3 Mayıs 2013 Cuma

Clinique Sparkle Skin Body Exfoliating Cream & Naturals Vanilla& Strawberry Moisturising Body Scrub

Herkese Merhaba,


Vücut peelinglerinde kullandığım 3 ürünü sizlere tanıtmak istiyorum. 

Clinique Sparkle Skin Body Exfoliating Cream

İlk olarak Clinique Sparkle Skin Body Exfoliating Cream'den başlayalım...
Cildinizde ki kuru ve pürüzlü bölgelerde kullanabileceğiniz harika bir peeling. Topuk, dirsek ve dizlerde harika işler çıkarıyor. Kokusu mentol-naneli gibi oldukça ferahlatıcı.  Sevmeyenler olabilir ama ben çok rahatlatıcı buluyorum banyoda buhar etkisiyle nefesimi de açıyor. 
Clinique Sparkle Skin Body Exfoliating Cream

Ürünü 2011 yılında Amerika'dan arkadaşım getirmişti. Sanırım 35 $ gibi bir fiyata almıştım. Burada ki fiyatı sanırım 80-90 TL arası. Ama resimden de gördüğünüz gibi çok bereketli bir ürün aslında bitmesini istemediğim için az kullanıyorum da denebilir. 
Fiyatından dolayı tekrar alacağımı düşünmüyorum ama çok güzel bir ürün. Kesinlikle tavsiye ederim.



avon pealing

Diğer ürünler ise Avon'dan hatırladığım kadarıyla kampanyalı tanıtım fiyatıyla 5 TL'ye aldığım vücut scrubları.

Yapılarından önce kokuları harika. Yemek istiyorum yani ekmeğe sür ye o  derece :)

Vanilyalısı ve çileklisi var. Hala satışta var mı bilmiyorum son kataloglarda hiç görmedim. Yapıları ise oldukça yağlı denebilir.







İçinde Shea yağı, milk proteini ve E vitamini olduğu yazıyor. 
Uygulamadan sonra ciltte bıraktığı his yumuşacık ve kokusu neredeyse 4-5 saat sürüyor.

Evet, kullanıp memnun kaldığım ürünler bunlar, umarım sizde kullanır ve memnun kalırsınız.

Sevgiler, Hazel.


4 yorum :

  1. Clinique'in scrubı çok hoş gözüküyor.. vücudu kuru cilde sahip biri olarak deneyebilirim sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence muhteşem bir ürün hem ferahlatıyor hemde gerçekten peeling etkisi var tavsiye ederim kesinlikle :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. sanırım uzun süredir yok ben hiç göremiyorum kataloglarda :(

      Sil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie