1 Nisan 2014 Salı

Seçim Günü ve Sonrası


Instagramdan takip edenler biliyordur dünkü paylaşımıma ne idüğü belirsiz bir hesap tarafından küfürler yağdı, yazdıklarını buraya taşımak istemedim seviyesizlik diz boyu çünkü. Ancak IG hesabınız varsa bu şahsı blocklarsanız ( Türkçe’sini bulamadım şikayet etmek diyelim) çok sevinirim. Herkese açık olan IG hesabımı da onaylıya çevirdim artık bakacağım AKP yandaşı ATATÜRK düşmanıysa direk iptal edeceğim zaten böyle olanları fark edip siliyorum ama böylesi terbiyesizi görmedim. Profili açık olmayan ne paylaştığı belli olmayanları ne yazık ki kabul etmiyorum artık !

Bu ne idüğü belirsiz bu kişi bir kaç kişiye aynı şekilde sataşmış, zaten bir paylaşımı yada fotosu yok. Dün zaten bozuk olan moralimi bozdu açıkçası ama bizi yıldırmaz bu pislikler aklı fikri cinsellikte zaten yazanın !! Ufak bir açıklamadan sonra yazıma geçeyim ben en iyisi !

Sabahtan oyumuzu kullandık, bizim sitenin hemen arkasında ki okuldaydık.
Oldukça kalabalıktı, muhtar adayları bile gelmiş hala kapının önünde beni seç beni seç diyorlardı. Son anda fikrini değiştiren olur mu bilemem ! Değiştirse ne olur zaten sanki verdiği oy sayılacak .... sayılmıyor işte nerelerden çıktı oylar hepimiz gördük...

Seçim Günü ve Sonrası

Çıkışta eve bir kaç malzeme lazım oldu, her zaman ticketla alışveriş yaptığımız markete gidiyorduk geçenlerde açılan Can AVM’ye gidelim dedik bakalım ne var ne yok. H&M ve Rossman varmış çok sevindim :) Bir kaç parça bir şeyler aldım Rossman'dan ilerleyen günlerde yazacağım bilmeyen yoktur ama bir de ben söyleyeyim NYX ürünleri artık Rossman'da da satılıyor.

Ümraniye Can Avm


Bu arada metro çalışması olduğu için yollar bozuk ama ileride bitince güzel olacak bu arada metronun inşaatının başlamasıyla ev fiyatları direk arttı işimize geldi tabi ki J

Ümraniye Can Avm metro

 Ne zamandır alacağım dediğim bir gözlük ihtiyacım vardı, gezerken beğendik erkenden doğum günü hediyesi de almış oldum J

escada gözlük

Evet seçim günü ve sonrası böyledi…
Perşembe günü sürpriz bir misafirim daha olacak ‘Misafir Ol Gel Bana’ köşem için hala yazılarınızı gönderebilirsiniz.
Önümüzde ki hafta da çok sevdiğim Atatürk’çü düşünceye sahip bir genç arkadaşımız konuk olacak.
Mutlaka sayfalarını ziyaret edin, hoşça kalın J


16 yorum :

  1. Dün bakamadım ilgilenemedim fazla ama birkaç kişiye daha aynı şey olmuş duymuş.. Arsızlıkları ayyuka çıktı. Tiksiniyorum tek kelimeyle..
    Hemen bakıp bloklayacağım ve şikayet edeceğim..
    Hazelciğim sen çok hassas bir insansın. Bu insanların terbiyesizlikleri çok arttı. Kendini üzme boş yere.. Sen üzüldükçe ben üzülüyorum..
    İyileşeceklerine daha kötüye gidiyorlar..
    O yüzden moralini bozmamaya gayret et..
    Yapılabilecek birşey gelmiyor daha fazla aklıma...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet arkadaşlarda dedi bana da yazdı aynı kişi falan diye uğraşsam zamanıma yazık devam ederse başka yollara başvuracağım...

      Sil
  2. Sözde dindar, dini istismar eden, aklı fikri cinsellik olan, vizyonsuz, seviyesiz insan topluluğu... Atamın uykusunda kemikleri sızlıyor, benim içim kan ağlıyor utançtan, tüylerim ürperiyor artık...

    "Korkma, sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak;
    Sönmeden yurdumun üstünde tüten en son ocak."

    İstiklal Marşı'nda dediği gibi bizde son Atatürkçü, Kemalist, Atatürkçü düşünce her nasıl tanımlanırsa artık, son bir kişi kalsak bile mücadelemiz bitmeyecek... Biz Atatürk'ün çocuklarıyız. Saygılı, zeki, vizyonlu insanlarız. Asla muhatabımız bile olamaz onlar. Maalesef aynı seviye düzeyinde değiliz...

    Bende report/block ne gerekiyorsa yaptım dün. Biraz kaba olacak belki ama kendilerini "göt kılı" olmaya layık gören insanlara denecek hiçbir sözümüz yok ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben erkek sanmıştım bir bayandan olmayacağını düşünmüştüm ancak biraz nette araştırdım bazı makyaj sitelerine de yorum yapmış yok o allıktan bulamadım falan demiş ... bu kadar arsız terbiyesiz cümleler kurmak demek ki bu cismin işi ... profesyonel bu konuda ! İşte bunların din anlayışları da böyle hakaret, cinsellikte son nokta, azığa alınmayacak cümleler.... En iyisi report/block yapmak bir kez daha teşekkür ederim ancak bir hesap kapanır diğeri açılır bakalım şimdilik saldırıyı bıraktı arsız .

      Sil
  3. Hazel'ciğim IG hesabı ne bilmiyorum instagram hiç kullanmadım...ama sana küfür eden kesin Atatürk düşmanıdır sil gitsin canım, ayrıca internet / bilişim suçlarına şikayet edebilirsin..böyleleri isim yazamayacak kadar ödlek korkaktırlar ...sıkıysa açık ismi soyadıyla küfretsin ben göreyim onu! instağram her ne ise herkesi üye alma, herkesi arkadaş ekleme...bir de abla tavsiyesi:) mesela benim facebook hesabım var kadın erkek tanımadığım kimseleri eklemedim eklediklerim de hep Atatürk resimleri paylaşanlar:) yorumlarında akp ye sövüp sayanlar:))

    gözlüğünü güle güle kullan canım..
    sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) zaten ben eklemedim tanıdığım da değil öyle profilim herkese açıktı gelmiş yorum yazmış gitmiş aklınca :))
      Şimdi size mail atıyorum nasıl yapılacağını da blog deposundan öğrendim :)

      Sil
  4. canım bunlar konuşsun dursun bi ağızları bir de şeyleri iş yapıyor zaten bunların sadece ya konuşuyorlar ya da 8 10 tane çocuk doguruyorlar bunların bildiği ancak bu
    milletimiz böyle hırsıza arsıza oy veriyorlar
    yaşanmaz hale geldi burası gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her AKP seçmeni böyledir diyemem tabi ki ama netten gördüğüm kadarıyla bu terbiyede olan bir çoğunluk var !!

      Sil
  5. Kuzum bu arada benide faceden böyle taciz eden biri vardı erkek arkadaşımla benle alakalı seyler yazıyor hakaret ediyordu
    beni tanıyan biri olduğu için savcı gerekli gördü işleme aldı
    yazılanlardan beni tanıdığı açıkca beliiydi
    ben gittim dilekçe verdim
    ama sonra takipsizlik kararı verdiler
    temize gittim yine bulmadılar
    bilişim suçları ancak terrözle mudadele kacakcılık fln onlarla ugrasıyorlar bize biri hakaret etmiş tehdit etmiş umurunlarında mı
    ki beni tehdit de ediyordu pislik kız
    bulamadım hala içim içimi yer bi bulunsaydı da bir şey olmayacağı olsa bile mahkemelerde sürünseydi korkasaydı bir daha küfür etmek tehdit etmek neymiş görseydi ama olmadı
    kim bilir başka kimin canını yakmıştır benden sonra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seninki baya bir uzamış üzüldüm açıkçası uğraşmana bile değmezdi... ama oluyor insanın sabrını zorluyorlar bir yerde tak ediyor canına...artık sesini kesti bir çok arkadaşım blockladı hesabın kapanması için ne kadar kişiye ihtiyaç var bilmiyorum hala açık :(

      Sil
  6. Bugün konuşabiliyorlarsa, şuan internet başında bunları yazabilecek hakka sahiplerse bu ATATÜRK'ümün sayesinde.. Yazık ki eğitim almamış ve cehaletin esiri olmuş bu şahıs.. Kaliteni bozmaman ona verilecek en güzel cevap.

    Gözlüğünü güle güle kullan bu arada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle haklısın hatta aslında bu akp tabanlı kadın seçmenin seçme ve seçilme hakkı da olmamalı madem Atatürk'e bu kadar düşmanlar oy vermeyeceksin evinde 4 duvar arasında oturup günde 3 öğün sopanı yiyecek evde oturacaksın marka gözlükler takıp jeeplerde dolaşmayacaksın ama yooook bunlardan vazgeçemezler ...

      Sil
  7. Sonradan okudum canım, kendine yakışanı yapmış pislik insan müsveddesi. Şimdi de ortalarda youtube un Atatürk'e hakaret içeren videolardan kapatıldığını öne sürerek dolanıyorlarmış, evdeki koyunlardan sandılar bizi de. Sormazlar mı adama bu kadar düşünüyordun Atamızı da ne diye indirdin fotoğraflarını duvarlardan, çıldırıp çıldırıp oturuyorum. Ben de ig hesabımı kapalıya çevireceğim bunlar yetmiyormuş gibi bir de kenafir akrabalar var ne yapmışsın ağzını açıp bakan. Ay çok sinirlendim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık ne diyeceklerini şaşırdılar IG çoğu arkadaş blockladı bende direk IG mail attım bekliyorum bakalım kapatacaklar inşallah ... IG blogdan ötürü takip etmek isterler diye herkese açık bırakmıştım şimdi kapattım gelen taleplerde genelde gizli ne paylaştıklarını göremiyorum ama insanlar bir yerde haklı belki onların da başına bu tarz şeyler geldi ... Ama en iyisi kapalı tutmak sanırım :)

      Sil
  8. Seçim günü aslında hem umutlu hemde kafamdaki sorularla gittim oy vermeye,
    Yani artık birçok insanın uyandığına birşeyleri gördüğününe emindim özellikle İstanbul ve Ankara da ama başımızda bulunan ş.. sizlerin türlü oyunlarla ne yapabilcekleride kafamdaydı günlerce düzgün uyumadım.. :((
    Seçim günü ve haftası takipte olan bir çok kişi instagramda gitti :)) çalkantılıydı baya benimde herkese açık paylaşımlarım başıma orada bişey gelmedi ama aile face hesabımda amcamı dahi silmek zorunda kaldım desem,
    Üzülerek söyleyeyim ki eşimi bile çir çok kez bu yüzden siliyorum maalesef ki başımızdaki adinin gerçek yüzünü kayınpederim bir yandan ben bir yandan anlatsak da duvara konuşuyoruz gibi oluyor,
    Benimkilerin Atama saygısızlıkları yok çok şükür ama ben yoruldum açıkçası artık o kadar kör bakar olmuşlar ki ne anlatsam ne söylesem boş..
    Ay çok uzun oldu ya k bakma bu konuda çok doluyum zaten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok olur mu istediğin kadar uzun yaz :)
      Benim de paylaşımlarımda rahatsız olanlar vardı tabii IG' de hatta geçen google+ da bile demediklerini bırakmadılar bu insanlar hükümetle aynı kafada olduğu için laf anlatmaya bile çalışmıyorum artık...

      Sil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie