18 Haziran 2014 Çarşamba

Günlük Hayattan Kesitler #4 | Koton ve Kemal Tanca

Serin bir İstanbul gününden merhabalar ^.^

Cumartesi ya da Pazar günü tam hatırlamıyorum eşimle İKEA’ya gittik aldıklarımı zaten IG paylaştım ama IG olmayan takipçilerim için bir yazı hazırlamak istedim. Gerçi İKEA alışverişini bir sonraki yazıda paylaşacağım şimdi ki ise Koton ve Kemal Tanca’dan aldıklarımla ilgili J

 Koton ve Kemal Tanca

Ne zamandır böyle bir pantolon almak istiyordum rengi de tam istediğim olunca hemen deneyip 1 tane aldım (Ümraniye Meydan AVM Koton) her zamanki gibi paça boyunu kısaltmam gerekiyor (hmm birde dar kesim bir pantolon),  ayakkabı ise sezonda 240 TL küsürmüş ben 60 TL’ye aldım (Ümraniye Meydan AVM Kemal Tanca Outlet Mağazası)
 Koton ve Kemal Tanca
İş yerinde kot pantolon sadece Cuma günü giyiyordum ama dayanamadım bugün giydim. Genellikle laciverte alta beyaz üstü yakıştırıyorum. Üzerimde ki gömlek Eskişehir’de ki ALİ mağazasından.

bugün ne giydim
İmitasyon takıya alerjim var ama yine de ayda bir falan bir şeyler takıyorum. Bugünkü takılarda yine Eskişehir’de Doktorlar Caddesinden. Mağazanın adını hatırlamıyorum L

Hatırladığım kadarıyla fiyatları;
Gömlek 17.00 TL
Küpe 3.50 TL
Kolye 3.50 TL

kolye ve küpe


Hadi yazmışken bugünkü makyajımda kullandıklarımı da yazayım;
Kryolan (Supracolor) Fondöten
Essence All About Cupcake Ruj
The Balm Meri Lou Aydınlatıcı (far olarak da kullanıldı)
Rimmel London 291 Urban Princess Oje

Tahmin ettiğimden uzun bir yazı oldu J
Vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim ^.^

14 yorum :

  1. Çok tatlı görünüyorsun canım, çok güzel şeyler almışsın iyi günlerde kullan. Çok yakışmış takılar da arada da olsa tak bence de bu arada çekilişin için yaptığım yorum geldi mi bilmiyorum. Sevgiler Hazel'ciğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk kez bende bir pant. duruşunu sevdim :)) takıları özellikle bir sizde birde Melis'te görüyorum yaa dedim yeter azıcık bende takayım ilham kaynağım oldunuz yani :))
      Çekiliş yorumlarını kontrol ettim ama sizden gelen bir yorum olmamış ..

      Sil
  2. Her ne akdar ayakkabılar tarzım olmasa da gayet güzelmiş :)
    Koton kot pantolondan sürekli sorun yaşadım ben 3 pantolon değişimi derken bir daha kotonda pantolon olmadı benim için..
    Ayrıca takılarına bayıldım çok güzeller :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) spor mu seviyorsun, aslında denesen seversin belki..
      Koton'dan bende aksine hiç sorun yaşamadım ama mesela GAP'ten bir tane aldım aldığıma alacağıma bin pişmanım o kadar bollaştı ki içine benden 3 tane sığar :((

      Sil
  3. sen ne yapsan yakışır:)
    güzel olunca ne farkeder:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Zaten güzelsin sana ne yakışmaz ki Hazelciğim..:))
    Ayakkabı hastası biri olarak ayakkabılarına bittim bayıldım.. Hepsini çok güzel günlerde kullan inşallah..:))

    YanıtlaSil
  5. takılara ayrıca bayıldım
    güle güle kullan hepsini yakın zamanda Eskişehire gideceğim
    neler yapmalı etmeli tavsiyelerini bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy ne güzel :)) blogda eskişehir yaz zaten çıkacak karşına :)
      kaç gün kalacağına da bağlı ama ilk aklıma gelenler;
      Odunpazarı evlerini gez, Atlıhan Lüle taşı El sanatları çarşısına gidin, aynı yerdeler zaten
      Yine odunpazarında Kurşunlu camii ve küllüye var orda da lüle taşları var yine hemen yakında bal mumu müzesi var,
      sonra Sazova Parkına gidebilirsiniz, Kent Park var gidebileceğiz bir de hamama gidin fırsat kalırsa :)

      Sil
  6. Cook guzelsin Hazelcigim :)
    Ayakkabilara ve kupeye ayri bir bayildim
    opuyorum seni :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumun için teşekkür ederim..
      bende seni öpüyorum :))

      Sil
  7. Çook güzelsin (:
    Güle güle kullan hepsini (:

    YanıtlaSil
  8. Çok yakışmış çook güzel olmuşsun :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kombini bende sevdim :) çok teşekkürler

      Sil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie