17 Mayıs 2013 Cuma

Mıssha Cover Bb Cream




Merhabalar,
Daha önce de bahsettiğim gibi BB krem severlerden değilim. Yaz aylarının gelmesiyle de fondöten de kullanmak istemiyorum ama yüzümde bir şey olsun istiyorum. Bu yüzden nette biraz aradım taradım süper bir bloğa denk geldim çoğunuz belki biliyordur. Buradan Guzzi's World'un bloğunu ziyaret edebilirsiniz. Kendisi de Kore'de yaşadığından belki de bu kadar güzel ve detaylı bilgiler verdiğini düşünüyorum. 

BB krem almışken ve bir zamanlar tüm bloglarda konuşulan bir ürün olan MISSHA'yı denemek istedim.Bende şu anda sadece Diadermine BB krem var onunla ilgili yazıma da şuradan bakabilirsiniz.

Görsel buradan alınmıştır.



Sizler de bu ürünü ya da diğer ürünlerini denemek görmek isterseniz ben buradan temin ettim. Kredi kartı ya da havale ile alabilirsiniz. Ben kapıda nakit ödeme seçeneği ile online alışverişimi yaptım. 
  • Görsel buradan alınmıştır.

  • Satış sayfasında ürünün şu özelliklerde olduğu yazıyor !

  • 1- SPF 42 PA +++ yüksek güneş koruma faktörü 
    2- Kırışıklık kapatıcı ve giderici onarıcı özelliği 
    3- Cilt yaşlanması ve geciktirici özelliği 
    4- Akne /sivilce /leke/onarma ve kapatma özelliği 
    5- Cildi nemlendirme ve hava alma özelliği 
    6- Ortalama 12 saat ciltte kalma etkisi 
    7- Yüzde orta derece kapatma özelligi(bitkisel olduğu)için 
    8- Yüzde temizliğe ihtiyaç duymama özelliği 
    9- Ciltte ki terlemede ve sıcakta akmama özelliği 
    10- Mükemmel bir makyaj altı fondöten krem bazlı özelliği 
    11- Ölü deriyi ve hücreleri yenileme özelliği 
    12- İçeriğindeki inci tozu sayesinde cildi beyazlatma özelliği 
    13- Cildi sıkılaştırma/besleme özelliği 
    14- Cildin canlı parlak ve sağlıklı ışıl ışıl yapma özelliği

Kaşık ne alaka demeyin boyutunu tam olarak görmeniz için bu şekilde :)

Aldığım ürün 23 numara. Buğday tenli ve karma ciltler için uygun versiyonu. 21 numarası stoklarda yoktu ama benimde istediğim 23 numaraydı zaten.
Bir hafta önce hatırlarsınız tüm bloglarda yapılan bir reklam kampanyası vardı Vichy'nin çıkardığı BB krem 40 ml'si 49 TL'idi. Vichy her ne kadar 2 katı ürüne sahip olsa da almışken MISSHA olsun istedim. Ürün 20 ml ve açıkçası yurt dışında satılan fiyatlara göre pahalı. 
Kargo 1 gün içinde elime ulaştı hiç bir sıkıntı yaşamadım.  KDV dahil toplam 30 TL'ye aldım.  Ayrıca kargo parası alınmadı belki de ilk alışverişim diyedir bilemiyorum. 

Bakalım deneyip göreceğim ancak şimdiden seveceğim gibi bir his var içimde :)
Peki sizler Missha'yı kullandınız mı yada neleri kullanıyorsunuz yorumlarınız bekliyorum.
Sevgiler, Hazel

16 yorum :

  1. Ben bb kremlere o kadar karşıydımki ama mecburiyet bana 1 tane aldırttı maalesef :)) Onuda sırf bu kültür turlarında :)) zaman kısıtlı olduğu için sür çık kolaylık mantığıyla aldım. Tercihim garnier'in karma ciltlerinden yana olanıydı.Renk eşitsizliklerini güzel örttü,sivilcelenme olmadı,vıcık vıcıkta yapmadı. 4-5 saatten sonra şöyle bi yenilemek gerekiyor. asla cildi iyleştirici, bilmemnelere iyi geldiği yönündeki şeylerin doğru olacağını sanmıyorum. Sadece fondöten amaçlı kullanmıştım Normalde fondöten sürünce öylece bırakırsam ruh gibi oluyorum allık rimel ruj far mutlaka sürmem gerekiyor. Ama bb krem sadece görünümü düzelttiği için ekstra böyle şeyler sürmem gerekmiyor o yüzdende rahat. Ama garnierden kapatıcılıktan başka bişey beklemediğim kesin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapatıcılık anlamında haklısın Missha'yı şöyle bir denedim Tırtt !! ):

      Sil
  2. Oysaki missha en övüleni bb kremler arasında. Ama şuda olabilir kapatıcılıta iddaalı değildirde diğer vaatleri iyi olabilir. Onun içinde bayağı kullanıp gözlemlemek lazım. Birde Pure Beauty'nin bb kremi çok övgü almış bloglarda. Bulgarian Rose ile Jasmine Water olanları. Asıl ben onu istiyorum işte. Cildide iyileştirdiği söyleniyor ama bilemem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneler gününde watsons'da çok elim gitti iki ürün alan 3.bedava mıydı öyle bir kampanyası vardı ama almadım rengi açık gibi geldi..
      Evet gözlemlemek gerekiyor haklısın deneyip görücez :)

      Sil
  3. bende sevmiyorum BB kremleri ve bence de cilt tonu eşitleme ışıltı falan o anlık şeylerdir. uzun süre kullan yine tırt :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bb geldi geçti CC çıktı işin tadı kaçtı :) canım fondötenlerin yerini hiç biri tutmuyor :))

      Sil
  4. selamm bu bb kremleri kafamı çok karıştıryor ama denemek işe yarayabilr. buarada blogunu yeni keşfttim.
    çok güzel..
    görşmek üzere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denemek gerek çok önerdi herkes merakımdan aldım bende :) teşekkür ederim kendimce bir şeyler yapmaya çalışıyorum beğenmene sevimdim :))

      Sil
  5. Cildin zaten güzel ne gerek var :)

    YanıtlaSil
  6. Ben bol bol bb krem kullanan ve sevenlerdenim. Genelde yurt içinde satılan ve renkli nemlendirici olanları değil, uzak doğudan gelenleri tercih ediyorum. İnternetten alıyorum.Benim oda arkadaşım Koreli ve bb boomer ile beraber kullanıyor. Kapatıcılıkdan kasıtları sanırım renk farkını gizlemesi, bende Missha'nın aynı ürününü kullanıyorum ki başka ürünler de var. Kesinlikle çok doğal sonuçlar elde edebiliyorsun hele de makyaj bazı ile kullanıyorsan. Ben sadece cilt tonunu eşitlemek için kullanıyorum ve bana baya yarıyor. Missha'nın bblerin şahı olmasının bir diğer sebebi ise fiyatı. Koreli oda arkadaşım bana bizim elimizde olan ki benimki 50 ml lik ürünün fiyatının 5 euro olduğunu söyledi. Kendisi de Missha singature kullanıyor. Günlük kullanım için son derece güzel, ki içeriğinde pek çoğu nemlendirici maddeler, anti aging ve whitening complexler kullanıyorlar artı spf side var. O yüzden helede yazın vazgeçilmezlerimden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5 € mu buradakilerin pahalı olduğunu biliyordum ama bukadarımı tahmin etmezdim :(( arkadaşın getirse senden alalım olmaz mı :)) nemlendirmesi gerçekten güzel yumuşacık doku bırakıyor...

      Sil
    2. arkadaşım bu dönem sonunda gidiyor ve bir daha geri gelmeyecek maesef. Gelse ben kendim neler neler isteyeceğim.. Cilt bakımında bile kore ürünlerine geçesim var..

      Sil
  7. ben cok sewerek kullanıyorum canım missha bb kremi. ben de de 13 numarası war. asırı beyas oldugum icin :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen nereden ne kadara aldın acaba ? Netten aldım ben gramajına göre pahalı geldi bana !

      Sil
    2. misshanın bütün ürünlerini severek kullanıyorum.Bb kremi muhteşem ankaraya iki tane mağaza açtılar,konsept süper,çalışanlar kaliteli,en iyi ürünleri müşterinin cebini yormayacak düzeyde satıyorlar.white cure serisi kullanıyorum cilt bakımında cilt renk eşitsizligim gitti.Sen çakma bir ürün mü aldın?www.missha.com.tr yaprek maskelerini mutlaka deneyin derim.Teşekkürler missha!!

      Sil
    3. kendi sitesinden aldım çakma değildir :)) markanın ürünlerini çok beğenen var ben sadece tek bir ürününü kullandım ;) kötü diyemem zaten, sadece renk skalası dar

      Sil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie