13 Nisan 2014 Pazar

İsyanım Var Uleyn

Güzel pazarlar diliyorum ancak bitmek üzere J

Pazar günleri bloğa pek yazı girmiyorum genelde diğer blogları okur bol bol yorum yazarım, yorum yazmak önemli biliyorsunuz karşınızda ki için heey yazını okudum işte bunlar da benim düşüncelerim sana katılıyorum ya da yok ben böyle olduğu düşünüyorum diye karşılıklı görüşlerimizi sunduğumuz bir aktivite J

isyan

Benim için önemli olan şudur; bir yorum geldiyse en kısa sürede cevaplandırmaktır, görmedim etmedim diyemem yorumlar otomatik gmailime düşüyor telefonum gözümün ucunda ışığı yanıveriyor yada hemen çııııııın diye sesli uyarı geliyor.. Sonuç olarak yorum düştüğü an cevaplandırmak istiyorum bazen net olmuyor, dışarıda alışverişte vs oluyorum eve gelip hemen kontrol ediyorum bir şey var mı yok mu diye ?!

Bende yeni yetme bir blogger olarak ama yılların okuyucusu olarak yazdığım yoruma cevap gelsin istiyorum, 1 saat sonra bakıyorum yada gün içinde mutlaka 3-4 kez cevap var mı yok mu diye.. insanlık hali her şeye cevap verilemeyebilir bunda sıkıntı yok ama bazı bloglar varki onlarca yorum var birine tenezzül edilip cevap  yazılmamış !! çok sinir oluyorum bundan sonra aldığım karar okuyucusuna önem vermeyen bloğun takibinden çıkmak olacak, azıcık okuyucuya değer verelim lütfen …

İçimde kalmıştı söylemezsem patlardım, haydi kalın sağlıcakla J 
Yarın sürpriz bir yazı geliyor yeni birde seri başlıyor beklemede kalın :)

18 yorum :

  1. canım Hazel'ciğim, evdeysem yani dışarıda değilsem ben de yorumları hemen onaylıyorum ve cevap yazıyorum ancak bazı blogcular kural olarak cevap yazmıyorlar yani prensipleri öyle, belki üşeniyorlardır bilemiyorum...tenezzül etmemek gibi olduğunu pek sanmıyorum sana da söylemek istedim ki için rahat etsin öyle düşünme:) ama şu var ki, yorumlarımıza cevap yazılması benim hoşuma gidiyor:)

    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bazısı hiç cevap yazmıyor çok ilginç bana tuhaf geliyor açıkçası :( tamam hepsine yazmasın yada konuyla alakası olmayan şeylere ama bazen soru soruyorsun ona bile cevap gelmiyor görmedi desen arkasından başka yazı yayınlıyor nasıl görmez ... ben art niyet arıyorum bazen :(

      Sil
    2. ha bak bir soru sormuşsan o farklı... nezaketen cevap yazması gerekir, aksi kabalık olur, sonuçta hepimiz 9 aylığız, öyle 'soru sormuşum', ama adam/kadın takmamış, sil gitsin listendeyse, ben öyle yapıyorum. (bir istisnası senin yorum yazdığından, soru sorduğundan hiç haberi olmayabilir şöyle ki, yorumları otomatiğe almıştır onay vermeden yayınlanıyordur yani ve kendisi de bloguna hiç uğramıyordur o anlaşılır zaten 6 aydır, 1 yıldır, 3 yıldır yazıları güncellenmiyorsa)

      Bir de ben bir blogcuya bir, iki, üç, beş yorum bırakıyorum ondan bana (yazılarını güncellediği, yorumlarıma onay verdiği halda) bir iade-i ziyaret gelmiyor, (herkese öyle davranması kararımı etkilemez, o tür blogları izlemeyi bırakıyorum)

      Sil
    3. iade-i ziyaret hak getire insan istiyorki gelip bi kerecik bir şey yazsın ...

      Sil
  2. sonuna kadar haklısın desyekliyorum...ben bir de çekilişler düzenliyolar şu veya bu tarihli; ama bi bakıyosun üstünden 15 gün geçmiş hala tık yok...e haliyle art niyet arıyorum ama tabii bunun konuyla alakası yok ehüehh :/ yalnız acele etme derim yani 2-3 saat veya aynı gün çok kısa bazen isanlar çeşitli sebeplerden giremiyebiliyorlar ben geçen hafta öyleydim mesela..opsiyonunu 2-3 gün açık tut sonra bas gitsin takip etmekten vazgeç tuşuna ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooof o çekilişleri sorma zaten 50 bin yerden takip :)) bende bazen katılıyorum itiraf edeyim ama bloğumda yayınlamıyorum en sinir olduğum o blogda yayınlama zorunluluğu zaten bazı bloglar var artık sırf çekilişe katılmak için açılmış onları bir bir çıkarıyorum listemden...
      zaten 2-3 opsiyon koyuyorum ama aradan haftalar geçmiş yayınlanmamış bile cevabı geçtim... konuyla alakasız olur, hakaret küfür içerir blog linkini yazar gider anlarım yayınlama bende yayınlamam ama ne biliiim ister cevap verir ister vermez benle ilgilenmiyorsa (okuyucusu olarak) siler geçerim :))

      Sil
  3. Sana kesinlikle katiliyorum canim ben de blogumda bir tek yorumu bile cevapsiz birakmamaya calisiyorum ama bazi bloggerlar var ki 20 yorumun sadece 2 si cevapli o da ya arkadasi ya da baska unlu bir blogger takipciler arasında ayrim da neyin nesi? Cok ayip !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. körler sağırlar birbirini ağırlar durumu yani :( halbuki okuyular olmadan o ünlü hale gelemezdi aklı ermiyor mu, bloğu ilk açtığı günkü halini hatırlaması lazım çoğunun yorum yağmıyordu ( tahminimce) ....

      Sil
  4. yeni bir blogger olarak bende bu konuda oldukca hassasim, benim dusunceme deger vermeyip cevap atmayanlari bende takipten cikariyorum. iki kelime yazabilmek hergun yazi yayimlayan kisiler icin cokta zor olmasa gerek. cevap yazmama prensibide bir hayli entreasan ozellikle siz ne dusunuyorsunuzla biten yazilara cevap verilmemesini anlamiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bende bundan bahsediyorum madem cevaplara ufacık da olsa bir yanıt vermeyeceksen neden siz neden düşünüyorsunuz diye sorarsın ?!

      Sil
  5. ben bazen yorum kısmına soru soruyorum. cevabının benim için önemli olduğu bir soru. blogger muhtemelen cevap veriyor ama ben kime ne sormuştum karıştırıyorum :D:D onu napıcaz???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bende oluyor arada kaçıyor ancak yorum yazdığın yerin hemen altında sağda "beni bilgilendir" var oraya basarsan yorumlar senin mailine otomatik düşer ancak hatırladığım kadarıyla tüm yorumlar geliyor yani bir başkasının yorumu da geliyor... bu yöntemi kullanabilir sonra bakarsın cevap yazmış aynı şekilde mailinden beni bilgilendiri iptal edersin :))

      Sil
  6. canım çok haklısın bazen bir öneri bazen de merak edilen bir durumda cevap alamamak çok itici.İşine gelince herkes akıllı telefon kullanıcısı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birazda tanınırlık buna etken sanırım, çünkü her türlü blogları okunuyor cevap vermese de verse de :(

      Sil
  7. Bu konuda en hassas davranan bloggerlardan birisin bence
    Seni takip edenlere verdiğin değerin en önemli göstergelerinden biri bence.

    Ama bundan da güzeli, vakit ayırıp diğer bloglara uğruyor, okuyor ve yorum bırakıyorsun.
    Blogger olmak işte bu demek!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende senin için aynısını düşünüyorum :) ben kendi bloğuma yazdım bitti olmamalı son zamanlarda o kadar güzel bloglar fark ettim ki daha önce bulmadığım okumadığım için özellikle hafta sonuna bırakıp taaaa ilk yazısından itibaren okuyup yorum bırakıyorum, bazı bloglarda yeni yeni kuruluyor ( gerçi benim kide 1 yıllık) heves edip açılıyor ben nasıl ilk zamanlar destek bekliyor acaba yazıma yorum gelecek mi diye pc başından ayrılmıyorsam eminim onlarda da aynı heyecan var bu yüzden heleki sevdiğim tarzda ise elimden geldiğince yorum bırakıyorum aynı şeyleri yaşamış ve hala daha yaşayan taze bir blogger olarak birbirimize daha çok önem vermemiz gerek diye düşünüyorum ayyyy ne yazdım doluymuşum sanırım :))

      Sil
    2. Çok da güzel yazmışsın.
      Evet, birbirimize olduğu kadar yeni açılan bloglara da destek vermeliyiz elimizden geldiğince...
      Ben de elimden geldiğince çok bloğa uğramaya gayret ediyorum ama yetişmek ne mümkün :)

      Sil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie