteye ulaşmak için tık tık

ebay makyaj fırçası

Toplamda 8 adet fırçaya 14 $ ödeme yaptım, ödemeyi sanal karttan yaptık, ama siz isterseniz paypal da kullanabilirsiniz. Satıcı ve e-bay anında konfirmasyon maili gönderdi. Kısa bir süre içinde de satıcının ürünleri kargoya verdiğine dair kargo takip maili aldım.

 Ürünler elime geçer geçmez orijinal görüntüsü ve yorumlarımı paylaşacağım.
Sizler yurtdışından neler alıyorsunuz? Bu fırçalardan daha önce aldınız mı yorumlarınızı bekliyorum byy byy J



2 yorum :

  1. Ben set olarak değil single olarak almıştım ve harika işler çıkartıyorlar bu bebekler :) Tekrar almayı ama bu sefer set olarak almayı düşünüyorum :)

    Sevgilerr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. set olarak fiyatı daha uygun geldi eğer elime ulaşır ve beğenirsem bir kaç tane daha alıp satmayı planlıyorum :)))

      Sil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie