15 Nisan 2014 Salı

Bitirdiğim Kozmetik & Cilt Bakım Ürünleri

Yeni bir günden merhaba,

İzlediğim birçok makyaj bloğu var ve hepsi aylık bitirdikleri renkli kozmetik ve cilt bakım ürünlerinden bahsediyorlar madem öyle bende yazayım dedim.

Ama onların bir ayda bitirdiği ürünlerin neredeyse 1/10’u 3 ayda bitirmişim hihiiii :)
Aldığım ürünleri geç bitirme gibi bir özelliğim var, bazı ürünler yıllardır bende ve hiç de bozulmuşa benzemiyorlar

Neyse haydi neler bitirmişim bakalım ….

Bitirdiğim Kozmetik & Cilt Bakım Ürünleri

Watsons |Superdrug Duş Jeli

Benim duş jellerine alerjim var, kaşıntıya sebep oluyorlar o yüzden mümkün olduğunca az duş jeli alıyorum, bu ürünlerden memnunum herhangi bir iritasyona sebep olmadılar.


watsons superdrug duş jeli

Jelden ziyade duş kremleri zaten kendisi de öyle tanımlamış ürünü. Fiyatını çok komik bir rakamdan almıştım indirim zamanıydı 1.90 TL gibi bir fiyattı sanırım normal satış fiyatı da 3 TL’nin üzerinde değildir eminim.

*Bu üründe en sevdiğim özelliği markanın hayvan deneyleri yapmıyor olması !
İnci ışıltılı, ballı, Hindistan cevizli çeşitlerini biliyorum 1-2 tane daha var sanırım siz biliyor musunuz yorum bırakırsanız sevinirim :)

Ojeler

Biten ürün değiller ama artık bozuldukları için attığım ojeler.
Çok oje kullanan biri değilim, bir sürdüğüm ojeyi 3-4 gün kullanabiliyorum ucundan azıcık çıkması falan çok umurumda da olmuyor beni rahatsız etmiyor.

Diadermine Yatıştırıcı Tonik

Hmmm Buket’in deyimiyle cıııks olmadı :) Yapış yapış uzun zaman önce almıştım kullanıp bitirmek baya uzun sürdü bozuldu diyeceğim ama herkes aynı şeyden şikayetçi … Bir daha almam...

diedermine yatıştırıcı tonik

Sensodyne Diş Macunu

Görüldüğü gibi siyah bir karecik var bu ürünün %100 kimyasal içerikli olduğunu anlatan bir bant.
Beyazlatmasını kimyasallara borçlu olduğunu düşünmem yanlış olmam sanırım ! 

sensodyne diş macunu

 Axe Deodorant, Aqua Fresh Lens Losyonu, Diedermine Göz Makyaj Temizleyici, Apaks Pamuk


Axe Deodorant, Aqua Fresh Lens Losyonu, Diedermine Göz Makyaj Temizleyici, Apaks Pamuk

*Axe (Unilever) hayvanlar üzerinde deney yapan bir marka öncelikle bunu söyleyeyim ! Eşim kullanıyor ama ara sıra bende kullanıyorum başarılı bir ürün olduğunu söyleyebilirim ama bir daha almamasını rica edeceğim J

*Elegance Aqua Fresh lens solüsyonu proteinlerden arındırma özelliği yüksek bir solüsyon. Ayrıca bazı solüsyonlar göz yakarken bunda hiçbir yakma özelliği yok. Bazen bunu bazende Only Optı-Free kullanıyorum ikisi de güzel ürünler.

*Diadermine’nde hayvanlar üzerinde deney yapan bir marka. Bu ürünün de performansının iyi olduğu söyleyebilirim stoklarımda bittiğine göre bir daha almayacağım markalar arasına girdi…

*Apaks pamuk, yanları dikişli olduğundan kullanışlı ancak son zamanlarda nedense bu dikişler hep açık geçen sene aldıklarım gibi değiller...

Rimmel London Match Perfection Fondöten

R.L. deney yapıyor mu bulamadım umarım yapmıyordur çünkü sık ürün aldığım bir marka… Fondöten bitirmek zor iş ben geçen yaz almıştım renk olarak bronzluğum gittikten sonra koyu geldi ancak başka fondötenlerle karıştırarak uyumu sağladım.

Kuru ve karma ciltler için uygun olduğunu düşünüyorum. Oldukça ıslak ve satin bir bitişi var. Pembe alt tonlu ve renk skalası çok geniş değil kesinlikle geliştirilmesi gerekiyor. Orta kapatıcılıkta ve akışkan bir yapısı var.


Bitenler bunlardı kısa süre içinde bir ten pan yapsam iyi olur bu aralar pek bir moda J
Siz en çok hangi ürünleri bitiriyorsunuz?
Hayvan deneyleri hakkında düşünceleriniz neler ?
Yorumlarınızı bekliyorum, görüşmek üzere J

22 yorum :

  1. diaderminin yapış yapışlığı konusunda sana katılıyorum... tonik dediğin yatıştırıcı gözenek küçültücü özelliğinin yannısıra temizlik hissi de vermeli..be n aldığım diadermini sadece 2 kez kullanabildim sonra doğru bir başka arkadaşıma verdim..sensodyne ise diş hekimim önermesine rağmen kullanmıyorum o siyah banttan ötürü.. theramed favorim.. ve biten ürünler konusunda da haklısın..koca poşetler kutular nasıl doluyor anlamadım ben de ..zira aylık bakım dediğin birkaç maske 1 duş jeli belki 1-2 far rimel hadi 2 de şampuan saç kremi,el kremi , ağız suyu olsun taş çatlasın derim..benim bakımım bundan ibaret..bazen çöpe gidenler oluyor listeyi kabartan onlar.. sanırım bu; ürünlerin bloggerlara bedava gelmesiyle alakalı bir ürün..mesela 2 senedir kullandığım farım var benim..haaalaaa da bitmedi ki en sık kullandığım farımdr..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bedava ürün gelmesi olabilir haklısın zira bütçe sayanmaz :)) baştan aşağı sürsem kremleri yinede 3 aydan önce bitiremiyorum ^.^ gerçi kendinin aldığını bildiklerimde var ben hayret ediyorum her ay torba dolusu ürün bitiriyorlar birde zaten ev geçindiriyoruz her ay yok estee lauder yok cliqiue yok chanel ıvır zıvır alamam ki alsam da bitmesin diye az az kullanırım kolay mı kazanılıyor demi ama :))

      Sil
  2. Hazel'ciğim öncelikle hayvanlarda deney yapanların ürünleri konusundaki hassasiyetin için çoooook teşekkür ediyorum, onlar adına, onlar da konuşabilselerdi sana çok teşekkür ederlerdi:) kimse almazsa bunlar o deneylere son verirler:)

    kozmetik ürünlerini geç kullanmakla iyi ediyorsun bence, sonuçta hepsinin içi - en doğal olduğunu iddia edenin bile- 40 çeşit kimyasal maddeyle dolu, benim - rahmetli oldu çoktan- 80 lik bir komşu teyzem vardı, hayatında makyaj yapmadığını söylerdi,cildi o yaşında bile çok güzeldi. Ben de 60'a yaklaştığım için artık hiç makyaj yapmıyorum ama cildim kuruduğundan her sabah nemlendirici krem sürüyorum, çizgiler içinse yapacağım bir şey yok:))gençlik fotolarıma bakıp ah etmekten başka:)))

    duş jeline gelince eski kafalıyım bu konuda bildiğimiz ninelerden kalan yumuşak lif (yeni moda tuhaf lifleri hiç almadım)sabunla köpük köpük daha hoşuma gidiyor, sabun da yılların hacı şakir, duru gibi bildiğim doğal sabunlar kullanırım boyalı sabunlar deriyi cildi hatta elimi bile kurutuyor farkettim...el kremi ayak kremi için neutregena çok iyi geliyor bana, biraz pahalı ama yapacak bir şey yok bir de üzerine dove kullanıyorum ikisi karışınca yumuşacık oluyorlar...o yüzden sormuşsun neyi en çok tüketiyorsunuz diye ya ençok el, ayak kremlerini bitiriyorum, e ellerim sürekli bulaşık, yer sil, sıcak su sabun deterjan mahvoluyor, bulaşık makinem yok...bir de diş macunu onda da colgate 12 etkiliden memnunum, mavi jel şeklinde olanı ama bu aralar bulamıyorum ne oldu bilmiyorum jel olanlara? mecburen öteki türlüsünü alıyorum...

    işte böyle:) son olarak hepsini güle güle kullan canım
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 60 mı yok öyle bir şey :) maaşallah walla
      Deney yapan firmalardan yaklaşık 1 yıldır ürün almamaya çalışıyorum ama zamanında aldığın bir sürü şey var hala bitmiş değiller, blogda deney yapan firmalarla ilgili de bir yazım var fotoğraf da koymuştum işkence resmen...
      Birde benim garibime giden kedisi köpeği olan boy boy foto çekip oraya buraya koyan bloggerlar var ama kullandıkları bütün malzemeler (yada onlara gönderilen) hepsi deney yapan firmalara ait bu bir çelişki bence ...
      Ayak kremini bende seviyorum hele sizde geçen dediniz ponza taşıyla yaptıktan sonra yumuşacık kremi sürmenin verdiği rahatlık hiç bir şeyde yok :))

      Sil
  3. ah evet yaaa ponza taşı...rahmetli annemden öyle gördüm, kuru ayağa uygulanan metal törpüler var ya (kuaförlerde görüyorum) asla kullanmazdı annem, ben de kullanmam onlar ancak tırnaklara uygun yoksa ayağı mahveder..halbuki ponza taşı öyle mi? sıcacık sabunlu köpüklü suda ayağı tahriş etmeden yapıyor:)

    dediğin gibi kimisi kozmetik ürünlerini bilmiyor hayvanlarda kullanıldığını ben de inan çok sonraları facebook vs. internet kullanmaya başladıktan sonra öğrendim...:( yani bilmiyorlardır bence...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yok biliyorlar ama kimsenin işine gelmiyor :))

      Sil
    2. aa o kötü işte:( bu arada aklıma geldi neutregena ya baktım hayvanlarda deniyorlar mı diye
      oh çok şükür denemiyorlarmış:)))

      Sil
  4. Hayvanlar üzerinde deney yapılmasını doğru bulmuyorum ama senin gibi de araştırmıyorum :(
    Yeni ürünlere yer açılsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. youtube da izledikten sonra araştırmaya başladım içim el vermiyor almaya baktın mı hiç videolara :(

      Sil
  5. konu ile alakasız bir yorum yapayım mı? "okumaya devam et" butonunu hiç sevmiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) neden ki sayfanın daha hızlı açılması açısından google da öneriyor :) ben öyle biliyorum

      Sil
  6. Açıkçası benimde gözüme çok batıyor hem evinde hayvan besleyip hem de hayvanlara işkence edilen kozmetikleri ayıla bayıla kullanıp tavsiye etmeleri. Hal böyle olunca ben o hayvanlara gösterdikleri sevginin ne kadar gerçek olduğundan da şüpheye düşmüyor değilim bazen. Sonuçta evindeki kedi köpek fare ya da herhangi bir hayvanın aynısı başka bir yerde türlü eziyetlere uğruyor. Madem bu kadar seviyorsun sen de katkı da bulunma ya da ne bileyim hayvan sevgini insanların gözüne sokma. Yani bilemiyorum çok mu sert oldu ama bana böyle geliyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen katılıyorum dediklerinize :) bu ne perhiz bu ne lahana turşusu !? bilmiyorum menfaat dünyası işte yinede kişinin kendi kararı ...

      Sil
  7. ben bi tek kendim bitiremiorum zannediodum hep yaa

    YanıtlaSil
  8. Hazel çok kullanmak istemesemde mac fondöten çok kullanıyorum ve güneş kremleri yaz kış sürekli kullanıyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mac ürünleri çok güzel ancak hiç kendim gidip ürününü almadım bir tanecik ruj var oda hediye Ruby Woo mu ne :)Güneş kremini bende yaz kış kullananlardanım Watsons da Solait adlı bir marka var deney yapmıyor ürünlerinden çok memnunum tavsiye ederim :))

      Sil
  9. ben senelerdir clinique ürünlerini kullanıyordum, maalesef şimdi aklımageldi bakmak ve hayvan deneyleri yapıyormuş. Bitsin almam artık. Bu arada hayvan denyi yapmayan dalan, dalin ve sodasan (topinin çamaşır deterjanı) gibi ürünler kullandığım için sevindim. Bir de deliler gibi severek kullandığım nemlendiricim mavi teneke kutuda nivea var. O deney yapıyor mu bilmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne yazık ki clique deney yapıyor bende çok seviyorum ürünlerini geçmiş yıllarda çok kullandım en son bir toniğim vardı yedek almıştım oda bitti artık almam ... niveayı hiç bilmiyorum petanın listesinde vardır muhakkak :((

      Sil
  10. Sensodyne'den ben gayet memnunum. En azından SLS içermiyor ağzımı kupkuru yapmıyor :( Parodontax'ı da bir deneyebilirsin, sözde kimyasal kuzum :)
    Match perfection'ı sonunda ben de alıcam :) Bi indirim bekliyorum :))
    Diadermine ürünlerine de pek ısınmıyorum nedendir bilinmez...
    Nice mutlu bitirmelere kuzum... :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paradontax denemedim hiç annem geldiğinde Amway'den Glister diye bir macun getirmişti şimdi onu kullanıyoruz mavi bant var üzerinde gerçekten güzel bir ürün beyazlatmada işe yaradığını söyleyebilirim :)
      Mat. Perf. kuru ve karma ciltler için güzel bir ürün ama renk skalası çok dar :(
      Dierd. bende pek memnun değilim nedense :))
      Bakalım önümüzde ki aylar neler bitecek :))

      Sil
  11. Arkadaşlar nerdeyse bütün yorumları okudum.
    Genel olarak herkez hayvan üzerinde deneye hayır diyor.
    Böyle düşünen arkadaşlar sizi ayakta alkışlıyorum.

    YanıtlaSil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie