14 Mayıs 2013 Salı

Clınıque & Lancôme Tonik (Güncellendi)

Merhabalar,

Bu yazıda kullandığım toniklerin kıyaslamasını yapmak istedim.
Kullandığım iki ürün var ve ikisinden de vazgeçemiyorum bittikçe de alıyorum !

En sevdiğim tonik kesinlikle Clinique Clarifying Lotion 2.
Cilt makyajımı ne ile çıkarırsam çıkarayım hiç kalıntı olmasa da bu tonik nasıl hala bir şeyler çıkarıyor anlamış değilim. 
 'Kiri, ölü deri hücrelerini derinlemesine arındırarak daha pürüzsüz ve ışıltılı bir cilt ortaya çıkarır' vaadi kesinlikle doğru !!
( Clinique'nin diğer ürünleri için Tık Tık )



Bir diğer severek kullandığım marka Lancôme.  
Göz makyaj temizleme solüsyonunun hem çift hemde tek fazlı olanı da bir harika ne göz yakıyor ne de Flormar'ın ürünü gibi yağlı bir his bırakıyor !
Lancôme clarte tonique douceur tonik alkolsüz bir ürün cildi yumuşacık yapıyor. Bunda Clinique'te ki gibi mentol olmadığından ferahlık hissetmiyorsunuz ama cildi derinlemesine temizlediğine emin olabilirsiniz !


En son üründe Collagen hydrating facial care cleansing toner facial gel travel sample set (adı biraz uzun) ya Gratis'ten ya da Watsons'dan aldığım seyahat boyu ürün.  Bu ürün küçük bir pakette yüz yıkama jeli, nemlendiricisi ve tonikle beraber 3 lü setti.
Bir daha hiç görmedim çok memnun kalmıştım özellikle yüz yıkama jeli çok başarılıydı göz makyajını bile tek seferde yıkamayla çıkarmıştı. Ama dediğim gibi artık yok.

Tonik başarılı mı bilemiyorum çok kullanmadım ama elimde bir de bu ürün olduğundan göstermek istedim. 

Setin diğer ürünlerini evde bulamadım ancak şöyleydi.
        Görsel buradan alınmıştır.   
                    

Bendeki tonikler bunlar, siz neler kullanıyorsunuz yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler, Hazel.

2013’ün son aylarından itibaren havyam deneyi yapan markalardan ürün almıyorum.

Bundan önceki zamanlarda ne yazık ki oldukça fazla alım yaptım ve stok tuttum. Bu yazı, bundan önce ve sonra ki bazı yazılar ne yazık ki deney yapan firmalardan aldığım ürünler üzerine olabilir.

5 yorum :

  1. yves rocher toniklerim şu anda memnunum iyi temizliyorlar ve matlaştırıyorlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yves rocher'in toniğini çok yerde duydum almayı düşünebilirim ama matlaşsın istemiyorum :)öyle bir ürünü varsa daha çok tercih ederim sanırım...

      Sil
  2. clinique'in toniğine elca'da bakmıştım, her gittiğimde aklımdan geçiyor çünkü kocaman şişesinde çok uygun gelmişti fiyatı. sephoranınki bitince deneyeceğim sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elca'ya bende gitmek istiyorum ancak hafta içi açık olduğundan işten izin almam gerekir :( gitmem imkansız online olarak satışları yok sanırım çok üzücü benim için ama gittiğinde mutlaka almanı öneririm :)

      Sil
  3. clinique 2 ben de de wardı, bitince alkollu bir tonige gectim siwilcelerim cosmus durumda :( oellikle cenemdekiler :(

    YanıtlaSil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie