18 Mayıs 2013 Cumartesi

GEÇMİŞTEN BİRKAÇ KARE #1

Merhabalar,

Bahar gelmeden yaz geldi biliyorsunuz ki !!! Artık küresel ısınmanın etkilerini çok daha rahat görebiliyoruz. Her şey allak bullak...
Tam yaz geliyor dendi haydi o zaman yazlık-kışlık yapalım dedim ki yine değişti mevsimler. Hafta sonu hava 25C'lerdeydi t-shirtle dolaştık bu gün işe gelirken neredeyse palto giyecektim üstüme..

Neyse, telefonda bir kaç fotoğraf buldum eşimle benim sonbahardan kalma balık tutma maceralarımız bölüm 1 :) Bu gidişimizde 3-4 tane tutmuştuk. Sonradan acemiliği attık biraz geç oldu ama olsun.

İşte bizim 1 günlük balık tutma maceramızdan birkaç kare... 3-4 balık olunca onları diğer balıkçılara verdik o yüzden fotoğraf çekemedim bir daha ki sefere kovayı da gösteririm :)

Burası büyük ihtimalle Beykoz'un o taraflar hatta bir çok dizide burayı sık sık gösteriyor :)



Bu işten anlayanlar var mı bilmiyorum ama bizim oltalarımız DAM marka. Misinanın oltaya sarılması, çaparilerin düzenlenmesi vs her şeyi eşim yapıyor :) Ben sadece suya atıp balık gelmesini bekliyorum :)

Oltanın iyice derine inmesini sağlayacak ağır kurşunlarda takılıyor. Bir kaç tane de dipteki taşlara taktığım oldu böyle olunca yapılacak tek şey kalıyor misinayı kesmek :( 

Henüz canlı yem kullanmıyoruz bizimkiler sanırım plastik tüylü çaparilerden....



Sizin hafta sonları yapmayı sevdiğiniz hobileriniz neler?
Sevgiler, Hazel.

6 yorum :

  1. Maaşallah..Eğlenceli bir gün olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzeldi gerçekten sık sık gidiyoruz..

      Sil
  2. Ay ne güzelmiş hobiniz. :)
    Çok tatlı gözüküyorsunuz ve çok yakışıyorsunuz ayrıca. :)

    YanıtlaSil
  3. Harikaymış canım;)) balık avı tutkınları için ayrı bir keyif doğrusu:)) hele de şans yaver gitmişse;)))!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki o gün 2-3 tane tutabildik deniz çok dalgalıydı :)) ama ondan sonraki zamanlar 10 kişiye yetecek kadar tuttuk gerçi bir yandan üzülüyorum iğneden çıkaramıyorum ben o işi eşime devrediyorum :)

      Sil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie