16 Mayıs 2013 Perşembe

Dünya Savaşı Z / World War Z

Merhabalar,

Sizleri bilmem ama ben pek Brad Pitt hayranı değilimdir daha çok Manu Bennett, Keanu Reeves gibi aktörleri beğeniyorum :) Fakat Brad Pitt'in oynadığın tüm filmleri neredeyse izledim gerçekten güzel yapımlarda rol alıyor !

Büyük fanı olmadığımdan bir Brad Pitt filmi olsa da gitsem diye hiç düşünmem yani. Ancak konusundan ötürü gelmesini iple çektiğim hem başrolünü hemde yapımcılığını Brad Pitt'in üstlendiği bir film var ki zaman hemen geçsin istiyorum.

Görsel içerik buradan alınmıştır.


Vizyon tarihi 21 Haziran 2013 belirlenen filmde  orduları ve hükümetleri deviren ve hatta insanlığı yok olma noktasına getiren zombi salgınını durdurmak için zamana karşı yarışmayı konu alıyor. 

Aksiyon, dramkorkubilim-kurgugerilim severler için bu yılın iddialı yapımlarından biri olan filmin IMDB Puanı 10 üzerinden 7.2 

Yönetmen koltuğunda Uçurtma Avcısı, Düşler Ülkesi ve Kesişen Yollar filmlerinden tanıyacağınız Marc Forster oturuyor.  Filmde Lost dizisinden tanıyacağınız Matthew Fox da rol alıyor.


 Fragmandan izlediğim kadarıyla güzel bir film gibi duruyor ! 
Sizler hangi filmleri bekliyorsunuz ?
Sevgiler Hazel.

2 yorum :

  1. brad pitt ve zombiler.. dayanılmaz ikili kesin görmem lazım bu filmi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım Brad'çilerdensin :) merak içindeyim bende...

      Sil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie