10 Mayıs 2013 Cuma

Oriflame Alışverişim ve Büyük Hayal Kırıklığım # 1 (Güncellendi)

Merhaba Arkadaşlar,

Ne yazık ki fotoğrafta ki kutuyu gördüğümde yüzümde beliren sevinç, ürünleri denedikten sonra hayal kırıklığına dönüştü !




Oriflame için danışmanlığım var bir kaç yazı sonra bahsedeceğim çooook tatlı duş jelleri için üyelik almıştım. Kataloğu inceledim bu aldıklarım gözüme çok güzel geldi üüüüfff  ama değillermiş !

Artık son bu, katalogdan renkli kozmetik almıyorum bu kaçınca oldu bilmiyorum !!


Evet aldıklarıma gelelim çok bir şey almamışım iyiki de :(



2 adet allık var. Krem allık olarak yazıyor ama bunlar sulu boya neredeyse... Bu kadar akıcı olabileceğini hiç düşünmedim.

Renkler tüpte çok güzel duruyor ama ciltte duruşunu sevdim mi sevmedim mi bilemiyorum!





Renklerin isimleri pembe olan Pink Glow diğeri ise Sheer Berry. 
Keşke biraz daha katı olsaymış çok üzüldüm.
Fiyatları 10.90 TL.
Bu yazıyı yazdıktan sonra bir kaç gün bekledim ve ürünleri denedim allık işte böyle duruyor elimde kalan allığı birazda dudaklarıma sürdüm açık pembe gibi durdu oda. ( Yaklaşık 10 gündür boğazım şiş ateşim var ve burnum sürekli akıyor, gözlerim yanıyor kaşınıyor şaftım kaymış halde foto ) 



Buda yanlış kod yazmam sonucu gelen renk ! Tam anlamıyla fiyasko oldu benim için !
Very Me Lipmania Rujlardan rengi de Red Vibe halbuki çok tatlı bir pembe seçmiştim. Dudakta fotoğraftaki gibi koyu durmuyor daha açık ve sheer bir yapıda görünüyor.
Yapısı çok güzel yumuşacık nerdeyse bir lip balm. Rengi istediğim olsaymış çok sevecektim.
Fiyatı 7.90 TL.



Son olarak da Very Me Night Fever eye pencil - silver glow renk kalem.
Oriflame kullanıcıysanız ürün sıfırlama kodu diye bir şey var. Kargo parası yerine bu kodu yazıyorsunuz o ayın seçilen bir ürünü bedava geliyor. Bedava değil aslında kargo yerine geçiyor falan öyle bir şey :)
Normal satış fiyatı 10.69 TL rengi güzel ama bence bu paraya değecek bir ürün değil !

İşte ürünler böyle siz beğenir misiniz bilmiyorum ya da denediniz mi yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgiler, Hazel.
2013’ün son aylarından itibaren havyam deneyi yapan markalardan ürün almıyorum.

Bundan önceki zamanlarda ne yazık ki oldukça fazla alım yaptım ve stok tuttum. Bu yazı, bundan önce ve sonra ki bazı yazılar ne yazık ki deney yapan firmalardan aldığım ürünler üzerine olabilir.

21 yorum :

  1. Allıkları çok beğendim ama ben çok yakışmış sana maşallah <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, daha güzel olsalardı keşke :(

      Sil
  2. Allıklar renk olarak çok tatlı gözükse de anlaşılan kullanım açısından pek pratik değil :/
    Bende bir ara Oriflame temsilciliği yaptım ama bir türlü sevememiştim ürünlerini, o yüzden bıraktım. Avon, Oriflame'dan 1 tık ötede bence kalite açısından ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bırakmayı düşünüyorum zaten aldığım sadece duş jelinden memnunum onu da sık kullanamıyorum alerjim var jellere karşı :(
      Avon'a geçerim gibi duruyor :)

      Sil
    2. Avon'un da duş jelleri banyo köpükleri çok güzel, ben memnunum şahsen deneyebilirsin. ;)Ama tabi alerjin varsa çok dikkat et güzellik ^.^

      Sil
  3. ben Avon ve Oriflame kullanmıyorum ve onaylamıyorum hazel

    YanıtlaSil
  4. Canım allık çok tatlı, çok doğal durmuş.. Çok hoşuma gitti benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya :) rengi güzel aslında ama su gibi yani krem allık diye satılması yanlış. Sürerken çok zorladı çok akışkan yayarken fondöteni siliyor !!

      Sil
  5. maşaallah ne güzelsin :)) beğenmemeişsin ama yinede güle güle kullan

    YanıtlaSil
  6. saglık olsun canım benim. ben de oriflame we awona uyeyim we ewet renkli kometik konusunda gercekten katalog renkleriyle gelen urunun rengi arasında daglar kadar fark oluyor :/

    YanıtlaSil
  7. allıklardan ben de sipariş ettim, 1adet..merak ediyorum yarın gelir kargom:))) ama çok da yakışmış duruyo..

    YanıtlaSil
  8. slm ben oriflame danışmanıyım ve avonda kullanmış biri olarak her bi adım önde tutmuşumdur oriflame ürünlerini siizn acemiliğiniz en kıytırık serisinden almış olmak kaliteli ve lüx serisi giordin dir mesela bende makyaj ürünleri alıp makyaj yapmaya başlamayaı düşünürken fikir edinmek için bi bloger ararken yazınız beni üzdü keşke dudak allık ve pudra fırcalarına bakma şansınız olsaydı ben anlamam çünki ama sizinde hevesiniz kaçmışki kaçmış :(

    YanıtlaSil
  9. bende oriflame kullanan denemiş bi bloger arıyordumki gerçi veryme en kıytırık serisi giordin den başlamış olsaydınız denemeye bu denli kötü olmazdı fikirleriniz ama bi bilirkişiden fırca ve pudralarıyla ilgili fikir alamak istiyordum ama siz bunun üzerine deneemzsiniz artık hay aksi :)

    YanıtlaSil
  10. makyaj fırcası olarak flormar ınkilerle ilgili ne düşünüyorsunuz beni bilgilendiririseniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Öncelikle haklısınız en kıytırıktan başladım çünkü pahalı üründen başlayıp memnun kalmama olasılığımda olduğu için önce daha uygun ürünlere bir bakayım dedim :) Ancak artık hayvan deneyleri yapan firmalardan ürün almıyorum yani kaliteli sersi olsa bile almayacağım bir marka Orfilame, Avon vs..
      Flormarın makyaj fırçalarından hiç kullanmadım o yüzden yardımcı olamıyorum ancak bende merak ediyorum :)

      Sil
  11. Merhaba oriflame yorumları okurken denk geldim sitenize.Tecrübelerinizi paylaşmışsınız.Ben de oriflame danışmanıyım ve oriflame hayvanlar üzerinde deney yapan bir firma değil kesinlikle.Ne içeriğinde hayvansal ürün bulundurur ne de hayvanlar üzerinde deney yapar.Bilhassa kendini tanıtırken doğaya dönük yüzümüzle karşınızdayızdır sloganları.
    Yaptığı deneyler gönüllü insanlar üzerindedir ve çoğu ürününün yanında yıldız işaretiyle kaç kişi üzerinde yüzde kaç sonuç verdiğini de özellikle belirtir.Bu konuyla ilgili sizin sponsorunuz size gerekli bilgileri vermemiş sanırım.
    Yazınızı okuyunca açıklamak ve bilgilendirmek istedim sadece
    Sevgiyle kalın;)
    (Danışman numaram:2916421 oriflame hakkında bilgi almak isteyenlere)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne yazık ki size de eksik bilgi vermişler corporate.oriflame.com sitesine girin ve faq lara bakın. zaten ürün çinde satılıyor otomatikman deney yapıyorlar ülke kanunları bu şekilde, zaten sitede de yazıyor kanunca gerekli olan ülkelerfe test yapılmaktadır diye yani oriflame deney yapan bir markadır bunun üstünü süslü cümlelerle örtmeye gerek yok ... gönül ister yapmasın ama gerçek bu

      Sil
  12. Oriflame kampanyalarından yararlanmak için oriflame üyelik ve ücretsiz ilk ay hediyeniz için sitemizi ziyaret edebilirsiniz.

    YanıtlaSil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie