23 Haziran 2014 Pazartesi

Günlük Hayattan Kesitler #5 | Bebek Odası Dekorasyonu

Güzel bir İstanbul sabahından merhaba ^.^

Ortada fol yok yumurta yok ama beni bir dekorasyon heyecanı sardı… Son günlerde deli gibi dekorasyon bloglarını takip ediyorum en yeni takip ettiğim ise inspirationsathome bloğu oldu. Kendisine de yorum bıraktım zaten fotoğrafları ilk gördüğümde yabancı bir blog sandım ama değilmiş :) Kendisinin tarzına bayıldım evlenirken aldığım tüm eşyaları çöpe atma isteği uyandırdı bende kendisi :) Ne yapacağımı bilemiyorum tabiî ki eşyalarımı atmam söz konusu olamaz ama bebek odası için en azından ne tarz mobilya seçimleri yapacağıma yardımcı oldu….

Evet ortada henüz olmayan bir bebek var ama odasını şimdiden tasarladım sayılır.. İnternette inanılmaz sayıda tarz odalar var. Bu sefer ilk hatama düşüp koyu renk mobilya almayacağım. Kesinlikle kız olsun erkek olsun fark etmez eşyalar beyaz olacak o kadar :)
Neyse henüz çok erken Allah nasip ederse bebek istiyoruz biliyorsunuz, işte bende istediğim tarzdaki odalardan birkaç derleme yaptım (hepsi alıntı tabiî ki)

Görsel buradan alındı

Görsel buradan alındı

Görsel buradan alındı

Görsel buradan alındı

Görsel buradan alındı


Görsel buradan alındı


Görsel buradan alındı

Az çok bunlar gibi olsun istiyorum ama yatak olarak bu şekilde beşik değilde İKEA’dan aşağıdaki yataktan almayı planlıyoruz. Ön tarafına da ekstra bir parça yaptırarak kullanılabilir. Açılır olduğundan ileri ki yıllarda da çok rahat kullanılacaktır.
Görsel buradan alındı



Aklımda daha çok şey var ama şimdilik ana kalemler bunlar. Gardırop mesela hemen lazım olur mu İKEA’da yukarıdaki seriye ait bir model vardı üretimden kalmış L .. zaten oda da çok geniş değil amaaan işte neyse bakalım artık bunları düşünmek için bol bol vaktim olacak J

İçinizde birçoğunuzun anne olduğunu yada anne adayı olduğunu düşünüyorum sizlerin önerileri nedir bebek odası nasıl olmalı, nelere dikkat edilmelidir yorumlarınızı bekliyorum 
Görüşmek üzere :***
*Çekilişim devam ediyor katılmayı ve paylaşmayı unutmayın.
Bu yolculuk için 2.bir blog açtım. Şöyle buyurun efendim >>>> Tık Tık

36 yorum :

  1. Beyaz gerçekten daha güzel duruyo ve huzur veriyo ;)
    Fikir veremem tabi ama seçimlerini çok sevdim :)
    Boncuk gözlüm inşallah bebeğiniz sağlıklı doğar ve size mutlu huzurlu bir ömür getirir :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah tatlım :)
      beyaz güzel duruyor ileride evleneceğin zaman beyaz seç mobilyalarını :)

      Sil
  2. Allah gönlüne göre versin güzellik:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin :)) Hep kızım olsun istemişimdir ama bu işe girişince sağlıklı olsun diye düşünüyormuş insan :)

      Sil
  3. Secimler cok zevkli.Insanin yeniden cocuk sahibi olma istegi geliyor :)

    Herseyin hayirlisi olsun.Kisa zamanda dilegininin gerceklesmesini dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar çok çeşit varki iyice kafam karıştı :)
      Belki sizde bir kardeş daha düşünebilirsiniz :)) Gerçi kaç çocuğunuz var bilmiyorum ama ben tek çocuğum eşim tek çocuk... yani (Allah nasip ederse) çocuğumuzun ne halası ne teyze amca dayı hiç bir şeyi olmayacak :(

      Sil
  4. Canım benim Allah gönlüne göre versin. Bu arada beyaz cinsiyet gözetmeyen bir renk olduğu için mükemmel olur. Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet o açıdan hiç bakmamıştım :)) doğru söylüyorsunuz hem oda da küçük daha ferah gösterir :)

      Sil
  5. Sen bebek için ben yakında evleneceğim için dekorasyona sarmış durumdayız galiba..Artık bu konuda profesyonel oldum sanırım :) şaka bir yana hayal gücü inanılmaz bir şey ve insanın ağzını açık bırakacak şeyler var internette..arşivim deli gibi evin her odasıyla ilgili dekorasyon fotolarıyla dolu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa hadi tebrik ederim o halde :) aayy ne zordur şimdi eşya beğenmesi bilirim. Dekorasyon bloglarını gördükçe aldığım eşyalardan çok pişman oldum keşke beyaz renk alsaymışım evi hem daha ferah hem daha temiz gösteriyor :))

      Sil
    2. Ama beyaz çok zordur, kiri belli eder..ben de mavi tonları düşünüyorum umarım mantıklı bir seçim olur..teşekkür ederim :)

      Sil
  6. bebek odası için güzel seçimler ama o açık renkler bebek doğduktan 2 yıl sonra çikolata ve pastel boyaya ile renklenecek :)) tabi oda işin güzel tarafı. büyüsünde renklendirsdin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa evet bak ben hiç düşünmedim o konuyu ^.^ napalım yaa boyasın kuzucuuuum :))

      Sil
  7. ama anne olmayı düşünüyosun ya iştee ondan. senin bebek zamanın gelmiş ama di miii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha gelmiş demi :) zamanım inşallah olur :)

      Sil
  8. ya baksana, bi arkadaşımız var, çokomell, blogu da;http://burdabanakadarvar.blogspot.com.tr/
    izleyiciler gadget'ını düzeltemiyor. bana söyledi. ben de yolunu gösterdim ama olmadı.
    sen yardım edebilir misin hemencecik pliiz :) blogundan yaz olmazsa bak mail adresi de var. nolur ama, olur muuu :)
    bi de bana sölersin olur mu, sorun çözülünceee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hangi yolu önerdin ? onu söylemeyim bende

      Sil
    2. İzleyiciler şeysi yine bozulmuştu, bazı bloglarda da hala bozuk olduğunu görüyorum. Ben düzelttim sanırım tekrar bozulmazsa. Ne yaptığımı anlatayım da belki sizde de işe yarar. Şimdi kumanda panelinden "Ayarlar" kısmına gidiyoruz, "Temel" sekmesinde blog başlığını düzenle diyoruz. Herhangi bir harf veya nokta falan ekleyip kaydediyoruz sonra başlığı düzenle diyip tekrar eski haline getiriyoruz. Düzeliyor :) Ne kadar saçma ama işe yaradı :D Tekrar bozulmazsa, umarım, inşallah.. :) Sizde de işe yarar umarım. Niye böyle şeyler oluyorsa. Çok can sıkıcı..

      bak ben bunu önerdim. ben böle düzelttim. ama o düzeltemedi. belki de bu açıklama ona yetersiz geldi.

      hadiii sen yardım etsene onaaaa amaa pliiz pliiz :)

      Sil
    3. evet doğru anlatmışsın aferin sana :))
      mail attım kendisine belki yapamamıştır bilemiyorum bir geri dönüş yapsın bakalım olmazsa zaten başka çare yok google+ a geçmesi gerek ya da ayrı bir kod vereceğim o şekilde yapacak :)

      Sil
  9. bu bir, bir de ikinci sorun var, bak son yazımda, "konser düğün sarma" yazımda havva peynirci arkadaşın sorunu var. panelde yazıları göremiyomuş, sadece son yazı gözüküyormuş, bu sorun bi arkadaşta daha var. melek bahar, göndereni bilinmiyor blogu. onlara da yardım edebilir misin lüfteeen :) çözünce bana da söle ama olar mı amaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef bu genel bir sıkıntı herkeste var. Benim fikrim bloglovini kullanmaya zorlamak için yapılıyor bir ara hatırlarsın herkes bloglovine geçiyordu ben tüm yazıları bloglovinden takip ediyorum herkese bunu öneririm :))

      Sil
    2. ya baksana, bunu havva peynirci'ye gidip söleyebilir misin ama nolur ya. gugıla havva peynirci yaz gelir, tanırsın belki zaten. belki içi daha rahat olur. bir de melek bahar, göndereni bilinmiyor. nolur ama hadi sen yaparsın ki. onlar da çok tatlı insanlar kii :)

      Sil
    3. aaheah Havva'yı biliyorum oda beni biliyor :)) söylerim merak etme

      Sil
    4. tamam. çokomell çok tatlıdır, o en eski arkadaşlarımdan yaa. cevap verir. bak son yazısında sölüyo, vodafonda çalışıyo :) telefondan giriyo bloga filan :) olur hadi işallah. tenk yuuu :) eh bi süre sona sen de baby shower diş buğdayı blogçusu olcaksıın :)

      Sil
    5. ahahaha delisin sen :)) evet öyle olucam inşallah bakalım daha bişi yok :))

      Sil
    6. cancanlarım benim teşekkür ediyorummm ve muuuahhhh size
      valla bırakacaktım blogerlığı falan az kaldı
      sevgiler

      Sil
  10. Çok güzel çok cici bebek odaları bunlar, beyazın büyüsü hiçbir şeyde yok sanki, umarım biran evvel bebek sahibi olur ve gönlüne göre döşersin odasını, sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :))
      Aynen çok güzel duruyor ama tabi kolay kirlenecek olması da eksisi :( napalım artık iş başa düşünce ne seçim yaparız bilemiyorum :) güzel yorumun için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  11. Her şey gönlüne göre olsun canım hepsi bir birinden güzel...Beyazın sadeliği ve temizliği...sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok teşekkür ederim, inşallah bakalım bekliyoruz ^.^

      Sil
  12. Benim minik oğlumun odası da beyaz, çok aydınlık duruyor. Bir dolu renkli materyali olacağını düşünürsen beyaz mobilyalarla iç içe oluşu göze çok hoş geliyor. Oyuncaklar için de genişçe bir yer bırakmalı. Oyuncak saklama üniteleri var, ikea'da da bulabilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen zaten İkea'ya gidince kendimi kaybedicem sanırım :)) dolayısıyla Ozan'da :)

      Sil
  13. İster kız olsun, ister erkek olsun beyazın masumiyeti tam onlara göre. Bu yüzden renk tercihiniz ve dekorasyonlara bayıldım :). Cinsiyete göre mavi, pembe ayrıntılar eklenebilir hem:). Allah gönlünüze göre versin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Gizli Özne :))
      Çok doğru dedin masumiyeti tam onlara göre henüz dünyanın kirliliğine bulaşmamış temiz kalplerine uygun bir renk :)

      Sil
  14. 6. görseli daha çok beğendim tabi daha çoook bakarız .. ama dümdüz de beyaz soğuk oluyor benden söylemesi aralara hareket katmak lazım.. duvarlar falan çok işin var çok :DD

    YanıtlaSil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie