12 Haziran 2014 Perşembe

Müptezel | Merhaba

MÜPTEZEL

Ben Müptezel bloğunun sahibi Selma.. Henüz yeni sayılırım ama Hazel gibi insanlar tanıdım ( ki ben çok beğendim sizi bilmem de :) ) maksat yakınlık olsun trafik bolca olsun diye misafir olmak istedim bloğuna..  Bu yazının herhangi bir öğreticiliği yada öneri olacağını sanmıyorum ama mutluluğumu yazıya dökmek istedim. 
Kaygılarımı mutsuzluklarımı bilin biraz tanıyın istedim.  Hepiniz bilirsiniz belki Blog açmak zor gelir başlarda, ki bana aylar önce çalıştığım arkadaşımın sürekli teşvik etmesiyle cesaret bulup girdim blog dünyasına. Biraz destekle açılan bir blog bende ki.. Ciddiyim kendi başına pek bir iş sonuçlandıran biri değilim en azından değildim 
Bloğu açtık ama yazdıklarımı ben bile bir daha okumuyor hatta utanıyorken başkalarının önüne nasıl sunacaktım bilmiyordum. Bir de " ya beni takip eden seven kimse olmazsa ? " düşüncesiyle yazamadım bir süre..Bunu nasıl düzelttim bilmem ama şahane insanlar tanımaya başladım.. Örneklerinden olan birinin de bloğuna yazıyorum şuanda..

Blog sayesinde birçok alanda bilgim arttı. Artık daha çok yazmak istiyorum daha fazla paylaşıp görmek istiyordum bu sayede gezi merakım arttı o kadar ki gezimanya' dan tur takipleri yapmaya başladım. Sürekli yeni yerler görenleri paylaşanları kıskanıyorum ben de gitmeliyim bende görmeliyim diyorum. Ha bu kıskanma kötü mana da değil mutlu oluyorum onlar gezdikçe de :) 

O kadar güzel paylaşımları olan bloglar var ki her konu da imrendirircesine takip ettiriyorlar kendilerini :) Bu sayede hali hazırda var olan fotoğrafçılık merakımı alevlendirdiler ama henüz makine sahibi değilim kendimce ufak şeyler yapıyorum, paylaşım konusunda henüz açılmadım ama zamanla o da olur. Malum paylaşılanlar görüldükçe imreniyorum :) 
Demem o ki blog dünyası çok geniş her telden çalıyor resmen ve başlangıç ürkütücü eğer blog sahibiyseniz hele de yeniyseniz bu biraz sıkıntılı gibi görünebilir, ama değer. Buradaki arkadaşlık ve yazanların sıcaklığı gayet güzel ayrıca kimsenin kimseyi yediği yok. (Egoları tavan yapmış arkadaşları katmıyorum elbet içine..) Gelin sizde yazın takipte olacağız..


*Bu yazı "Misafir Ol Gel Bana" isimli blog tanıtım köşem için
Müptezel bloğunun sahibi Sevgili Selma tarafından gönderilmiştir.

Kendisine misafirim olduğu için teşekkür ediyorum :)

10 yorum :

  1. Blog dünyası diğer sosyal medyalardan farklı...İlk başlarda kendin çalıp kendin oynuyormuşsun hissi veriyor insana...Yabancı hissediyorsun kendini buralarda zamanla bir bakmışsın her şey değişmiş,güzel arkadaşlar edinmişsin...İlk günlerde vazgeçilmezse blogdan sonrası çok keyifli...İyiki açmışsın blogunu;)Sevgiler Müptezel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizler olmasanız bu kadar güzel kalpli olmasanız ben bu sekilde açılamazdim :))

      Sil
  2. Hazel senin kadar kendiyle barışık blog azdır herhalde başka arkadaşlarına şans tanımandan bahsediyorum senin sayende hem çok güzel bloglarla tanışıyoruz hem de onların işini biraz daha kolaylaştırmış oluyorsun onların adına çok teşekkür Selmacım aynı kaygıları bende yaşamıştım ama şimdi iyi ki açmışım diyorum çünkü sizin gibi güzel insanlar tanıdım senin bloğunu tanımış olmaktan da çok mutluyum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende iyiki sizin gibi kafa dengi bir sürü güzel insanla tanıştım, çok şanslıyım :)

      Sil
    2. Hazel ayrı tanımam prk ama o kadar sıcak ki yakınlığı görmek için bir çaba gerekmiyor varlığı yetiyor;)
      Iyi ki blog acmisim ki böyle insanlar tanıdım:)

      Sil
  3. Ne güzel anlatmışsın :))
    Blogdaki ilk yazıların biraz acemice olması bence daha güzel değişim hergün artıyo benimkiler fenaydı düz yazı sadece :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama ben bu durumu hala yaşıyorum onu napcaz :)))

      Sil
    2. Hep böyle düşüneceğimize eminim :))

      Sil
  4. Ben Müptezel'i cok seviyorum. Ne hos olmus misafir olmasi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selma çok tatlı birisi gerçekten içten yazıları var bende keyifle okuyorum :)

      Sil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie