13 Mayıs 2013 Pazartesi

Brandıum Avm Küçük Alışveriş

Merhabalar,

Bir önceki yazımı okuduysanız Brandium AVM'ye gitmiştik. Bilmeyenler için söyleyeyim İstanbul Anadolu Yakası'nda (benim bildiğim tek) H&M orada var. Başka hangi mağazalar var merak edenler Tık Tık yapabilirsiniz.

Bu AVM bana diğerlerine göre oldukça büyük geldi. İçi çok ferah yaya akışı için gerçekten büyük koridorlar var tıkış tıkış yürümüyorsunuz.

Uzun lafın kısası eşimle alışveriş maceram kısa sürdü tabi ki ona bu cicileri aldık. Bordo rengi de çok güzeldi belki onu da ben kendime alırım...




Bende kendime aşağıdaki iki parça giysiyi alabildim. Giyinme kabinlerinin sırası neredeyse kapıya gelecekti çok beğendiğim bir kaç pantolon ve bluzu deneyemedim. Üzerime geçirerek bakabildiğim bir bunlar vardı !

Rengini tam anlayamadım kemik rengi gibi açık pudra gibi :) 80 TL'den 40 TL'ye düşmüştü.
İçinizi tam anlamıyla gösteriyor Allah'tan straplez tüm vücudu saran likralı jiponum var yoksa giyilmez o derece !!

Bunun gibi dantelli giysilere bayılıyorum siyahı da vardı ama yaz için bu renk daha uygun...


Aşağıdaki ise işe giyerken hemen giyip gidebileceğim sıfır kollu yumuşacık kumaşlı bluz.
Tabi ki bununda içine en azından bir atlet tarzı bir şeyler giymeniz gerekiyor. Siyah üzerine beyaz karoları olan deseni var.  Üst kısmı oturuyor hafif belinize doğru daralıyor.
Fiyatı 24.95 TL olması gerek. 52% pamuk, 48% viskoz.40°C'de makinede yıkamaya uygun.
Siyah, beyaz ve sarısı vardı alternatif olarak.


Beğendiğim çok güzel mint yeşili yakası beyaz incili sıfır kol ve yine önü elbiseninki gibi dantelli açık eflatun renkli bluzler vardı. Fiyatları yanlış hatırlamıyorsam 40-50 TL civarıydı ama denemeden alınmazdı kabin kuyruğunu da düşününce hele ki eşim yanımdayken deli işiydi !!

İşte böyle, H&M'in siz hangi ürünlerini seviyorsunuz bakalım ?
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere sevgiler, Hazel.

8 yorum :

  1. Superga almayı bende düşünüyorum. :)
    Aldıklarını güle güle giy canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel bir ayakkabı eşime aldık ama bende istiyorum çok da rahatmış öyle diyor :)

      Sil
  2. Özellikle elbisene bayıldım tatlım. Senin gibi cici bici güle güle giy ;)
    H&M benim de favori mağazalarımdan, Bayrampaşa'daki İstanbul Forum'da da var, girince hiç çıkasım gelmiyor resmen çok cici şeyler oluyor gerçekten ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elbise iyi denk geldi :) istanbul foruma hiç gitmedim ama hangi avm kötü ki cennet bizim için :)

      Sil
  3. Elbiseın fiyatı o kadar uygun ki içimin yagları eridi. Bi izmir'e h&m actıramadık arkadaş. güzel gunlerde kullan.Blogunuda yenı kesfettim bende eklerim sizi.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet nasıl bir duygu iyi bilirim buraya açılmadan önce bende çok üzülüyordum umarım İzmir'e de gelir büyük şehir aslından nasıl yok hayret :)

      Sil
  4. Superganın mürdümü ve kırmızı ay bide moru bayılıyorum <333 Güle güle kullanın canım :)

    YanıtlaSil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie