1 Mayıs 2013 Çarşamba

Fallout 3 Ps Oyun İncelemesi


PS3 aldığımızdan beri eşim sürekli ya PES oynuyor ya da God of War. Hiçbir zaman konsollu oyunlara merakım olmamıştır. Çünkü beceremem, yukarı aşağı hareketler benim için kâbustur tam tersini yaparım dönemem edemem sonunda kesin ölürüm.
Sevdiğim diziler arasında olan Walking Dead’den sonra zombili oyunlar furyası aldı başını gitti. Bizde bu akıma katıldık ve benim zorlamamla eşim bana Fallout3’ü aldı. Aldık ama bir de oynayabilsem süper olacak.
Kendimce bir oyun incelemesi yapmak istiyorum. Oyun Vault 101 denilen kapalı bir alanda başlıyor. Vault 101 sizi dışarıda Capital denilen yerdeki tehlikelerden koruyor.


İlk başta bebeksiniz ve hızlıca büyüyorsunuz hayatınızdan kesitlerle başlıyor. Sonunda koca adam oldunuz ya da kadın. Eşim erkekler savaşta daha iyidir diye erkek oyuncu seçti bana. Hemen saç, göz, cilt rengini uydurdu bana bıraksa en az bir saat karakter için özellik seçerdim.

Neyse oyunda bir gün babanızın buradan kaçtığını öğreniyorsunuz ve adamlar sizi de yakalamak istiyor. Kaçabilirseniz ki ben her yeri en az 10 kere dolaştım çıkış yolunu eşim buldu :) buradan çıkarak dış dünyaya ulaşıyorsunuz ve babanızı bulmaya çalışıyorsunuz. Kızlara göre bir oyun değil ama ben zombili şeyleri severim oyunda hoşuma gitti açıkçası.



Oyunda mutantlar, iğrenç kocaman böcekler ve oyunu alma amacım olan zombiler var. Eşimin oynadığı diğer oyunlardaki gibi nişan alma görüntüleri (ya da ne deniyorsa) yok. Olaylar Washington DC'de geçiyor. Aynı zamanda haritanız var ve gideceğiniz yere rota çizebiliyorsunuz. Bolca silahınız var ama tamiri parayla yada siz yapıyorsunuz ama bunun için yeteneklerinizi geliştirmeniz gerekiyor. Tamamlamanız gereken bir sürü de görev var. Oyunun içinden birde survival guide (hayatta kalma rehberi)  çıkıyor. Detaylı olarak incelemedim. 




Evet sizlerde bu tarz oyunları seviyorsanız mutlaka alın ve maceraya katılın.

Sevgiler, Hazel.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie