9 Mayıs 2013 Perşembe

Maybellıne Dream Bouncy Allık

 Merhaba Arkadaşlar,


Bu yazının konusu instegram'dan ve youtube'dan takip ettiğim Camila Coelho'nun paylaştığı bir fotoğraf üzerine olacak.

Görsel içerik http://instagram.com/p/ZBIleVNE3a/ sitesinden alınmıştır.


Açıkçası ben Türkiye'de bu ürünü görmedim zaten markalar tüm ürün skalalarını hiç bir zaman burada tam olarak piyasaya sunmuyor.
Renkleri çok güzel duruyor.
Detaylı bilgi için Tık Tık
 Sitesinde satış fiyatı 7.99 $
Gitti Gidiyorda gördüm 24 TL'ye satılıyor. Orjinal midir bilemem !!

Aranızda bu ürüne ulaşan kullanan var mı, sizin fikirleriniz neler ?
Sevgiler, Hazel.


4 yorum :

  1. Ben burda hiç görmedim bunları ..

    YanıtlaSil
  2. Ya bu bazı ürünleri getirme bazılarını getirmeme muhabbeti nedir allahaşkına... hadi bilmesek görmesek neyse, hepimiz internetten görüyoruz, neleri getirmediklerini biliyoruz. İthalatçı firmalara sesimizi nasıl duyuracağız???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bide en güzellerini getirmiyorlar :) şunların şirinliğine baksana ^.^

      Sil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie