9 Nisan 2014 Çarşamba

Rossmann Wellness & Beauty Meersalz-Ol-Peeling

Geçen haftalarda seçim sonrası şu yazımda demiştim Ümraniye’de Can AVM açılmış gittik gezdik diye, gerçi çok gezmedik ilk 2 katı gezdik yorulduk baya baya büyük yapmışlar.

Anadolu yakasından bildiğim Rossmann bir tek Üsküdar’da vardı bana çok ters olduğu için hiç gidemiyordum ama sonunda evime arabayla 10-15 dk uzaklıkta açıldı J O gün tabii hemen bende birkaç şey aldım hepsini ara ara göstermeye çalışacağım.

Göstereceğim ilk ürün;
 Wellness & Beauty Meersalz-Ol-Peeling

Wellness & Beauty Meersalz-Ol-Peeling


Youtube’dan Buket’i bilmeyen yoktur (ben bayılıyorum kendisine bloğununda sıkı takipçisiyim) videolarının birinde göstermişti bu ürünü ve peeling sever olarak almadan yapamazdım.

Wellness & Beauty Meersalz-Ol-Peeling

Öncelikle kavanozuna bayıldım, sonra kapağını açınca kokusuna J ama yapısı hmmmm bilemiyorum.. Şimdi ürün içeriği genel anlamda deniz tuzu ve yağdan oluşuyor, kullanmadan önce her defasında yağ ile katı kısmı bir kaşık yada çubuk gibi bir şeyle karıştırmanız gerek (malum yağ üste çıkıyor)…


Banyoda elimde kaşık önce karıştırma yapıyorum sonra ürünü uyguluyorum, yağ oldukça kalıcı cildi yumuşacık yapıyor ama çok yağ kalıyor üzerine ben köpük yapma ihtiyacı duyuyorum .. Bir de ürün tehlikeli yağ küvette düşmenize sebep olabilir o yüzden bir yerlere oturarak kullanmak gerekli J

Wellness & Beauty Meersalz-Ol-Peeling

İçinde tuz olduğu için tuz tadını alabiliyorsunuz suyla buluşunca 5-10 sn içinde eriyor zaten… Bir daha alır mıyım bilemiyorum yağı bana fazla geldi açıkçası !

Rossmann internet sayfasına bakınca değişik çeşitleri olduğunu da göreceksiniz, ama ben bizim AVM’de sadece bu mavi olanı gördüm bir daha ki sefere daha dikkatli bakacağım ama sanırım diğerleri Türkiye’ye gelmiyor !

Daha önce bu ürünü kullanan yada almayı düşünenler varsa yorumlarınızı bekliyorum :)

12 yorum :

  1. Kullanmamistim daha once merak ediyordum bu yaziyi okudugum iyi oldu :) cok yagli urunlere sinir oluyorum ben cok rahatsizlik hissi veriyor bana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye eder miyim etmem :)) çok yağlı gerçekten de ^.^

      Sil
  2. Aldım ama hala kullanmadım ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullanınca yorumlarınızı bekliyorum :) memnun kalacak mısınız merak ettim ^.^

      Sil
  3. Hazel'ciğim bu ürünü kullanmadım ama Rossmann'dan çok memnun kaldığım bazı ürünler var, benim eve de çok uzak ama otobüs var, ayak peelingi, ponza taşından çok memnunum, başka ponza taşları plastik gibi hiçbir etkisi yok...güle güle kullan canım.
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet plastik şeyleri ponza diye satıyorlar çok uyuz oluyorum bende Eskişehir'den alıyorum bizim hamamda satılıyor :))

      Sil
  4. Vallaha yazdığın iyi oldu canım bunu bende görsem alacaktım çok yağlı yapıda ürünlerden pek hoşlanmıyorum bende :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. köpükle yıkadıktan sonra çıksa en azından ama kafi değil :)) kokusu çok güzel ama ^.^

      Sil
  5. bende kullanıyorum canım bunu
    özellikle ayaklarıma ve kol altıma uyguluyorum ter kokusunu alsın gitsin diye tuz
    kokusu muhteşem vücudumda kalıyor
    yağlı olmasını ben sevdim çünkü benim cildim aşırı kuru banyo sonrası kızarıklık ve gerilme oluyor hep o yüzden bu ürünün yağ bırakması benim işime yaradı açıkcası :) ben sevdim
    maalesef Ankara'da da sadece bu çeşiti var başka çeşitini görmedim henüz
    ben bir daha kesinlikle alırım kokusu yeter :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kokusu muhteşem cidden :)) bende kuru ciltliyim bende severim yağlı olsun kurutmasın cildi ama fazla geldi belki iyice karıştırmadan sürdüm ;))

      Sil
  6. Ben de bu ürünün limonlusunu yarın alacağım. Sizlerle yakında paylaşacağım. Detayları yakında www.misstanbulazzi.com'da görebilirsiniz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güle güle kullanın bir çok çeşidi gelmiş eskiden bu kadar yoktu limonlu da güzel olur diye düşünüyorum :)

      Sil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie