19 Haziran 2014 Perşembe

Vintage Witch | NYX Black Label Lipstick


vintage witch
Merhabalar! 

Yazıya geçmeden önce beni dünyalar tatlısı blogunda ağırlayan sevgili Hazel'e teşekkür etmek istiyorum :) Son derece severek okuduğum bir bloggerın sayfasında misafir edilmek çok hoş bir his :) 

Hepimizin artık bildiği üzere bu yazın modası turuncu rujlar. Açıkçası kırmızı, nar çiçeği ve turuncu tonlarına oldum olası bayılırım. Bunda sarı alt tonlu olmamdan ötürü bu renkleri kendime yakıştırmamın da etkisi olabilir :) 

Bu sıralar favorim NYX Black Label Lipstick serisinden Citrine rengi. Oldukça yoğun, hatta neon diyebileceğimiz bir turuncu/narçiçeği rengi kendisi. Tek kat uyguladığınızda bile gerçekten hoş bir narçiçeği tonu elde etmiş oluyorsunuz. Yapısı oldukça opak ve sürümü yumuşak. Fakat her yana bulaşan, insanı çileden çıkaran bir yumuşaklık değil bu, oldukça nazik davranıyor dudağınıza. 
Satin bitişli bir ruj olsa da zaman içerisinde matlığı artıyor. Kötü haber ise dudakları az da olsa kurutması. Ben altında lip balm sürmemi gerektirecek kadar bir kuruluk yaşamasam da bu özelliği eksi hanesine yazıldı. Kokusuysa çok ilginç, keskin bir koku. Gerçekten tanımlayamıyorum, limonu çağrıştırıyor sanki. Ben hemen her türlü kokudan nefret eden ve midesi bulanan, koku hassasiyeti çok yüksek bir insanım fakat nedense bu kokudan rahatsız olmadım. Her ne kadar sürdükten kısa bir süre sonra kokusu uçup gitse de bence koklayarak almakta fayda var. 

Yaptığım kolajda sağ üst köşede bulunan fotoğraf dışarıda, geri kalanlar ise iç mekanda çekildi. Ruju tek kat sürdüm ve yaklaşık 1 saat sonra fotoğraflama imkanı buldum. Bu sebeple esas rengini hakkıyla yansıtabildiğini düşünüyorum.

Umarım yazımdan keyif almışsınızdır. Son bir tüyo, hala çeşitli Douglas'larda bu ruju görüyorum ve fiyatı %70 indirim sebebiyle 10-12 lira gibi bir meblağ oluyor. Aklınızda bulunsun derim :)

Bu arada Yaza Merhaba Çekilişi düzenledim, eğer katılırsanız beni çok sevindirirsiniz.

Hepinize koskocaman öpücükler! :)
*Bu yazı "Misafir Ol Gel Bana" isimli blog tanıtım köşem için
Vintage Witch bloğunun sahibesi tarafından gönderilmiştir.
Kendisine misafirim olduğu için teşekkür ediyorum :)
 Bloğunu takibe almak için tık tık


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie