9 Haziran 2014 Pazartesi

Günlük Hayattan Kesitler #2 | Yardımlaşma

Özel sektör çok yorucu be kardeş !! Eve gelince de evin derdi başlıyor; yok ütüsü, bulaşığı, yemeği, temizliği bitmiyor… Gün içinde cins cins insanlarla konuşuyorsun, prim almak için canla başla çalışıyorsun eve gelince de iş var insan bunalıyor…

Böyle zamanlarda Ozan'cım bana yardımcı oluyor. Perde mi yıkandı takacak kişi belli, yatak çarşafları mı değişecek anında yanımda, bulaşık makinası mı boşaltılacak Mr. Muscle gibi hemen yardıma gelir. Yorulmama kıyamaz bir tanecik sevgilim :) (Burada yazar maşallah beklentisindedir)

Özellikle birden fazla kişiye ihtiyaç duyulduğu işler vardır.

Mesela bezelye ayıklama

Bir başka şeyde tabiî ki mantı sıkmaca 



Yardımlaşmak güzeldir, hem işler daha kolay biter size beraber geçirmeniz için bol bol vakit kalır.


Eşleriniz size hangi konularsa yardımcı oluyor bakalım, zoraki yaptığı ya da içinden gelerek yaptığı neler var ?

30 yorum :

  1. Kesinlikle canım inan yardımlaşmak kesinlikle şart, Tamamen kadınların üzerine yıkılmamalı, Benim eşimde zamanı olduğu vakit yardımcı olur,,
    Akşam tepeleme ütüm var yapılacak,İnan kara kara düşünüyorum,
    Artık yapmam lazım:)))Kocamın giyecek t-shirt ü kalmadı :)))))Gerisini sen düşün:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh ahh ütü bende de var bu hafta sonu şehir dışındaydık zaten daha yıkanacaklar var ütülenecekler :(( ühüü ühüüüü çok iyi anlıyorum :****

      Sil
  2. Ne kadar şanslısın sen öyle (: Nazara pek inanmam ama maşallah diyim yine de (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler İrem :)) nazara inan ama benim çok değer mesela :***

      Sil
  3. Valla İrem'ciğime katılıyorum maşallah diyeyim ben inanıyorum nazara (inan kız valla nazar var, üstelik yaş, baş, cinsiyet dinlemiyor kediye bile değiyor)tüm kocalara örnek olsun:)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım katılıyorum benim nazarım çok değer kendimden korkuyorum valla bazen :) arkadaşlar Hazel sakın baak beğendiysen söyleme nolur diyorlar :)) yabancı filmlerde şeytanları kovmak için haç işareti yaparlar ya karşısındakine öyle yapıp dalga geçiyorlar :))

      Sil
  4. maşallah,maşallah,maşallah
    hayat böyle güzel işte:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Allah sevdiklerimizle beraber uzuuun ömürler nasip etsin diyelim :** Hayat kısa her anın tadını çıkarmak gerek demi ama mantı sıkmak kadar sıkıcı bir iş olsa bile beraber yapınca her şey daha kolay :)

      Sil
  5. Önce kocaman bir maşallah diyeyim size benim eşimde evde aklına ne gelirse yardım edilmesi yada yapılması gereken yapar ve yardım eder sağolsun ikiletmez bile eşlerimiz bu yönden birbirlerine benziyorlar Hazel, benimkine de maşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende size maşallah diyeyim :)) Eline mi yapışacak sonuçta aynı evde yaşıyoruz biz birbirimize yardım etmezsek kim yapacak bazı tanıdıklarım var her şeyi eşinden bekliyorlar uyuz ediyorlar beni kalk kendin al diyesim geliyor :))

      Sil
  6. Heey maşallah diyelim boncuk gözlüm nazar değmesin size :))
    Düşüneyim bakalım eşim ne konuda yardımcı oluyo :))
    Buldum buldum yok ki :D
    Ay yerim seni hep çoook mutlu, huzurlu ve sağlıklı olun :))
    Öpüyorum seni kocaman :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahah canım Allah sana da ileride işlerinde yardımcı olan bir eş nasip etsin diyelim :)))
      Güzel dileklerin için de teşekkür ederim :****

      Sil
  7. öncelikle tebrik ediyorum...yanlış anlaşma olmasın seni değil... heheh..biliyorum bir anda şok oldun ama bak açıklıyim..senin için sadece sevinebilir; mutlu olabilirim bu yardımı aldığın için..zira kadınları yükü çok ağır ve bu yardımı hak ediyolar..ama bunu görüp de eşine destek verebilecek karakterde ve cesarette olabilen erkeğe şapka çıkartırım; tebrik ederim ben..cesaret dedim; evet bu bir cesaret işidir zira biz türk milleti olaraka ERKEK ERKEK bir toplumuz..bu işleri kendimize,oğlumuza,kardeşimize yakıştıramayız bir türlü..işte bu yüzden canım ;)))

    bana gelince..maşallah bu konuda çok şanslıyım...eşim bir yemek yapamaz evet...pazara markete gidip de meyve ve sebzenin iyisini seçemez,mangal yakamaz evet... ancak; ben nezaman istesem bulaşık makinemi boşaltır; balkonları yıkar avizelerimi siler..yani benim boyun rahatsızlığımdan dolayı yapamadığım işlerimi yapar... bir de kahvaltı etmekten nefret ettiğim için bana kahvaltı hazırlar... ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olsun ha beni tebrik etmişsin ha eşimi biz bir takımız :))
      Evet aynen her işi yapamaz ama yapabildiği şeyden de kaçmaz, mesela geçenlerde salatayı sen yap dedim yaptı sağ olsun ama bir marul yıkaması vardı ki yer gök su oldu :) dedim canım bir daha ki sefere ben yıkarım sen sadece doğra :)))
      Ne yazık ki millet olarak aman erkek onu yapmaz bunu yapmaz dediğimiz çok şey var ama görüyoruz ki yabancı toplumlarda her şey ortaklaşa paylaşılarak yapılıyor mesela youtube da izlediğim bir aile var günlük yaşamlarını videoya çekiyorlar 15 dk'lık videolar yüklüyorlar. biri 2 biri de bir kaça aylık bebekleri var banyo işi çocuklarla oynama vs babanın görevi bazen yemek yapıyor bazen evi süpürüyor ve ailecek kaliteli zaman geçirebiliyorlar :) izlemek isterseniz youtubeda SACCONEJOLYs olarak geçiyorlar. ( Bazen ne iş yapıyorlar diye düşünüyorum ama işleri yok :) )
      Rahatsızlığınız için geçmiş olsun ama bakın eşiniz yardım ediyor şanslısınız bir de anlayışsız olduğunu düşünsenize :(

      Sil
  8. Ay maşallah size yahu. Kocacım keşke görse okusa burayı. Ay günahını mı alıyorum acaba adamımın. Haftasonları ben çalışıp oda evde olduğu için bazen eve bir gelirim ki bal dök yala. Bi ütüyü yapmıyor o kadarına da artık yap diyemem herhalde :)
    Tuğçem'den Sevgilerle... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy yok günahı almayın neler yapıyormuş baksanıza :)) ütüyü de yapmasın bir zahmet onu ben yaparım :))

      Sil
  9. Maşallah :) Mantıyı görünce yazının ana fikrini unutup biraz düşünmüş olabilirim :D Saat 5 oldu napayım acıktım :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende acıktım zaten 50 milyonuncu kez rejime başladım çok açııım bende :) olsaydı yerdik ama o gün hepsi bitti :(

      Sil
  10. Hazelciğim maşallah diyorum, Allah nazardan saklasın. Benim eşim ev işlerine kesinlikle yardım etmez. Bu yüzden çok şanslısın. Allah mutluluğunuzu daim etsim. Çok öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demek ki yardım etmeye gerek yok her şeyi siz bitiriyorsunuz :)) belki biraz yapmasanız yardım eder :))
      bende çok öpüyorum kocaman hemde :***

      Sil
  11. Hazellllll... hemen cevap yazmanı bekliyorum çünkü seni mimledim. Bakalım sorulara sen nasıl cevap vereceksin. Çok merak ediyorum. Bekliyooooooruuuuummmmm....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapmam gereken 4 tane mim daha var biraz ara verdim :)) ama hemen okumaya geleyim en kısa sürede de mimi yazarım :))

      Sil
  12. Henüz ailemle yaşadığımdan babamın katkılarından bahsedebilirim :) annemden daha esnek çalıştığı için yemeklerimizi yapar, mutfağımızı toplar. Bazen ani temizlik yapacağımız zamanlar süpürge yapar, balkonu yıkar, yerleri vileda ile temizler :)) Bu arada maşallah Ozanla sana :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel :) Babam ev süpürmez ama bize çay koyar getirir meyve soyar bazen de sabah kahvaltısında menemen yapar çok güzel :)) Allah uzun ömür versin hepsine :))
      Umarım baban gibi birini bulursun :)))

      Sil
  13. canım maşallah. Benimki de aynı. Mantı kapatır, sarma sarar, sigara böreği sarar iyiki varlar

    YanıtlaSil
  14. Ah ah benim Babam böyle çok calismazken nasil is yardım ardi. Simdi isler anneme kaldi ev.çöpe dondu :D babamin evde kalip annemin calistigi zamanlari ariyorum. Söylemesi ayip bi hamsi bugulama yapar ki allaaaaah :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Off off bak babamda hamsi buğulama güzel yapar demek ki hamsi buğulama erkek işi :)))

      Sil
  15. Camlar, ütüler, süpürge, vileda ve banyo temizliği kocimden diğerleri ortak :) sanırım kendi yaptıklarımı saymalıymışım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wuhuuu süpermiş nazar değmesin :) Ütü keşke bilse Ozan yaa ama hayatta yapamaz :((
      Sende bu arada çay kahve yap bir güzel dinlen pek bir şey kalmamış ki Gözde yaa :)))

      Sil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie