27 Haziran 2014 Cuma

Bilim Kurgu Dizisi | Defiance

Yok olmuyor bu aralar hiç film yok canım acayip sıkkın J Bende kendimi dizilere verdim.

Beni uzun süredir takip edenler bilirler aşklı meşkli şeylerden hoşlanmam bana bilim kurgu-fantastik-polisiye deyeceksin. Heeeh işte tamda öyle bir dizi daha buldum tabi ki bir Alex değil (Battlestar Galactica demek istedim J)

Dizinin kısaca konuşu şöyle efendim;  gelecek zamanın dünyasında geçen Defiance'ta, insanlar ve uzaylılar arasındaki umutsuz savaş eveeet çok standart ama olsun J

İlk bölümü dün akşam izledim. İlk bölümden bana hitap etmedi L çok büyük beklentim vardı IG’de Dilan demişti ona şimdilik beğendim demiştim ama  sonuna kadar izleyince beni sarmadığını anladım çünkü en az 10 kere durdurup arada başka videolar izledim, banyoya gittim saçımı düzleştirdim falan … Yani beni sarsaydı soluksuz izlerdim J ama şu an bütün izlediğim diziler sezon finali yaptı bu dizi 2 sezondur oynuyor yani vakit geçirmek için izlerim gibi duruyor hem belki birkaç bölüm sonra fikrim değişir J
*Aaa unutmadan söyleyeyim dizinin bir de oyun versiyonu var. Bkz >>

 Defiance
Dizide bir çok karakter yada canlı türü var. Mesela Votanlar, bir süpernova patlaması sonucu kendi güneş sistemleri yok olmuş bunlarsa napsın yüzyıllar süren bir yolculuğun ardından 2013 yılında Dünya’ya ulaşmışlar. Sonra dünyada insanlarla görüşüyorlar bizde burada sizinle yaşayalım diye falan J 

Bir kısım Votan dünyaya gelirken birde uzayda hala gemide uyku halinde olanlarda 2023 yılında bilinmeyen bir sebepten yeryüzüne düşüyor ve bunun sonucunda bu gemide yer alan binlerce Votan hayatını kaybediyor.

Doc Yewll

Sonra bu “gemicik”ten yayılan bazı kimyasallar Dünya’nın dengesi bozuyor. Gezegene yayılan Votanlar’ın bitki ve hayvan türleri, Dünya’dakilerle karışarak korkunç mutasyonlara uğruyor. Sonra bizim insanlarla bu Votanlar anlaşıyor ve 2046 yılında iki tür arasında bir sınır şehri olan Defiance kuruluyor. İşte dizimizin adı da buradan geliyor.

Defiance

İşteee  dizi kısaca böyle..

Bakalım ilerleyen bölümlerde fikrimin değişmesini umuyorum.
Siz bu diziyi izlediniz mi yorumlarınız nedir bakalım J

15 yorum :

  1. ilginç gibi seyredilebilir gerçi benim dizilerimden teen wolfe ve true blood başlıyor ama haftalık yayınlanacağı için çok boş vaktim olacak bana da yeni dizi lazım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen arada izlenebilir :) teen volfe hiç izlemedim, true blood da ilk sezonda kaldım nedense bana hitap etmedi ama hep o başroldeki kız yüzünden ısınamadım :))

      Sil
    2. ama o başroldeki kız kadar diğer karakterlerin de rolleri var hatta bir ara kız hiç görünmedi bile neredeyse :-))

      Sil
    3. ne bileyim soğuttu beni diziden :) belki bir gün yeniden başlarım çok seveni var çünkü

      Sil
  2. Bu aralar bende dizilere sardım :)
    Boncuk gözlüm benim izlememiştim bunu da bende senin gibi aşk dizilerini sevmiyorum ;)
    Bugün yeni bişeylere bakacaktım hoşuma giden okursa söylerim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. söyle söyle ama inşallah yeni diziler olur benim için :)) böyle doğaüstü olaylar falan çok severim ^.^

      Sil
  3. tv denen şey ne olaki? durumundayım bi süredir.
    öpüyorum,mutluhaftasonu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tv bende izlemiyorum ama keşke aynı şeyi pc ve onunla beraber yaşamımı işgal eden internet içinde söyleyebilsem :))
      size de musmutlu hafta sonları ^.^

      Sil
  4. Ben Orange Is The New Blcak'e takılıyorum bu aralar
    Şöyle kafa dağıtıcı, eğlendirici birşeyler izlemek istedim.
    Güzel, keyifli bir dizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inceleyim bakalım bende :) birde dominion var oda güzel meleklerin insanlara açtığı savaşla ilgili :)

      Sil
    2. Güzele benziyor. Bugün bakıyorum ben de ona

      Sil
  5. Ben senin caninin neden sikkin oldugunu bilmiyorum ama uzuldum. Umarim cok onemli bir sey degildir canini sikan sey, lutfen dikkat et kendine. Bu yorumu sana yazarken seninle ilgili hissettigim bir seyi de yazmadan gecemiycem; su anda canini sikan sey icin cok olumsuz bir enerji var etrafinda, kendini kastigin konu sen ne kadar kasarsan kas zamani gelmeden olmayacak. Olacak ama o zaman, senin istedigin zaman degil. Senin bu tip enerji olaylarina falan cok inanmadigini biliyorum ama ben yine de yazmadan gidemedim eski ev sahibime. Boncuk boncuk gozlerin acilmistir simdi sinirden degil mi? Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ne güzel bir yorum olmuş ve sonunda dediğiniz gibi gözlerimi pörtleterek okudum yorumu :))
      Enerji olayına inanırım ama buradan nasıl hissettiniz bravo doğrusu şu an canımı sıkan değilde olmasını istediğim bir konu var ve zamanı bekliyorum benim için çok önemli :)) öpüyorum sizi kocaman ^.^

      Sil
  6. ben bakmıştım bir ama bu tarz diizler bana göre değil sanki. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzay, bilim kurgu oldu mu kaçırmam ama bende pek beğenmedim doğrusu :)

      Sil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie