17 Haziran 2014 Salı

Cosmed Nem Maskesi (Moisturizing Vanilla Mask) Deneyimi

Yeni bir günden merhaba,

Uzun süredir güzellik ( makyaj- cilt bakım vs ) yazısı yazmadığımı fark ettim, dedim geçenlerde ilk kez denediğim bir maske var onu anlatayım sizlere J

Yazıma geçmeden önce bu maske aşağıdaki tatlı pembiş kutuyla Sevgili blogger arkadaşım Ekin’den geldi. Kendisine bir kez buradan teşekkür etmiş olayım ve hemen maskeye geçeyim :***

Ekin'in bloğuna uğramayı unutmayın   palatosun.blogspot.com.tr  
HEDİYE PAKETİM
Buradaki linki kullanarak Cosmed ürünlerinin satış noktalarını görebilirsiniz. 

Cosmed Nem Maskesi
*Ürün paraben ve alkol içermiyor.
*1 kutuda 5 ml x 20 adet saşe maske çıkıyor.
*Hayvan deneyleri yapıp yapmadığını bilmiyorum. İnternet sayfalarında açıklama göremedim.
*Ancak vizyonlarında“Saygın üniversiteler tarafından test edilmiş ve onaylanmış güvenilir ürünler sunmak”  olduğundan deney yaptıkları kanaatindeyim.

Cosmed Nem Maskesi (Moisturizing Vanilla Mask) Deneyimi

Maske şasesini ilk açtığımda bozulmuş diye düşündüm hemen internette aradım gördüm ki yapısı böyleymiş J Kokusu ve yapısı çok güzel, 15 dk sonrasında yüzüm yumuşacık oldu. Maske kesinlikle kuru ciltler için yani yağlı yada karma ciltlerin seveceği bir ürün değil.
Ben memnun kaldım, deney yapmayan bir marka ise alabilirim J

Siz hiç bu maskeyi denediniz mi yada deney konusunda bilginiz var mı yorumlarınızı bekliyorum..

6 yorum :

  1. Bu maskeyi bana bu haftasonu discotopu blogunun sahibesi shewgy hediye etti, merak ediyordum ben de, seveni de var sevmeyeni de, hassas ciltte ne yapar acaba, sizde görünce ben de bir deneyeyim dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende 1 kez denedim hassas cildim çok yok ama genelde maskeler kaşıntı yapar bende bu yapmadı ama tabi 1 kez denedim :)

      Sil
  2. Kuru ciltler içinse denemek lazım :))
    Teşekkür ederim önerin için boncuk gözlüm :*

    YanıtlaSil
  3. Benim cildim karmadan kuruya dönük bu aralar :)
    Bu tarz maskeleri zaman zaman seviyorum :)

    YanıtlaSil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie