22 Mayıs 2013 Çarşamba

Pastel Poudre Bronzante / Pastel Bronzıng Powder / Pastel Bronzlaştırıcı Pudra

Merhabalar,

Pastel'in hangi tarihte aldığımı hatırlamadığım artık satışta olmadığı içinde kullanmaya kıyamadığım bronzlaştırıcı pudrasını anlatmak istiyorum. Satışta yok neden gösteriyorsun diyenler varsa, bu ürüne muadil belki sizin önerileriniz vardır diye .... Pastel bu ürünü neden kaldırdı anlamıyorum bir türlü :(

Ne kadar pudra olarak da geçse ben kontür için kullanıyorum. İçinde küçük ışıltıları var. Biliyorum pek kontürlük değil ancak çok güzel bir ışıltı veriyor. İçinden çıkan fırçası ise tonlarca para verilenlere 100 basar :) 


Belki bununla bir makyaj yaparım fotosunu da paylaşırım bilemedim kullanmaya başlarsam kendimi tutamayıp bitireceğim ...

Sizin kullandığınız bronzerlar neler bakalım uygun fiyatlı tavsiyelere ihtiyacım var :)
Sevgiler, Hazel.

3 yorum :

  1. Flormarın bronzerları hem uygun fiyatlı, hemde çok pigmentli :) Ben yazdan beri kullanıyorum, hala bitiremedim. Birde Essence' te Sun Club isimli bir bronzer serisi var ancak çok pigmentasyonlu sayılmazlar, o yüzden Flormarı öneririm :) Physicians Formula'nın da güzel bronzerları var ancak Türkiye'de pek uygun fiyatlı olarak satılmıyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında 'powderpuff' Buket'in şu anda blog satışı var orda py.formulayı satışa çıkarmış yine MUA beronzer vardı karar veremedim alsam mı almasam mı diye :)

      Sil
    2. MUA'da iyidir, fiyatı iyiyse denemelisin bence ;)

      Sil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie